بیوگرافی حبیب شهری مجری و گوینده شبکه سهند تبریز +اینستاگرام

بیوگرافی حبیب شهری مجری و گوینده شبکه سهند تبریز +اینستاگرام

بیوگرافی حبیب شهری مجری و گوینده شبکه سهند تبریز +اینستاگرام و سوابق هنری او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی حبیب شهری مجری و گوینده شبکه سهند تبریز +اینستاگرام

بیوگرافی حبیب شهری

وی متولد دهه 40 بوده و از مجریان و گویندگان معروف و سرشناس شبکه استانی سهند آذربایجان شرقی میباشد که سالها در صدا و سیمای آذربایجان شرقی فعالیت داشته است.

این هنرمند سالها با اجرای برنامه های مختلف توانست به شهرت زیادی برسد و او را به عنوان قدیمی ترین گوینده شبکه سهند میشناسند.

درگذشت بر اثر کرونا

آقای حبیب شهری در اردیبهشت ماه 1400 به بیماری کرونا مبتلا شد و در حالی که در اوایل حضورش در بیمارستان وضعیت عمومی اش رو به بهبودی بود ناگهان با افت اکسیژن بدن مواجه شد و در 20 اردیبهشت ماه 1400 دار فانی را وداع گفت.

بیوگرافی حبیب شهری مجری و گوینده شبکه سهند تبریز +اینستاگرام

حبیب شهری مجری و گوینده پیشکسوت صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.این مجری و گوینده با سابقه صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی با اجرای برنامه های متنوع در شبکه سهند و رادیو تبریز لحظات خاطره انگیزی را برای مخاطبین ثبت کرده بود.جزئیات بیشتر این خبر تا ساعات آینده منتشر خواهد شد.روابط عمومی صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز این خبر را تایید کرده است.

معاون صدای مرکز آذربایجان شرقی طی پیامی درگذشت حبیب شهری گوینده و مجری پیشکسوت صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

با سلام و احترام
ضایعه درگذشت همکار عزیز و خوشنام صدای مرکز استان که هم استانی های عزیز سال های سال با صدای ایشان مانوس بودند حضور همکاران عزیز رادیو و خانواده محترم ایشان تعزیت و تسلیت عرض می کنم.
رحمت و غفران واسعه الهی نثار روح مطهرشان
مهدی راثی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *