بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر و همسرش +اینستاگرام و عکس و ویکی پدیا و قد و وزن

بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر سریال زخم کاری + اینستاگرام و عکس

سارا حاتمی در سال 1384 در تهران متولد شده است. این بازیگر در مقطع دبیرستان در رشته ی ریاضی به تحصیل پرداخته و در دوره ی دبیرستان وارد عرصه ی بازیگری شده است او در سال 1401 برای بازی در فیلم کت چچرمی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و عکس و سوابق هنری او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نماید.

این بازیگر ۱۶ساله که از دو سال پیش کار بازیگری را با تئاتر آغاز کرده است، در سریال زخم کاری همبازی بازیگران حرفه‌ای سینما ازجمله جواد عزتی، هانیه توسلی، رعنا آزادی‌ور و …شده و به نظر می‌رسد که با این تجربه خوب در بدو ورود به عالم تصویر، از این پس شاهد نقش آفرینی‌های بیشتر او در آثار دیگر سینماگران باشیم.

او میگوید من از شاگردان آقای اشکان خطیبی هستم و در کلاس‌های بازیگری ایشان شرکت می‌کردم. ایشان من را به آقای کیومرث مرادی معرفی کردند و آقای مرادی از من خواستند به دفترشان بروم و تست بدهم؛ بعد هم گفتند که دوباره با من تماس می‌گیرند. با من تماس گرفتند که برای بار دوم هم تست دادم و بعد بازهم گفتند که با شما تماس می‌گیریم و بار سوم تماس گرفتند و گفتند که برای این نقش پذیرفته شده‌ام.

بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر و همسرش +اینستاگرام و عکس و ویکی پدیا و قد و وزن

بیوگرافی سارا حاتمی

سارا حاتمی بازیگر جوان و تازه کار تلویزیون، سینما و تئاترکشورمان نیز می‌باشد.

سارا حاتمی در دهه هشتاد متولد شده است.

وی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می باشد که با حضور در سریال زخم کاری مشهور شده و به مخاطبین معرفی شد.

بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر و همسرش +اینستاگرام و عکس و ویکی پدیا و قد و وزن

آغاز فعالیت

فعالیت هنری‌اش را از کلاس‌های آزاد بازیگری آقای اشکان خطیبی شروع نموده و با بازی در چند نمایش توانست نظر مردم را به خود جلب نماید و خیلی خوب از پس ازبازی اش برآید، ولی ورود حرفه ای اش برای نخستین بار ایفای نقش در مجموعه زخم کاری با ساخته محمدحسین مهدویان نیز بوده است.

بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر و همسرش +اینستاگرام و عکس و ویکی پدیا و قد و وزن

مجموعه زخم‌کاری جدیدترین مجموعه نمایش خانگی بر اساس کتاب محمد حسینی راد و یک نمایشنامه خارجی از ویلیام شکسپیر با ساخته محمدحسین مهدویان نیز می‌باشد که به طور اختصاصی فیلمیو روی آنتن رفته است.

بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر و همسرش +اینستاگرام و عکس و ویکی پدیا و قد و وزن

سوابق هنری سارا حاتمی

او در نخستین تجربه هنری‌اش به طور حرفه ای در کنار هنرمندان مشهور و مطرح کشورمان از جمله، جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه‌توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علیپور، مه لقاباقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضی امینی تبار، مه یاس پازوکی و نیوشا علیپور نیز ایفای نقش نموده اند.

بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر و همسرش +اینستاگرام و عکس و ویکی پدیا و قد و وزن

بازیگر نقش مائده در سریال زخم کاری

سارا حاتمی هنرمند جوان ایرانی در مجموعه زخم کاری نقش دخترنعمت ریز آبادی را بازی می کند و در این میان با میثم پسر مالکی رابطه عاشقانه ای دارد، این دو عاشق یکدیگر می‌شوند و ماجراهای تلخ ودرامی برایشان اتفاق می‌افتد و مخالفت خانواده خیلی مشکوک به نظر می رسدکه درادامه ماجراهای این سریال زیبا رادنبال میکنیم.

محمدحسین مهدویان که استاد بازی گرفتن است از مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی چنان بازی گرفته که آنها را به چهره های خاص سریال زخم کاری تبدیل کرده است.بازی سارا حاتمی در کنار مرتضی امینی تبار در نقش میثم توانسته یک زوج خوب سینمایی تازه ظهور را به سینمای ایران معرفی کند.

بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر و همسرش +اینستاگرام و عکس و ویکی پدیا و قد و وزن

نقش میثم در مجموعه زخم کاری بر عهده مرتضی امینی تبار نیز می باشد.

سارا حاتمی هنرمند کم سن کشورمان هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

حاتمی نقش دختر ناصر با بازی سعید چنگیزیان را برعهده دارد او دختر نوجوانی می باشد که با تشویق نعمت ریزآبادی پدربزرگش باایفای سیاوش طهمورث وارد یک رابطه عاشقانه شده و با میثم پسر مالک که جواد عزتی ایفای نقش کرده رابطه عاطفی دارد.

بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر و همسرش +اینستاگرام و عکس و ویکی پدیا و قد و وزن

زمانی این اتفاق می‌افتد که هیچ یک از پدر و مادرهایشان رضایت بر این رابطه را ندارند.
اگر درباره ساراحاتمی هنرمند مجموعه زخم‌کاری اطلاع بیشتری در دسترس دارید در میان بگذارید.

پیج اینستاگرام سارا حاتمی

در اینستاگرام میتوانید با آیدی sarahatami.official پیج این هنرمند را دنبال کنید و فعالیت ها و تصاویر بیشتری از خانم حاتمی مشاهده نمایید.

بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر و همسرش +اینستاگرام و عکس و ویکی پدیا و قد و وزن

در سریال زخم کاری خیلی استرس داشتم

اولین بارم بود که جلوی دوربین بازی می‌کردم و خیلی استرس داشتم؛ چون هیچ تجربه‌ای نداشتم و نمی‌دانستم چه اتفاقی می‌افتد.

تجربه بسیار خوبی بود، همه آنها انرژی خوبی به من می‌دادند و من هم خیلی سوال داشتم که از آنها می‌پرسیدم و آنها سعی می‌کردند کمکم کنند که راحت جواب سوال‌هایم را پیدا کنم و ایرادات و اشکالاتی را که داشتم به من می‌گفتند که آنها را رفع کنم.

بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر و همسرش +اینستاگرام و عکس و ویکی پدیا و قد و وزن

بیشترین ارتباط را با آقای عزتی داشتم. ایشان انرژی خیلی زیاد و مثبتی دارند که این انرژی خوب را به همه بازیگران و عوامل منتقل می‌کنند تا کل گروه حال خوبی داشته باشد. هر سوالی که به ذهنم می‌رسید از آقای عزتی می‌پرسیدم و ایشان به من راهکار می‌دادند و می‌گفتند شاید با این روش بتوانی به آنچه می‌خواهی زودتر برسی.

چون مقابل هم بازی می‌کردیم، روی بازی هم تاثیر می‌گذاشتیم و به‌طور کلی تجربه خیلی خوبی بود؛ اما من در سطحی نیستم که بتوانم درباره بازیگری دیگران چیزی بگویم.

سیمرغ بلورین سارا حاتمی برای فیلم کت چرمی

بدین ترتیب اولین نقش حرفه‌ ای سارا حاتمی در سریال زخم کاری بود که باعث شهرت او در میان مخاطبان شد و در دومین تجربه بازی حرفه‌ ای موفق به کسب سیمرغ بلورین برای بازی در فیلم سینمایی کت چرمی شد.

سارا حاتمی در تاریخ 22 بهمن 1401 در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم کت چرمی به کارگردانی حسین میرزامحمدی شد.

سوارکاری سارا حاتمی در زخم کاری

سارا حاتمی به اسب سواری علاقه ی بسیاری دارد او می گوید که ابتدا از اسب کمی می ترسیدم ولی کم کم وقتی یاد گرفتم و ترسم ریخت برایم جالب بود که این کار را یاد گرفتم، زیرا که موظف بودم در طی ساخت سریال زخم کاری این حرفه را یاد بگیرم.

سارا حاتمی چگونه بازیگر شد؟

سارا حاتمی از ابتدای کودکی به ایفای نقش در تئاتر و سینما علاقه مند بود و فعالیت در عرصه ی بازیگری را در سال 1398 در سن 14 سالگی با حضور در صحنه ی تئاتر آغاز کرد. او می گوید من خودم علاقه ام را پیدا کردم و مادرم در این راه از من حمایت کرد تا به دنبال علاقه ام بروم. سارا حاتمی از طریق آقای اشکان خطیبی به یکی از کارگردانان تئاتر و فیلم نامه نویس نامدار ایران به نام “کیومرث مرادی” معرفی شد و از این راه وارد قاب صدا و سیمای ایران شد.

او در مصاحبه ای در رابطه با ورودش به کلاس های بازیگری گفته من درست یک سال و نیم پیش نزد آقای اشکان خطیبی کلاس می رفتم که آقای خطیبی من را به آقای کیومرث مرادی پیشنهاد کردند. رفتم دفتر آقای مرادی که مسئول انتخاب بازیگران زخم کاری بود و تست دادم که گفتند خبر می دهیم ، چند روز بعد زنگ زدند و دوباره رفتم تست دادم و مرا قبول کردند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

5 نظر

  1. سارینا حسین پور

    ایشان در راهنمایی روشنگران تا پارسال همکلاسی من بودند.متولد سال 83 هستند .در سایت روشنگران به ادرس roshangaran.org نیز در قسمت پرورشی مشاهده بیشتر را زده و وارد پنل بازدید علمی دانشگاه صنعتی شریف شوید در عکسی مرد و دختری مشغول آزمایشی هستند ایشان نیز نشسته بر زمین با کاپشنی سبز لجنی است و در عکسی ک با ورودی دانشگاه گرفته شده ایشان نفر ششم از ردیف اول هستند با کاپشنی سبز لجنی.در پنل شب یلدا نیز ایشان در عکسی در وسط کادر به همراه 2 عدد از دوستانشان در اطرافشان و بقیه دوست ها در گوشه ها جمع اند . قد ایشان نیز 153 سانتی متر است.

  2. موفق باشید عزیزم
    حنانه هستم ۱۳ ساله

  3. سلام
    ایشون متولد ۸۵ هستن؛ سایت اشتباه زده
    چون دوستشون هستم عرض می کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *