بیوگرافی همه بازیگران سریال سرزده + زمان پخش

بیوگرافی بازیگران سریال سرزده ( مرثیه)

بیوگرافی بازیگران سریال سرزده (مرثیه) به همراه اسامی بازیگران سریال و خلاصه داستان + زمان پخش را دراین صفحه از مجله شبونه بخوانید.

سریال سرزده (مرثیه)

سریال سرزده سریالی در ژانر پلیسی -اجتماعی ساخته آقایان بهادر اسدی و زامیاد سعدوندیان  در سال 1398 تهیه شده و حالا قرار است در ایام ماه مبارک رمضان به مناسبت شبهای قدر از شبکه یک سیما به جای فیلم طنز زیر خای  به روی آنتن رود.

خلاصه داستان

در خلاصه این داستان آمده است دو دوست صمیمی که در هنگام بزرگسالی سرنوشت آنها را از هم جدا کرده است دوباره در مقابل هم قرار میگرند اما اینبار در نقش پلیس  و خلاف کار که رضا در نقش پلیس و اصلان در نقش خلافکار در این سریال حضور دارند که بعد از چندین سال رضا موفق به دستگیری فردی خلافکار میشود که ا دوست دوران جوانی خود اصلان است.

بیوگرافی همه بازیگران سریال سرزده + زمان پخش

اصلان پس از دستگیری در شب قدر 19 ماه مبارک رمضان از زندان آزاد شده است و قصد توبه کردن دارد  که در ادامه بقیه داستان رقم میخورد

اسامی بازیگران سریال

علی انصاریان، بهرنگ علوى،نسیم ادبی، رویا میرعلمی، رحیم نوروزی، رامبد شکرابى،مریم مومن ،یاشار هاشم زاده، امیربهادر اورعی، امید جواهریان پارسا، غلامرضا عارف نژاد، رضا نظرى،  کیمیا خلج و کوروش رحمانى و بازیگران خردسال: نیکادل یاحقى، ریحانه ابوترابى را نام برد.

زمان پخش و تکرار سریال سرزده از شبکه یک

بیوگرافی بازیگران سریال سرزده

سریال سرزده شبهای احیا ( ۲۳ اردیبهشت تا ۲۸ اردیبهشت ) از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در ماه رمضان ۹۹ از شبکه یک پخش می‌شود. تکرار سریال سرزده نیز در سه نوبت بین ساعت ۲ تا ۲:۳۰ بامداد / بین ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ صبح / بین ساعت ۱۴۳۰: تا ۱۵ ظهر می‌باشد. همچنین این سریال نیز از شبکه تماشا در ساعت ۲۴ هر شب نیز پخش می گردد.

بیشتر ببینید : بیوگرافی بازیگران سریال تهران + تصاویر بازیگران 

عوامل سریال ” سرزده”

عبارتند از : نویسنده : زامیاد سعدوندیان، کارگردان : بهادر اسدى، ناظر کیفی :علیرضا ابوترابی ، مدیر تصویربرداری:احمد گودرزی، صدابردار: امیر عاشق، مدیر تولید: مهدی چراغی، مدیر مالی: مینا صفریان، مدیر تدارکات: محمد عزیزی زاده، طراح گریم : شهرزاد عقیقی، طراح لباس: منیره ملکی ، طراح صحنه: احمدرضا آخوندزاده، برنامه ریز: سیامک دورانی، دستیار اول کارگردان: سعید غلامی، منشی صحنه : تهمینه مرتضوی، طراحی و اجرای جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوه های ویژه تصویری: امیر امدادی، تدوین: نوید توحیدی و تهیه کننده : بهادر اسدى

بیوگرافی بازیگران سریال سرزده + زمان پخش

این مینی سریال ۷ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای است و تصویربرداری آن ۶۰ روز در ایام بیماری کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به طول انجامید.

این سریال به کارگردانی بهادر اسدی در شرایط کرونایی ساخته شده است و سعی شده درباره ویروس کرونا اطلاع رسانی شود و سریالی به روز در رابطه با پلیس و یگان ویژه و مواردی مثل توبه و بخشش است.

یازیگران سریال سرزده

اسامی بازیگران سریال سرزذه
نقطه ضعف سازندگان سریال به همین‌جا برمی‌گردد که نه پلیس توانست پلیسِ قابل قبولی از آب درآید و نه دزد آن دزدی بود که بیننده باورش کند. چرا که سازندگان می‌توانستند برای باورپذیری و درآمدنِ نقش‌ها و شخصیت‌های داستان، از هدایتگری مناسب‌تر و یا به قولی بازیگردانی بهتری، استفاده شود. شاید به جای استفاده از بازیگری در نقش پلیس و محوری‌ترین شخصیت اصلی داستان که فقط مخاطب به خاطر نامش و محبوبیتش بیننده “سرزده” شود، اشتباه محرزی است که خیلی از سازندگان دیگر همچون کارگردان “سرزده” این اشتباه را مرتکب می‌شوند؛ علی انصاریان به واقع نه از پَسِ فراز و فرودهای نقش رضای این سریال برآمده و نه کارنامه موفقیت‌آمیزی برای حضورش در عرصه سینما و تلویزیون دارد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. امیدچراغی

    لطفا درقسمت اسامی سریال سرزده (مرثیه) امیدچراغی بعنوان دستیارتولیدراقیدودرج کنید ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *