بیوگرافی حسین تهی خواننده و همسر و مادر و خواهرش +عکس ازدواج
حسین تهی خواننده رپ و هیپ هاپ متولد ۶ بهمن ۱۳۶۴ در تهران بوده اما اصالتا اهل بروجرد است و در حال حاضر در کالیفرنیا آمریکا زندگی میکند.

بیوگرافی حسین تهی خواننده و همسر و مادر و خواهرش +عکس ازدواج

حسین تهی کیست و اهل کجاست

حسین تهی خواننده رپ و هیپ هاپ متولد ۶ بهمن ۱۳۶۴ در تهران بوده اما اصالتا اهل ملایر است او فوق دیپلم کامپیوتر دارد و در حال حاضر در کالیفرنیا آمریکا زندگی میکند خانواده حسین تهی از ثروتمندان تهران بودند او در دهه هشتاد فعالیت خوانندگی را با معرفی خواننده ها در ابتدای آهنگهایشان شروع کرد.

  • نام اصلی : سید حسین موسوی
  • نام هنری : حسین تهی
  • متولد : 6 بهمن 1367
  • محل تولد : تهران
  • اصالتا اهل کجاست : ملایر
  • زمینه فعالیت : موسیقی
  • حرفه : خواننده
  • تحصیلات : فوق دیپلم مهندسی کامپیوتر
  • شروع فعالیت : 1381 تاکنون
  • قد حسین تهی : 180 سانتیمتر

بیوگرافی حسین تهی

حسین تهی با نام اصلی سید حسن موسوی از خواننده های سبک رپ ایران میباشد.

او در 6 بهمن ماه سال 1367 در شهر تهران (محله تهرانپارس) متولد شده است

بیوگرافی حسین تهی خواننده و همسر و مادرش + ماجرای ازدواج حسين تهي

وی فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع فوق دیپلم از دانشگاه آزاد تهران می باشد.

آغاز فعالیت هنری

تهی در زمان مدرسه وقتی فقط 15 سال سن داشت در سال 1379 علاقه اش به حرفه خوانندگی آغاز شد و همین باعث شد در خانه به ضبط کارهای هنری خود بپردازد ، سرانجام در سال 81 فعالیت رسمی خودرا آغاز کرد.

بیوگرافی حسین تهی خواننده و همسر و مادرش + ماجرای ازدواج حسين تهي

شهرت حسین تهی با ترانه رقص

حسین تهی خیلی زود با آهنگ های به اصلاح شیش و هشت توانست  به اوج شهرت برسد که این اتفاق در دهه 80 برای وی رقم خورد و مدتی را با امیر تتلو خواننده پرحاشیه کشورمان در قالب گروهی به اسم t&t همکاری داشت همین باعث شد بیشتر شناخته شود  و بعد از آن مدتی با تتلو و رضا پیشرو در گروه 021 که اثر مشترک خود را با نام برو از پیش من در سال 1384 اماده بازار کردند فعالیت داشت و بعد مدتی با افشین جعفری و کامیار احمدزاده نیز همکاری کرد.

علت انتخاب لقب تهی

او می‌گوید: سر کلاس ریاضی برای نخستین بار سمبل تهی را دیدم. معلم ریاضی بـه مـا گفت:‌ تهی زیر مجموعه‌ تمام مجموعه ‌هاست. این مفهوم ریاضی برای مـن جالب شد. از نظر خودم تهی یعنی خالی از کینه، نفرت، بدی‌ها و انرژی‌هاي منفی. بـه خاطر همین لقبم تهی شد. البته در درس ریاضی چندان قوی نبودم ودر آهنگ روح هم گفتم: لقبم تهی شد با این کـه ریاضی رد شده بود.

ماجرای اخراج از دانشگاه تا پلمپ مغازه

حسین تهی به دلیل حضور خود در موسیقی رپ از دانشگاه اخراج شد و بلافاصله بعد از آن نیز به دلیل فعالیت غیر مجاز در موسیقی مغازه اش نیز پلمپ شد شاید همین امر سبب مهاجرت وی از ایران شد

عکس کودکی و قدیمی حسین تهی خواننده رپ

ماجرای مهاجرت

وی در سال 88 به کشور امارات مهاجرت میکند ئ بعد از دوسال سکونت در امارات راهی دوبی شد و بعذ به لندن رفت تا اینکه در حال حاضر در کشور پاریس مشغول به زندگی می باشد.

بیوگرافی حسین تهی خواننده رپ و محسن چاوشی

قطعه آهنگ برای امام حسین

حسین تهی به دلیل اعتقادات خاص خود و به گفته خودش در زمان کودکی بیماری سختی داشته است که در ایام محرم در بیمارستان بستری بوده است که صدای عزاداری مراسم امام حسین را شنیده و ارزو کرده کاش حالش خوب بود و در مراسم عزاداری حضور داشت که به صورت غیر باورانه وی در صبح ان روز شفا یافت و روز عاشورا از بیمارستان مرخص شد و نذر خود را ادا کرد و به همین مناسبت و ارادت به امام حسین سالار شهیدان قطعه آهنگی ر برای ایشان به نام اقاجون خوانده است.

بیوگرافی حسین تهی خواننده رپ و محسن یگانه

جوایز حسین تهی

ایشان در سال 206 توانست جایزه بهترین خواننده هیپ هاپ پارتی  و برنده جایزه بهترین آهنگ دف باما را از آن خود کند و در سال 2017 برای دومین بار نیز برنده جایزه مسابقه جهانی شد.

اینستاگرام حسین تهی

صفحه رسمی وی به نشانی tohi@ فعال می باشد

بیوگرافی حسین تهی خواننده و همسر و مادرش + ماجرای ازدواج حسين تهي

مادر و خواهرم فرشته هستند

او می‌گوید: مادرم مانند فرشته همیشه هوای مـن را داشته اسـت و خواهرم نیز همین‌ طور اسـت. خیلی دوست شان دارم، انها تاثیرگذارترین آدم هاي زندگی مـن هستند.

حسین تهی می‌گوید: از اول مسیر هدفم بزرگ بود. میخواهم خواننده‌ ایرانی باشم کـه در جهان موفق بوده اسـت. همان‌ گونه هرروز و شب برای هدفم تلاش میکنم و معتقدم هنوز بـه تمام اهدافی کـه در ذهن داشتم نرسیدم. اما روزهای خوب را همیشه میبینم. دوست دارم جایگاه خودم را داشته باشم و برای موسیقی کشورم در دنیا افتخار آفرین باشم.

بیوگرافی حسین تهی خواننده و همسر و مادرش + ماجرای ازدواج حسين تهي

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. خوب و باور نکردنی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *