قتل پدر المیرا شریفی مقدم و پیدا نشدن قاتل + عکس پدر و مادر

ماجرای قتل پدر المیرا شریفی مقدم و پیدا نشدن قاتل+ عکس پدر و مادر

ماجرای قتل پدر المیرا شریفی مقدم و پیدا نشدن قاتل + عکس پدر و مادر مجری و گوینده شبکه خبر و عکس های خانواده و همسر و محل تولد و سن را در مجله شبونه بخوانید.

پدر المیرا شریفی مقدم در طی حادثه درگیری در سال 72 به قتل رسید. بامداد 19 دی 72 افرادی برای سرقت کیفش به او حمله می کنند و در نهایت او را به قتل می رسانند. قاتلین هیچگاه پیدا نشدند و در آن روزها خبر این قتل در تلویزیون منعکس شد.

المیرا شریفی مقدم در واکنش به قتل پدرش در پست اینستاگرامی اش نوشت: ساعت پنج و بیست و پنج دقیقه عصر نوزدهم دی هفتاد و دو ، من و برادرم منتظریم که پدرو مادرمون برگردند خونه ، صدای کمک میاد! دوباره کمک! با سومین کلمه کمک، صدای بابام رو شناختم. جلوی ورودی خونه حمله میکنند برای سرقت کیفش و وقتی مقاومت میکنه، به قتل میرسه. بیست و پنج سال گذشته و دونفر قاتل هنوز پیدا نشده اند. هرچقدر بزرگتر میشم، اون شب وحشتناک پررنگتر درنظرم دیده میشه. روح همه رفتگان شاد. سالم باشید …

قتل پدر المیرا شریفی مقدم

گوینده اخبار شبکه خبر در سالگرد درگذشت پدرش صفحه اینستاگرامش وقایع قتل و کشته شدن پدرش را در قالب دلنوشته و خاطره تلخ بیان کرد.

قتل پدر المیرا شریفی مقدم و پیدا نشدن قاتل + عکس پدر و مادر

نحوه کشته شدن و قتل پدر مجری خبر

مجری شبکه بین المللی خبر و شش تلویزیون در سالگرد پدرش خاطره خود و آنچه کی در یادش مانده را با طرفداران و دوستانش در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

عکس پدر المیرا شریفی مقدم

این مجری سیما با انتشار این عکس در آغوش پدرش نوشت : ساعت پنج و بیست و پنج دقیقه عصر نوزدهم دی هفتاد و دو، من و برادرم منتظریم که پدرو مادرمون برگردند خونه، صدای کمک میاد!دوباره کمک!با سومین کلمه کمک، صدای بابام رو شناختم.
جلوی ورودی خونه حمله میکنند برای سرقت کیفش و وقتی مقاومت میکنه، به قتل میرسه. بیست و پنج سال گذشته و دونفر قاتل هنوز پیدا نشده اند. هرچقدر بزرگتر میشم، اون شب وحشتناک پررنگتر درنظرم دیده میشه. روح همه رفتگان شاد. سالم باشید … قتل پدر المیرا شریفی مقدم

قتل پدر المیرا شریفی مقدم و پیدا نشدن قاتل + عکس پدر و مادر

پیدا نشدن قاتل بعداز سالها

هنوز بعد از گذشت سالها قاتل و یا قاتلان پدر وی پیدا نشده و هنوز فراری هستند

عکس پدر و مادر المیرا شریفی مقدم

این گوینده خبر همسر داوود عابدی گوینده خبر ورزشی شبکه خبر است که چند سالیست با هم ازدواج کرده و دارای دو فرزند پسر می باشد.
وی یکی از فعالان عرصه مجازی است و یکی از مجریان و گویندگان خبر مطرح و خوب صدا و سیما می باشد. مریم ماهور

قتل پدر المیرا شریفی مقدم و پیدا نشدن قاتل + عکس پدر و مادر

گوینده خبر و مادرش

المیراشریفی مقدم و داوود عابدی در سال 82 با هم ازدواج کردند و حاصل ازدواجشان دو پسر به نام های امیرابوالفضل و امیرارسلان است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *