بیوگرافی ایرج ملکی و همسرش کیست +عکس و کلیپ ها

بیوگرافی ایرج ملکی و همسرش کیست +عکس و کلیپ های لطیفه ها

ایرج ملکی کیست و اهل کجاست

ایرج ملکی متولد سال ۱۳۵۲ در کرمانشاه بازیگر و کارگردان و کارشناس نیروگاه بیستون کرمانشاه میباشد که کارشناسی عمومی و مهندسی کامپیوتر و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات از دانشگاه تهران میباشد عمده فعالیت استاد ملکی ساخت فیلم های کوتاه بوده است. ایرج ملکی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در کرمانشاه نامزد شد.

بسیاری از کاربران فضای مجازی فیلم های او را سطح بسیار آماتور با دیالوگ های کلیشه ای میدانند فیلم های او معمولا دارای پیام های اموزنده است و برای گروه کودک و نوجوان توصیه میشود.

ایرج ملکی در برنامه جوکر و چند برنامه صداوسیما حضور پیدا کرده است. حضور ایرج ملکی و برادرزاده اش مونا در برنامه ایرانیوم و مصاحبه ای جنجالی مورد انتقاد بسیاری از مردم از جمله رضا صادقی قرار گرفت رضا صادقی معتقد بود مجری برنامه ایرج ملکی را دعوت کرده بود که او را “دست ” بیاندازد و مسخره کند.

بیوگرافی ایرج ملکی و همسرش

ایرج ملکی فیلمنامه‌ نویس و کارگردان ایرانی متولد شهر کرمانشاه بوده و فارغ التحصیل رشته
روابط عمومی و مهندسی کامپیوتر در مقطع لیسانس و فوق لیسانس در رشته علوم ارتباطات می باشد.

بیوگرافی ایرج ملکی و همسرش

بازیگر زن فیلم های ملکی کیست

ملکی فعالیت خودش را بعد از سربازی برای تمام دوران خدمت از تئاتر شروع کرد و بعد از چندین بازی در نمایش دوره های فیلمسازی را به مدت یکسال گذران از دهه ۸۰ وارد عرصه کارگردانی و ساخت
فیلم‌های کوتاه شد.

بیوگرافی ایرج ملکی و همسرش

عکس شخصی ایرج ملکی

استاد ایرج با ساخت فیلم های کوتاه و کلیپ های جانشین آپلود کردن آن از طریق رسانه‌هایی مانند آپارات و اینستاگرام به شهرت رسید .

بیوگرافی ایرج ملکی و همسرش

سوابق ایرج ملکی کارگردان

ملکه بیش از ۱۱ فیلم کوتاه کلیپ های چالشی ساخته و از طریق اینستاگرام و پیج شخصی خود منتشر کرده که طرفداران و فالوور های زیادی را نیز جذب کرده است .

پیشنهاد ما :بیوگرافی علی صبوری و بیوگرافی امیرحسین قیاسی و بیوگرافی ابوطالب حسینی

البته این روزها با وجود رسانه‌ هایی مانند اپارات و اینستاگرام مشهور شدن خیلی راحت بوده و هر فردی با کمی آگاهی می تواند فیلمی و یا کلیپی را ساخته و بعد از آپلود به نمایش عمومی بگذارد .

بازیگر خانم که نقشه بازیگر زن را در فیلمهای ایرج ملکی بازی می کنند برادرزاده ی او به نام مونا ملکی میباشد که وی را در ساخت و تولید این فیلم ها کمک می کند

بیوگرافی ایرج ملکی و همسرش

ایرج ملکی چند سال دارد

تاکنون فیلم هایی چون مزاحمت ، من و عموم ، رهایی ،ارزنده ترین هدیه و… را کارگردانی کرده که بیشترین
شهرت و مشهور شدن اش را مدیون مزاحمت می باشد که بسیار مورد توجه و استقبال طرفداران و بینندگان و کاربران فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت‌.

وجه تمایز فیلم های ساخت ایرج ملکی بازیگر کلیپ های شاخ های اینستاگرام دیالوگ های شاخص و بسیار تاثیر گذار این فیلم ها می باشد که حتی برنامه نود و فردوسی پور و مهران مدیری در برنامه دورهمی نیز از این دیالوگ ها استفاده کردند.

بیوگرافی ایرج ملکی و همسرش

علاوه بر فیلمسازی و کارگردانی در عکاسی نیز مهارت زیادی به دست آورده و دوره های عکاسی را نیز گذرانده است. همچنین وی یک دوره به عنوان فیلمساز برتر رتبه اول را کسب کرده است.

بیوگرافی ایرج ملکی و همسرش

ملکی در برنامه فرمول یک علی ضیا به دلیل علاقه به شهاب حسینی و پرویز پرستویی دوست دارم که این عزیزان در فیلم‌ های من بازی کنند و همچنین مونا ملکی برادر زاده اش استاد ایرج در برنامه ایرانیوم که مهمان این برنامه و مجید افشاری بودند گفت دوست دارم بازیگری همچون ترانه علیدوستی شوم. ملکی بین کاربران شبکه های اجتماعی به استاد ایرج ملکی مشهور است.

از کودکی علاقه خاصی به دنیای فیلم و سینما داشته‌ام و این علاقه با گذر زمان بیشتر شده تا اینکه بعد از خدمت سربازی، ابتدا چون شنیده بودم تئاتر پایه و زیربنای سینماست از تئاتر شروع کردم و به دلیل ویژگی خاص تئاتر از قبیل زنده، پیوستگی و نفس به نفس تماشاگر بودن، جذب آن شدم و از محضر اساتید تئاتر کرمانشاه، بزرگانی از جمله هواس پلوک، ابراهیم سعدالهی، خسرو خندان، محمدرضا زندی و دیگر عزیزان بهره بردم و تجارب خوب و ارزنده‌ای کسب نمودم و در چندین جشنواره استانی، منطقه‌ای و فجر نیز افتخار حضور یافتم

بیوگرافی ایرج ملکی و همسرش + بازیگر زن فیلم ملکی کیست و اینستاگرام

تا اینکه همان‌طور که اشاره شد به علت علاقه اصلی که همان سینما بود، نخست دوره یک‌ساله فیلم‌سازی را در انجمن سینمای جوان کرمانشاه گذراندم و با ساخت فیلم کوتاه، فعالیت هنری خودم را در این حوزه ادامه دادم و وارد فضای جذاب فیلم‌سازی شدم که موفق به ساخت حدود 11 فیلم کوتاه شدم البته در کنار ساخت فیلم، از هنر عکاسی هم غافل نشدم و در این عرصه نیز فعالیت داشته به‌نحوی‌که در چندین جشنواره حائز رتبه برتر شده‌ام و این مسیر همچنان ادامه دارد.

همچنین ببینید:

کلیپ مزاحمت 2 ایرج ملکی منتشر شد بشتابید و لذت ببرید

فضای فیلم‌سازی، همچون دریایی ست بی‌انتها که هرکسی به فراخور توان و استعداد خود، می‌تواند در آن به‌پیش رود و به ساحل موفقیت برسد. درواقع در این راه باید آموخت و آموخت تا بتوان افکار و مقصود خود را در قالب فیلم عرضه داشت.

در هر صورت اگر کس یا کسانی هم باشند که تلاش کنند ما را به تماشای ملکی ها قانع کنند، در این میان مسئولیت فردی تک تک ما هم این وسط نقش دارد، از زیر بار مسئولیت شانه خالی کردن البته که کار آسانی است و این نوشته را سوزاندن و بعدتر خیال و وجدان خود را راحت کردن راحت تر، اما چه ملکی ها سرکارمان گذاشته باشند و چه این نقش ها را جی گرفته باشند، ما مخاطب آن ها بوده ایم در هر دو حالت، ما بازیگران یک شوی مملو از عقب افتادگی و واپس گرایی هستیم، گناهِ اینستا و…. این ها هم نیست، آن ملکی که دستمان می اندازد گوشه ای از ذهن ماست، همان جا که بی حوصلگی و مسئلت گریزی و راحت طلبی در آن کنج عافیت گزیده! باقی حرف ها باد هواست.

نامزد انتخابات مجلس 1402

ایرج ملکی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در کرمانشاه نامزد شد این درحالیست که محمدجواد ظریف و حسن روحانی و محمود احمدی نژاد رد صلاحیت شدند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *