بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر و همسرش

بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر و همسرش + عکس و اینستاگرام و سوابق

دیوید تیلور متولد ۵ دسامبر سال ۱۹۹۰ در آمریکا در ایالت نوادا می باشد و ۳۲ سال سن دارد دیوید تیلور دارای ۴ مدال طلای جهان و یک مدال طلای المپیک است و لقب مرد جادویی را یدک میکشد دیوید تیلور اغلب در وزن ۸۶ کیلوگرم به رقابت می پردازد و رقیب اصلی او در مسابقات جهانی حسن یزدانی میباشد.

دیوید تیلور چهار بار حسن یزدانی را در فینال مسابقات جهانی شکست داده است که آخرین با به مسابقات جهانی 2023 بازمیگردد که توانست با ضربه فنی کردن حسن یزدانی مدال طلای جهانی را از آن خود کند.

بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر و همسرش + عکس شخصی و شکست یزدانی در برابر تیلور و اینستاگرام دیوید تیلور آمریکایی و فیلم شکست حسن یزدانی رادر مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر و همسرش + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر و همسرش

دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی در ۵ دسامبر ۱۹۹۰ در ایالت متحده آمریکا در ایالت وایومینگ به دنیا آمده و به عنوان کشتی گیر آزادکار مشغول فعالیت است و یکی از کشتی گیران برتر آمریکا می بااشد که مدال هاب جهانی رنگارنگی را تاکنون کسب کرده است.

بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر و همسرش

سوابق و مدال های دیوید تیلور

وی در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد مردان حسن یزدانی آزادکار کشتی ایرانی را ضربه فنی کرده و شکست داد.
این اتفاق در سال ۲۰۱۸ نیز افتاد و دوباره حسن یزدانی از تیلور شکست خورد تا این کشتی گیر آمریکایی به کابوس یزدانی تبدیل شود.

بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر

بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی

دیوید تیلور کابوس حسن یزدانی کیست

دیوید تیلور از کودکی کشتی را شروع کرده و تحت آموزش های کال سندرسون، قهرمان المپیک قرار گرفته و فنون کشتی را از او آموخته است.

اولین تیمی که پیوست تیم کشتی دانشگاه ایالتی محل تحصیلش بود و سپس در رده های اول و دوم جوانان به تیم ملی پیوست .
دیوید تیلور از بازیکنان تیم ملی NCAAان سی ای ای بود.

بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر

بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی

تیلور در رتبه بندی کشتی آمریکا در رده دوازدهم قرار دارد و جایزه گلدن گراند ایوان یاریگین را در سال ۲۰۱۸، از آن خود کرده است.
کشتی گیر آمریکایی دارنده مدال طلا در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ پان آمریکایی و برنز مسابقات کازان روسیه در سال ۲۰۱۳ می باشد.

بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر

بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی

شکست کشتی حسن یزدانی در برابر دیوید تیلور

یزدانی کشتی گیر خوب و مدال آور ایرانی در مسابقات 2018 برای بار دوم به این گشتی گیر آمریکایی باخت.

بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر و همسرش

اینستاگرام دیوید تیلور

آدرس اینستاگرام وی با instagram.com/magicman_psu می باشد که داری ۱۴۶ کا فالور است و دنبال کنندگان زیادی دارد.

عکس همسر دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی

تیلور ازدواج کرده و متاهل می باشد و دارای یک فرزند نیز است و در این بخش عکس همسرش را مشاهده می کنید.

بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر و همسرش

عکس دیوید تیلور کشتی گیر

عکس همسر و فرزند کشتی گیر و کابوس حسن یزدانی را مشاهده کنید.

بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر و همسرش

ورزشکار آمریکایی و همسرش

این رابطه بخوانید : بیوگرافی همه چهره های ورزشی را اینجا بخوانید

بیوگرافی حسن یزدانی و گلاره ناظمی و سعید عبدولی

تیلور در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در بوداپست حاضر بود که در مرحله گروهی مسابقات حسن یزدانی قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو را با نتیجه ۱۱ بر ۶ با شکست مواجه کرد، تیلور در دورهای بعد حاجی رجبوف کشتی‌گیر بلاروسی، یوریسکی توربلانسه کشتی‌گیر اهل کشور کوبا و دوران کوراگلیف کشتی‌گیر روسی را شکست داد و به دیدار پایانی رسید. وی در این دیدار فاتح اردین کشتی‌گیر ترکی را شکست داد و گردن‌آویز طلای وزن ۸۶ کیلوگرم را بدست آورد.

بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر و همسرش + عکس و اینستاگرام

افتخارات

طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو
مدال طلا قهرمانی کشتی جهان بوداپست ۲۰۱۸ ۸۶ ک‌گ
مدال طلا قهرمانی پان آمریکا لیما ۲۰۱۸ ۸۶ ک‌گ
مدال طلا – جایگاه اول بوئنوس آیرس ۲۰۱۹ ۸۶ ک‌گ
مدال طلا – جایگاه اول گواتمالا ۲۰۲۱ ۸۶ ک‌گ
مدال برنز یونیورسیاد کازان ۲۰۱۳ ۷۴ ک‌گ

 

بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر و همسرش + عکس و اینستاگرام

پیحج اینستاگرام

در اینستاگرام میتوانید با آیدی magicman_psu پیج این ورزشکار را دنبال کنید و تصاویر بیشتری از او مشاهده کنید

طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو

تیلور در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۰ توکیو حاضر بود که کارلوس ایزگویردو از کلمبیا، مایلس امینی از سان مارینو و دیپاک پونیا از هند را شکست داد و به فینال رسید. وی در فینال حسن یزدانی از ایران را شکست داد و مدال طلا وزن ۸۶ کیلوگرم را بدست آورد.

بردهای پشت سر هم مقابل حسن یزدانی

او تا به حال سه بار در مقابل حسن یزدانی در فینال های مهم قرار گرفته که هر سه فینال را برده است

کشتی گیر ایرانی طی سه مبارزه قبلی موفق به شکست دادن حریف امریکایی خود نشده است. او هر بار از تیلور پیش افتاده اما حریف در ادامه کار برد را مال خود کرده است. یزدانی در چهارمین فینال جهانی خود به دنبال کسب سومین طلاست؛ او در سال 2018 تنها فینال جهانی خود را به تیلور باخت تا کشتی گیر امریکایی اولین طلای جهانی خود را کسب کند.

 

عشق زندگی روی تشک کشتی

دیوید تیلور، همسرش کندرا را در محیطی کاملاً منحصر به فرد ملاقات کرد؛ بر روی تشک کشتی. این زوج که آن زمان ۱۰ ساله بودند در مسابقات ملی در رنو نوادا به مصاف هم رفتند. تیلور برنده شد و آن‌ها بعد از گذشت ۲۰ سال هنوز با یکدیگر هستند. تیلور موفقیت‌هایش را مدیون همسرش می‌داند. در مورد همسرش کندرا می‌گوید: «او دائماً سعی می‌کند به من کمک کند، راهنمایی‌ام می‌کند، و هر موقع تمرکزم را از دست می‌دهم کمکم می‌کند تا دوباره متمرکز شوم. بدون همسرم هیچ کاری نمی‌توانستم انجام بدهم. همیشه من را در اولویت قرار می‌دهد و من واقعاً نمی‌توانم آنطور که باید از او تشکر کنم جز اینکه هر روز او را در آغوش بگیرم و از ته قلبم بگویم دوستت دارم.»

احتمالاً عشق دیوید و کندرا از نوع عشق در نگاه اول بوده چون دیوید هنوز هم برگه پیروزی آن زمانش را نگه داشته است.

مرد جادویی؛ نام مستعار تیلور

جامعه کشتی آزاد دوست دارد به ستاره‌های برترش نام‌های مستعار مناسب بدهد. عبدالرشید سعدالله‌اف ملقب به «تانک روسی» است و حس یزدانی «بی‌باک» یا «پلنگ». نام مستعار تیلور هم «مرد جادویی» است که از شخصیت یک راننده در فیلمی کمدی به نام «شب‌های تالادگا: تصنیف ریکی رابی» برگرفته شده است.

تیلور سال‌هاست که این لقب را دارد، در ابتدا در دانشگاه پن‌استیت و بعد هم وقتی کشتی‌گیر حرفه‌ای شد و پیروزی‌های شگفت‌انگیزی به‌دست آورد. توانایی بسیار زیادش در مبارزات و یا به عبارتی جادو کردنش در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۸ بیشتر از هر زمان دیگری بر همه ثابت شد، او که خیلی زود تسلیم یزدانی شده بود به بازی برگشت و پیروزی را به‌دست آورد.

 

رؤیاپردازی

زمانی که تیلور ۸ سال داشت اهداف زندگی‌اش را روی کاغذی نوشت و یکی از اهدافش گرفتن مدال طلای المپیک در کشتی بود. در ۲۰ سالگی بارها می‌توانست این رؤیا را به حقیقت برساند اما دائماً به موانعی برمی‌خورد. در آزمایشات تیمی مسابقات قهرمانی جهانی در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ در وزن ۷۴ کیلوگرم به مقام‌های دوم و سوم دست پیدا می‌کرد، قهرمانی این وزن متعلق به جردن باروز بود. در سال ۲۰۱۶ هم اوضاع به این شکل پیش می‌رفت و در مقابل کایل دیک شکست خورد و در سال ۲۰۱۷ در مقابل دارنده مدال برنز المپیک جیدن کاکس مغلوب شد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی جردن باروز کشتی گیر و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرامبیوگراف کامل جردن باروز و همسرش

اما تیلور استقامت کرد و در ۲۷ سالگی و با بالا بردن تعداد نفرات در هر وزن از ۸ به ۱۰، به تیم اول راه پیدا کرد و در مسابقات جهانی شرکت کرد. او در مصاحبه‌ای با نشریه «کلرادو اسپرینگز گزت» میگوید: «وقتی بچه بودم همیشه رؤیاهای بزرگ داشتم و در کل رؤیاپرداز بودم. هروقت شرایط سخت می‌شد به رؤیاهایم پناه می‌بردم. همیشه می‌خواستم بهترین باشم.»

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. دیوید تیلور کشتی گیر خیلی معروف و قوی و حرفه ایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *