بیوگرافی خدانور لجعی اهل زاهدان کیست +ماجرای مرگ در جمعه خونین زاهدان

بیوگرافی خدانور لجعی اهل زاهدان کیست +ماجرای مرگ و پیج اینستاگرام

خدانور لجعی متولد ۱۰ مهر ۱۳۷۴ در زاهدان بوده که ۱۰ مهر ۱۴۰۱ فوت کرده است او اهل سنت بود.

سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده «خدانور لجعی» گفت: آقای خدانور لجعی از سارقان سابقه‌دار منطقه سیستان و بلوچستان بوده که در درگیری با نیروهای فراجا همراه با فرد دیگری در حین ارتکاب جرم دستگیر شده بود و همراه او نیز دو قبضه سلاح کشف شده بود و اتهام نیز به او تفهیم شده بود. حتی برای ما سوال است که این فرد با توجه به سوابقی که داشته چطور آزاد بوده است.

مدتیست که در شبکه های اجتماعی عکسی از خدانور لجه ای وایرال گردیده است و درباره فوت او ابهاماتی وجود دارد.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در رابطه با انتشار تصویر فردی به نام خدانور لجه‌ای در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد که به شرح زیر است؛

طبق گزارش‌ها، صادق کبدانی فرزند علی با نام مستعار خدانور لجه‌ای قبلا به اتهام شرکت در ۱۶ فقره سرقت به زندان زاهدان معرفی شده و برای وی در دستگاه قضایی پرونده تشکیل شده بوده است.

این فرد تبعه افغانستان و به یاغی معروف بوده است.

این روزها اسامی زیادی در فضای مجازی به خصوص رسانه های معاند منتشر شده است که حسابی جنجال برانگیز بوده و حالا نام یکی از شهروندان زاهدانی حسابی در این رسانه ها برده میشود که مدعی هستند در اغتشاشات فوت کرده است.

بیوگرافی خدانور لجعی اهل زاهدان کیست +ماجرای مرگ در جمعه خونین زاهدان

بیوگرافی خدانور لجعی

خدانور لجعی متولد ۱۰ مهر ۱۳۷۴ در زاهدان بوده که ۱۰ مهر ۱۴۰۱ فوت کرده است او اهل سنت بود.

گفته میشود ایشان در محله شیرآباد زاهدان سکونت داشت که از محله های حاشیه نشین به حساب می امد و مدارک هویتی نداشت. او یک اینفلوئنسر بود و در اینستاگرام دنبال کنندگان زیادی در اینستاگرام داشت.

ماجرای مرگ

درباره مرگ ایشان حواشی و حرف و حدیث زیادی وجود دارد که رسانه های ضدانقلاب آن را مطرح کرده است.

برای مراسم چهلم خدانور جلعی رسانه ها ضدانقلاب فراخوان هایی را برای اغتشاشات اعلام کرده اند.

بیوگرافی خدانور لجعی اهل زاهدان کیست +ماجرای مرگ در جمعه خونین زاهدان

نکته ای که قابل تامل است زمان مرگ این پسر جوان بوده که همزمان با روز تولدش اعلام شده است که کمی عجیب به نظر میرسد و درباره برخی از فوتی های روزهای اخیر چنین ادعایی مطرح شده بود.

به هرحال هنوز رسانه های رسمی کشورمان به این خبر واکنشی نشان نداده اند.

اطلاعیه دادستانی سیستان و بلوچستان درباره خدانور لجه‌ای

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان درخصوص انتشار تصویر فردی به نام خدانور لجه‌ای در فضای مجازی گفت: طبق گزارش‌ها خدانور لجه‌ای قبلا به اتهام شرکت در ۱۶ فقره سرقت به زندان زاهدان معرفی شده بوده است.

تصویر فردی که به میله‌ای با دستبند به میله پرچم بسته شده، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. گفته می‌شود او «خدانور لجعی» است.

خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه نوشت: مهدی شمس آبادی در رابطه با انتشار تصویر فردی به نام خدانور لجه‌ای در فضای مجازی اظهار داشت: طبق گزارش‌ها صادق کبدانی فرزند علی با نام مستعار «خدانور لجه‌ای» قبلا به اتهام شرکت در ۱۶ فقره سرقت به زندان زاهدان معرفی شده و برای وی در دستگاه قضایی پرونده تشکیل شده بوده است.

حواشی مربوط به خدانور لجعی

خدا نور لجعی یا خدا نور لجه ای که اصالتاً سیستان و بلوچستانی بوده است در تاریخ نهم مهرماه به وی شلیک شد و یک روز پس از آن در تاریخ دهم مهر ماه فوت نمود.

قوه قضاییه خبر داد فوت ایشان هیچ گونه مرتبطی با معترضین نداشته است، ولی در برابر اعتراض کنندگان این بیانات را قبول نمی‌کنند.
ولی خدا نور لجعی که کسی بوده است و شاخص‌تر آنکه آیا می توان بیانات رسمی در مورد ایشان را قبول نمود؟

هرگونه اعتراضاتی که در دنیا ایجاد بشود نشانه‌هایی دارد، نشانه هایی که به باور اعتراض کنندگان از یک طرف سرکوب آنان را بیان نماید و از طرف دیگر سبب حفظ استمرار معترضان بشود.
کشور ایران نیز از این موضوع به‌دور نمی باشد، به آن صورتی که بر طبق اعتراض کنندگان سال جاری از تاریخ ۲۵ شهریور ماه در عملکرد به فوت مهسا امینی با نشانه وی شروع شد و پس از آن اسم هایی مثل نیکا شاکرمی و سارینا اسماعیل زاده و نسرین قادری و نسیم صدقی و بسیاری دیگر به عنوان اعتراض کننده بوده اند.

در همه‌ی مورد های بیان شده مقامات رسمی این می باشد که فوت آنان به اعتراض کنندگان هیچگونه مرتبطی نداشته است و در واقع خبر داده شد این اشخاص یا بیماری داشتند اینکه خودکشی یا حادثه بسیار عجیب برای آنان رخ داده است.
برای مثال در مورد نیکا شاکرمی و سارینا اسماعیل زاده علت در گذشت آنان، خودکشی بیان شد یا در مورد نسرین قادری که قرص متانول بسیاری استفاده کرده است و سبب فوت وی شده است.
در مورد نسرین صدقی نیز بیان شده که به ایشان گلوله شلیک شده، ولی این اتفاق در یک باغ بیرون از شهر و با تفنگ وینچستری که همراه وی بوده ایجاد شده است.

یکی از اسم هایی که این ایام به عنوان فوتی اعتراض کنندگان بیان شده، خدا نور لجعی می باشد.
در مورد ایشان بیان نمودند حتی شناسنامه نیز نداشته، ولی اسم یکی از این سو بسیار بر سر زبان‌ها افتاد که تصاویر غمناک وی با دستهای بسته به یک میله پرچم منتشر شده است و یک لیوان آب نیز مقابل او بود.

بعد از منتشر شدن اسم خدا نور لجعی، دادستانی صحبت‌هایی را بیان نمود:
صحبت‌هایی که در واقع انگیزه شاخصی نگارش گزارش شد.

دراین باره مثالی زده‌ایم که بند به بند صحبتهای دادستانی صحیح و بدون هیچ ایرادی بوده است و تمامی به این صورت است که مقامات رسمی مستند و مستدل می‌باشد، ولی چیزی که بسیار عجیب می باشد این است که صحبت های صحیح ده ها باگ، اشکال و تناقض نیز دارد که شاید یک شخص معمولی نیز بتواند متوجه آن بشود.
اکنون در ادامه به اين خلاء ها پیگیری کرده‌ایم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. مگر نمیگن اخل سنت بوده پس اسم پدرش علی نمیتونه باشه

  2. خدانور اینفلوینسر نبود بعد از شناخته شدنش تعداد فالورش بالا رفت حتی خودش ماه ها بود به صفحه ‌ش دسترسی نداشت.
    تیر ماه دستگیر شد و مرداد ماه آزاد شد هیچ سارقی برای یه ماه بازداشت نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *