بیوگرافی رضا شیری و همسرش کیست از پدر بوکسور و خواهران +عکش
رضا شیری خواننده پاپ ایرانی در 22 تیر 1362 در تهران به دنیا آمده و دانش آموخته رشته معماری در مقطع فوق دیپلم می باشد. اصالتا ترک بوده و پدر مادرش اردبیلی می باشد. 

بیوگرافی رضا شیری و همسرش کیست از پدر بوکسور و خواهران +عکش

بیوگرافی رضا شیری و پدر و خواهرانش

رضا شیری خواننده پاپ ایرانی در 22 تیر 1362 در تهران به دنیا آمده و دانش آموخته رشته معماری در مقطع فوق دیپلم می باشد. اصالتا ترک بوده و پدر مادرش اردبیلی می باشد.

رضا شیری خانواده اي ورزشکار دارد و پدر او مرتضی شیری اسـت کـه یکی از قهرمانان بوکس ایران بوده ودر کنار داشتن مدال طلای آسیا، نخستین بوکسور ایرانی بود کـه بعد از انقلاب توانست در مسابقات المپیک حضور یابد. شیری تنها پسر خانواده بوده و سه خواهر او ناشنوا هستند. خواهر کوچک تر رضا شیری بنام مونا قهرمان المپیک تکواندو معلولین جهان اسـت.

رضا شیری اهل کجاست

او اصالتاً ترک اردبیل بوده و مدتی نیز بدلیل فعالیت هنری غیرمجاز ممنوع الکار شده بود.

بیوگرافی رضا شیری و خواهرانش +عکس و تصاویر
سوابق موسیقایی و خوانندگی

رضا شیری خواننده پاپ از جمله خوانندگانی است که مدت ها به صورت غیر مجاز و زیر زمینه فعالیت می‌کرد اما بعد از مدتی موفق به گرفتن مجوز شده و حتی در برنامه های تلویزیونی به عنوان مهمان حضور داشته است.

عکس مرتضی شیری پدر رضا شیری خواننده

بیوگرافی مرتضی شیری پدر رضا شیری خواننده +عکس و تصاویر

پدر رضا شیری ورزشکار بوده و از مدال آوران عرصه رشته بوکس در قدیم بوده و یکی از خواهران ناشنوایش نیز یکی از وررشکاران می باشد.

این خواننده است که علاوه بر خوانندگی از کودکی با قرآن بزرگ شده و علاقه خاصی به اهل بیت و هیئت‌های مذهبی دارد.

وی خواننده پس از دهه هشتاد شروع به فعالیت جدی در خوانندگی و موسیقی کرده و مدتی نیز به خاطر تبلیغ و معرفی آهنگ هایش با شبکه ماهواره ای برون مرزی همکاری کرده و به موزیک هایش را در شبکه ماهواره ای به اشتراک گذاشته بود که این باعث شد تا مدتی ممنوع کار شود.

بیوگرافی رضا شیری و خواننده پاپ و عکس

رضا شیری با مسعود جهانی از تهیه کنندگان و تنظیم کنندگان معروف ایرانی که با بیشتر خوانندگان همکاری دارد، اولین کار خود را با نام من کجای زندگیم را با صدای گرم و دلنشینش منتشر کرد.

ترانه که مورد استقبال نسل جوان قرار گرفت طرفداران زیادی پیدا کرد. خواننده خوش اخلاق و خوش چهره سبک پاپ در ایام محرم در هیئت ها مداحی و نوحه‌ خوانی نیز می کند

بیوگرافی رضا شیری و خواننده پاپ و عکس

خواهران ناشنوا و حضور در کنسرت

در بیوگرافی رضا شیری آمده است او برادر مهربان و عزیز خانواده شیری سه خواهرش ناشنوا هستند و حتی با وجود ناشنوا بودن خواهرانش باز هم برای گشان آواز می خواند .

رضا شیری و خواهرش

بیوگرافی رضا شیری و خواهرانش و عکس

در جدیدترین کنسرت ها خواهرش نیز حضور داشت و در کنسرت نزد رضا آمده و با گرمی از او استقبال کرد.
در برنامه من و شما نیز گفت که خواهرانم ناشنوا هستند، اما به عشق آنها می خوانم.

در برنامه فرمول یک علی ضیا نیز با خواهرش مهمان برنامه بود و وقتی از خواهرش که کنارش نشسته بود، حرف میزد به گریه افتاد و برایش ترانه ای را خواند.

عکس رضا شیری خواننده و پدر و مادرش

عکس رضا شیری خواننده و پدر و مادرش

رضا شیری خانواده اي ورزشکار دارد و پدر او مرتضی شیری اسـت کـه یکی از قهرمانان بوکس ایران بوده ودر کنار داشتن مدال طلای آسیا، نخستین بوکسور ایرانی بود کـه بعد از انقلاب توانست در مسابقات المپیک حضور یابد.

همسر و فرزندان رضا شیری

وی سالها پیش ازدواج کرده و متاهل می باشد.

بیوگرافی رضا شیری و همسرش و فرزندان +عکس

حاصل این ازدواج یک پسر و یک دختر است.

رابطه با دیگر خوانندگان و هنرمندان

او با مرتضی پاشایی رفاقتی دیرینه داشت و حتی یک ماه قبل از فوت در استودیوی رضا آهنگی را خواندند که منتشر نشد.

رضا شیری معتقد است که امیر تتلو اعتقاد و ایدئولوژی خاصی دارد و باید به او احترام گذاشت و کسی حق ندارد به تتلو فحش بدهد.

او در مورد مسعود جهانی می گوید که با او رابطه گرم و صمیمی دارد و در گذشته دلخوری هایی داشتند که اکنون با هم رابطه خوبی دارند.

در مورد شهاب مظفری هم در یکی از مصاحبه ها گفت که او را فقط 5 بار دیدم که با هم رابطه خوبی داشتیم و به نگاهان بعد از اینکه مجوز گرفت دیگر او را ندیدم و او مرا بلاک کرد!

خواهران رضا شیری کیست

هر سه خواهر آقای رضا شیری بعد از ازدواج صاحب فرزندان سالمی هستند. خانم فاطمه شیری خواهر کوچک رضا که در رشته گرافیک درس خوانده که جزو نقاشان حرفه ایی کشور می‌باشد. خواهر سوم رضا هم در رشته پرتاب وزنه در آسیا مدال قهرمانی دارد، البته قهرمان دوم المپیک تکواندوی ناشنوایان را هم دارد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *