بیوگرافی ستین (فرناز ملکی) خواننده و همسرش +سوابق و تحصیلات

بیوگرافی ستین خواننده (فرناز ملکی) و همسرش و فرزندان +عکس

ستین ، خواننده موسیقی پاپ و ترانه سرا با نام اصلی فرناز ملکی متولد ۲۶ اسفند ماه سال ۱۳۶۷ شمسی در شهر تهران می باشد. ستین در یک خانواده پنج نفره در تهران به دنیا آمده است، پدر ستین شاعر و مادر وی نیز صدای خوبی دارد! خواهر ستین نقاش است و همچنین برادر وی نیز معلم زبان است که همین اتفاق باعث شده است تا ستین به سمت یادگیری و آموزش زبان انگلیسی برود.

بیوگرافی فرناز ملکی خواننده

فرناز ملکی یکی از خواننده های فارسی زبان که با نام هنری ستین فعالیت می‌کند

بیوگرافی ستین (فرناز ملکی) خواننده و همسرش +سوابق و تحصیلات

او در سال ۱۳۶۷ به دنیا آمده و در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده است

در سالهای اخیر با انتشار چند آهنگ زیرزمینی موفق شد که به شهرت برسد این خواننده در سالهای اخیر با انتشار چند آهنگ زیرزمینی موفق شد که به شهرت برسد.

گرفتن مجوز

فرناز ملکی با نام هنری ستین در سال ۱۳۹۲ شمسی توانست مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت کند، ولی فقط می توانست برای بانوان اجرا کند و یا به صورت بک وکال (آوازی که در پشت صدای خواننده اصلی خوانده می شود) بخواند! لازم به بیان است او در تالار وحدت به صورت بک وکال (آوازی که در پشت صدای خواننده اصلی خوانده می شود) اجرا داشته است، ولی این نوع خواندن هدف او نبود و به همین دلیل وی فعالیت هنری خود را با نام ” ستین ” و به صورت زیرزمینی از سر گرفت.

همچنین ببینید: بیوگرافی مصطفی راغب خواننده

با اینکه فعالیت های بانوان ایرانی در زمینه خوانندگی با محدودیت‌های روبرو است اما خانم فرناز ملکی به صورت زیرزمینی در زمینه خوانندگی فعالیت خود را ادامه داد و چندین آهنگ را به صورت اینترنتی منتشر کرد

شروع فعالیت

زمانی که دانشجو بود با تشویق دوستانش وارد عرصه موسیقی شد در سن ۱۸ سالگی اولین آهنگ خود را با چند ترانه سرا و آهنگساز به صورت اینترنتی منتشر نمود در زمینه آهنگسازی و نوازندگی نیز فعالیت دارد و بیشتر اشعار آهنگ هایش را خودش سروده است.

ستین سابقه همکاری با دو خواننده زیرزمینی چون ساسی مانکن و همچنین حسین تهی را در سال ۱۳۸۸ شمسی دارد و مدتی نیز با این دو خواننده فعالیت هنری داشته است. ستین به جز خوانندگی به رقص هیپ هاپ هم علاقه دارد و سال های زیادی است که ورزش رقص را انجام می دهد! ستین بیشتر آهنگ های خود را خود می سازد و ترانه سرایی آن ها را نیز انجام می دهد.

بیوگرافی ستین (فرناز ملکی) خواننده و همسرش +سوابق و تحصیلات

همخوانی فرناز ملکی در تیتراژ سریال شهرزاد

خانم فرناز ملکی مهمترین فعالیت هنری اش به صورت رسمی همخوانی در تیتراژ سریال شهرزاد می باشد و همخوانی با آقای امین بانی خواننده تیتراژ سریال شهرزاد با آهنگ چه کردی بوده است و همچنین با چند خواننده زیرزمینی دیگر به نام ساسان یافته و حسین تهی نیز همکاری داشته است.

فرناز ملکی در سال ۱۳۹۲ موفق شد که مجوز وزارت ارشاد را برای اجرای بانوان در سبک وکال دریافت نماید و تا به حال در تالار وحدت اجرا های زنده ای را نیز داشته است

زمانی به شهرت فراوانی دست یافت که با امین بانی همکاری در تیتراژ سریال شهرزاد را داشت.

ماجرای لقب ستین

در سال ۱۳۹۷ برای ادامه فعالیت های خوانندگی خود به خارج از کشور مهاجرت کردند و با نام هنری ستین فعالیت خود را از سر گرفت

بیوگرافی ستین (فرناز ملکی) خواننده و همسرش +سوابق و تحصیلات

ستین می گوید خیلی قبل تر از این که فعالیت هنری را شروع کند این نام را انتخاب کرده بود ، وقتی نوجوان بود و آرزوی آرتیست شدن را در ذهنش داشت.
او دوست دارد در زندگی دوستانه او را فرناز و در دنیای موسیقی او را ستین صدا کنند.

همچنین ببینید: بیوگرافی سهیلا خواجه شروه خوان بوشهری + دانلود

تدریس زبان انگلیسی

ملکی علاوه بر خوانندگی و ترانه سرایی و آهنگسازی ، تدریس زبان انگلیسی می کند و از کودکی علاقه مند به دو شغل خوانندگی و دومی تدریس زبان بوده است‌
برادر بزرگ تر ستین نیز سالهاست معلم زبان انگلیسی است

بیوگرافی ستین (فرناز ملکی) خواننده و همسرش +سوابق و تحصیلات

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. لطفا بگید جریان عکس چیه

  2. واقعا عاشقتم فرناز جونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *