ضایع شدن تهی در لایو ویز خلیفا وو ماجرا لایو حسین تهی و ویز خلیفا

لایو خنده دار تهی

ضایع شدن تهی در لایو ویز خلیفا و ماجرا لایو حسین تهی و ویز خلیفا رپر آمریکایی را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

شب گذشته خلیفان رپر آمریکایی در یک لایو از هوادارانش خواسته بود که درباره مواد مخدر بحث و گفتگو کند و حسین تهی نیز به لایو او رفته و درخواست گفتگو داد و خلیفه او را بالا آورد اما وقتی که دید حسین تهی درباره موضوع دیگر صحبت می کند او را قطع کرد و این اتفاق باعث شد که واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی داشته باشد و او را دستمایه طنز کنند

اینکه خلیفا خواننده سرشناس آمریکایی در اینستاگرام تصمیم می‌گیرد که در مورد یک موضوع خواص با هوادارانش صحبت کند چرا حسین تهی درباره ی خاطره ای بی معنا صحبت می‌کند و باعث می‌شود که با برخورد بد خلیفا روبرو شود.

فیلم ضایع شدن تهی در لایو ویز خلیفا

کامرون جبریل توماز (زاده ۸ سپتامبر، ۱۹۸۷) که با نام هنری ویز خلیفا (به انگلیسی: Wiz Khalifa) شناخته می‌شود خواننده سبک رپ و هیپ هاپ آمریکایی است. او نام خود را که از دو بخش تشکیل می‌شود به صورتی که “ویز” از کلمه انگلیسی “wisdom” و بخش دوم یعنی “خلیفا را از کلمه عربی خلیفه به معنای “جانشین” گرفته‌است.

ضایع شدن تهی در لایو ویز خلیفا وو ماجرا لایو حسین تهی و ویز خلیفا

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *