بیوگرافی جواد رضویان بازیگر و همسرش و دخترش یامین +عکس خانواده

بیوگرافی جواد رضویان بازیگر و همسرش و دخترش یامین +عکس خانواده

بیوگرافی جواد رضویان و همسرش

جواد رضویان javadrazavian بازیگر ایرانی و خواننده، مجری و کارگردان سینما و تلویزیون در ۶ مرداد ۱۳۵۳ در قم به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته نقاشی در مقطع لیسانس می باشد بازیگری را در سال 1375 آغاز کرده است و در سریال صفر درجه به ایفای نقش پرداخته او را بیشتر به عنوان بازیگر طنز میشناسند.

جواد رضویان متاهل بوده اما همسرش فعالیت هنری ندارد حاضر این ازدواج یک فرزند دختر به نام یامین است.

  • نام کامل : سیدجواد رضویان
  • حرفه : بازیگر ، کارگردان، خواننده، مجری، کمدین
  • سن : ۶ مرداد ۱۳۵۳ ‏
  • محل تولد: قم
  • سال‌های فعالیت : ۱۳۷۵-اکنون
  • فرزندان : یامین رضویان
  • مدرک تحصیلی : لیسانس نقاشی

بیوگرافی جواد رضویان بازیگر و همسرش و دخترش یامین +عکس خانواده

جواد رضویان کیست و اهل کجاست

جواد رضویان بازیگر مرد ایرانی 25 خرداد 1353 در قم به دنیا آمده است و اهل قم است جواد رضویان یکی از بازیگران با سابقه کشور ما بوده که او را به عنوان یک بازیگر طنز می شناسیم و توانسته در ‌کارهای زیادی در کاراکتر های طنز به ایفای نقش بپردازد و بازی‌های او همیشه مورد استقبال مردم قرار گرفته است حضور جواد رضویان در هر فیلم و سریال می تواند مخاطبان زیادی به دست آورد.

عکس قدیمی جواد رضویان بازیگر

بازی او در سریال درحاشیه با لهجه قمی یکی از کارهای بسیار جذابی بود که می‌توان آن را نقطه عطف حضورش در بازیگری دانست او برای نخستین بار بود که در یک فیلم و سریال با لهجه قمی صحبت می کرد و مورد استقبال قرار گرفت بیشتر کارهای او با مهران مدیری بود اما در سال های اخیر در فیلم های مختلف حضور داشته و توانسته به یکی از ستاره های سینمای ایران تبدیل شود.

رضویان بدون داشتن برنامه خاصی برای بازیگر شدن وارد این حرفه شده است. سید جواد در دوران دانشجویی بعد از آشنایی با مهران غفوریان بازیگر کمدین و امیر غفارمنش و بیژن بنفشه‌خواه به سینما و هنرپیشگی علاقه مند شده و توسط آنها به شغل ورود می کند. سال ورود به بازیگری جواد رضویان ۱۳۷۳ بود که آثاری چون سیب خنده، مجید دلبندم و باغچه مینو، در حاشیه و پاورچین …ایفای نقش کرده است..

 

 

عکس جواد رضویان و علی انصاریان
با بازی در مجموعه سیب خنده در اوج جوانی معروف شد و بعد از آن همه مردم
او را به عنوان بازیگر طنز و کمدین سینمای ایران شناختند و او نیز مشکلی با بازی طنز نداشته
و در ژانر کمدی و کمدین سینمای ایران جای گرفت.

ماجرای تصادف و شایعه فوت

ساعاتی پیش شایعه تصادف این بازیگر طنز و خوب کشوزمان در فضای مجازی منتشر شد که کذب محض است و مانند دگیر شایعات تاسف بار باعث نگرانی خانواده یک هنرمند و بازیگر و طرفدارانش می شوند. در همین رابطه جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینما، شایعات مبنی بر خبر تصادف جواد رضویان هنرپیشه محبوب را تکذیب کرد و گفت : خدا رو شکر حال جواد خوب است و هم اکنون با هم سر فیلمبرداری هستیم.

امروز اخباری مبنی بر تصادف جواد رضویان در کرمانشاه و درگذشت این هنرمند کشورمان در فضای مجازی منتشر شد که جواد نوروزبیگی این خبر را تکذیب کرد.

بیوگرافی جواد رضویان و همسرشبیشترین همکاری را با مهران مدیری انجام داده و در اکثر کارهای مدیری بازی کرده است. مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری و بازی سریال جایزه بزرگ و در حاشیه با لهجه و گویش خاص از دیگر شاهکارهای هنری او می باشد.

بیوگرافی جواد رضویان و دخترش یامین +عکس

ازدواج و همسر جواد رضویان

او ازدواج کرده و متاهل است. او یک دختر به نام یامین دارد. به حیوانات نیز علاقه مند بوده و یک طوطی برزیلی هم دارد و رنگ مورد علاقه اش نارنجی بوده و نقاش قابل و ماهری نیز می باشد.

عکس جواد رضویان و همسرش

جواد یکی از هنرمندان محبوب و پر طرفدار است که بیشتر سینما دوستان و عشق فیلم ها دوستش دارند.
او در مسابقه سه ستاره به عنوان رضویان یکی از سه بازیگر برگزیده برنامه سه معرفی شد .

 

خانواده جواد رضویان

جواد رضویان بازیگر و کارگردان

بازیگر طنز کشورمان علاوه بر بازیگری در عرصه کارگردانی نیز فعالیت کرده و فیلم سینمایی زهرمار را در دست ساخت دارد.

برنامه سه شو و قرارگاه مسکونی را نیز کارگردانی کرده است.

عکس مدلینگ جواد رضویان در برنامه عصر جدید

فیلم های سینما و سریال ها

  • دم‌ سرخ‌ ها سال ۱۳۹۶
  • لازانیا سال ۱۳۹۷
  • شیطان شلوار لی می‌پوشد؟ ۱۳۹۱
  • اخلاقتو خوب کن ۱۳۹۰
  • یک جیب پر پول ۱۳۸۹
  • اخراجی‌ها ۲
  • چارچنگولی ۱۳۸۷
  • ده رقمی ۱۳۸۷
  • دلداده ۱۳۸۷
  • کلاهی برای باران ۱۳۸۶
  • شاخه گلی برای عروس ۱۳۸۵
  • شارلاتان ۱۳۸۴
  • بی نشون ۱۳۹۱
  • لیمو ترش ۱۳۸۹
  • به روح پدرم

بیوگرافی جواد رضویان و همسرش

آثار جواد رضویان

سریال همسایه ها ۱۳۹۵
در حاشیه ۲ ۱۳۹۴
سه شو ۱۳۹۴
خندوانه به عنوان خنداننده برتر
سیگنال موجود است ۱۳۹۳
شوخی کردم ۱۳۹۳
سریال خروس ۱۳۹۱
مأمور بدرقه ۱۳۸۷
چارخونه ۱۳۸۶
قرارگاه مسکونی ۱۳۸۵
جایزه بزرگ و پاورچین و حرف تو حرف می باشد.

 

عکس یامین دختر جواد رضویان

افسردگی

در ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ در برنامه عصر جدید حضور پیدا کرد و درباره زندگی شخصی اش و سختی هایی که کشیده برای تماشاگران و مخاطبان تلویزیونی صحبت کرد که باعث شد خانم رویا نونهالی به گریه بیفتد

جواد رضویان درباره سختی هایی که کشیده بود گفت در یک خانواده کاملا مذهبی به دنیا آمدم و وقتی وارد دنیای بازیگری شدم اقوام و آشنایان من را مطرب خطاب می کردند و برای من بسیار سخت و ناگوار بود و وقتی به پاورچین وارد شدم شرایط روحی بسیار بدی داشتم به گونه‌ای که حتی به همسرم که ۱۶ سال سن داشت گفتم که بهتر است از یکدیگر جدا شویم اما بعد از مدتی در شرایط بهتری قرار گرفتم

همچنین ببینید:

خوشبختانه موفق شدم با کمک خانواده با درخشش در سریال پاورچین گام بسیار بلندی را به سوی شهرت و محبوبیت بردارم و بعد از آن پیشنهادات بازیگری در قالب طنز به من داده می شد که باعث شد انگیزه ام برای ادامه فعالیت افزایش یابد

عکس همسر جواد رضویان

آقای جواد رضویان از بازیگران طنز دوست داشتنی و محبوب سینما و تلویزیون ایران بوده که حضورش در هر فیلم و سریالی می تواند مخاطبان زیادی را جذب کند مجموعه طنز سیب خنده از ماندگارترین کارهای هنری او بود که شروع فعالیت بسیار درخشانی را تجربه کرد و در کنار بسیاری از بازیگران ستاره در آن دوران طلایی به هنرنمایی پرداخت

همه بازیگران سیب خنده تبدیل به سوپر استار شدند.

سن نقش ما بالا رفته است

سن نسل ما بالا رفته است و دیگر نمی توانیم نقش های جوان را بر عهده بگیریم. :در حال حاضر باید مردم را به هر قیمتی خنداند؛ البته این کار بسیار سخت است.

این روزها کافی است یک سر به شبکه های اجتماعی بزنید تا ببینید این مردم خودشان چقدر طناز هستند و دیگر خنداندن آنها کار ساده ای نیست.

این مساله ای است که بیشتر در تیپ بازی کردن رخ می دهد و خاص این نوع کارهای کمدی است که براساس تیپ می چرخند.

تصاویر جواد رضویان عصر جدید

تیپ بازی کردن ممکن است من را به تکرار بیندازد و من باید بتوانم حد وسطی را حفظ کنم. یادم هست آقای حمید لولایی به من گفت جواد شوخی را جدی بازی کن؛ زمانی که این اتفاق بیفتد تو در هر قالبی برای مخاطب قابل پذیرش هستی. یعنی باید تیپ و شخصیت را بتوانی طوری به هم نزدیک کنی که برای مخاطب مقبول باشد. اعتراف می کنم که این کار برای من دشوار است و شاید هنوز به این درجه نرسیده باشم.

عکس کودکی و جوانی جواد رضویان

ماجرای قهر جواد رضویان با مهران مدیری

بعضی حواشی واقعا خنده دار است. چقدر هم سریع پخش می شوند. می گویند از کار مهران مدیری قهر کرده و رفته ام و کار را نصفه رها کرده ام. البته من هم تا اندازه ای به خاطر روند طولانی کار خسته شده بودم و هم اینکه باید برنامه «سه شو» را آماده می کردم. هرچند هر چقدر توضیح بدهید باز هم این، در میان بعضی از مردم دهان به دهان می چرخد که ما با مدیری مشکل داشتیم و قهر کردیم؛ در حالی که اصلا این طور نبود و نیست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. ریحانه روحی

    سلام آقای رضویان . من ریحانه روحی هستم و عاشق فیلم های شما هستم مخصوصا پاورچین و زندگی شیرین
    ممنون بابت این فیلم ها
    💙💙

    ریحانه روحی هستم از مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *