بیوگرافی سروش فرهمند خواننده عصر جدید + دانلود آهنگ هایش

بیوگرافی سروش فرهمند خواننده عصر جدید + دانلود آهنگ هایش

بیوگرافی سروش فرهمند خواننده عصر جدید + دانلود آهنگ هایش را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی سروش فرهمند

او یکی از خواننده های با استعداد بوده که چند سال آهنگ زیبا را تا به حال منتشر کرده است

وی 29 سال سن دارد که به شدت عاشق خوانندگی است به حدی که ماشین اش را فروخته تا هزینه یکی از آهنگ هایش کند.

بیوگرافی سروش فرهمند خواننده عصر جدید + دانلود آهنگ هایش

از رانندگی تا خوانندگی

این هنرمند در برنامه عصر جدید گفت که من همه کار تا به حال انجام داده ام از مدیر خرید گرفته تا مسافرکشی و … سعی کرده ام که درامدی برای خود داشته باشم اما علاقه من به خوانندگی است و در همین راه کلی هزینه کرده ام تا به اهدافم برسم.

درخشش سروش فرهمند در عصر جدید

این خواننده جوان با حضور در مسابقه استعدادیابی عصر جدید توانست با یک اجرای زیبا و بی نقش موورد توجه مردم قرار بگیرد و داوران مسابقه به او 4 چراغ سفید بدهند

او میگوید که برای اهنگ “بی معرفت سلام” خودروی خود را فروخته است تا هزینه این آهنگ کند که احسان علیخانی به خاطر این حرف اش با او شوخی کرد و گفت چرا اینکار را کردی؟! و امین حیایی گفت که عشق همینه.

اجرای سروش فرهمند خواننده در قسمت چهارم فصل دوم عصر جدید به روی صحنه رفت و 4 رای سفید از داوران گرفت. سروش در خوانندگی امشب تلفیقی از موسیقی کلاسیک و سنتی ایرانی و موسیقی غربی را به روی صحنه آورد.

بیوگرافی سروش فرهمند خواننده و مادرش عصر جدید + دانلود آهنگ هایش

آریا عظیمی نژاد برای اولین بار در ثانیه های ابتدایی به یک خوننده رای مثبت داد و این از میزان بالای رضایت او از کار حکایت دارد. امین حیایی نیز که با خوانندگی آشنایی دارد نسبتا رای سریعی به سروش فرهمند داد.

سروش فرهمند که از محله اسکندری جنوبی تهران آمده بود گفت که 14 سال است که شغل های مختلف را آزمایش کرده اما هیچ کدام به سرانجامی نرسیده و او که به دنبال خوانندگی بوده مجبور شده ماشینش را بفروشد تا یک کار بسازد و منتشر کند و به دلیل گران شدن قیمت ها دیگر نتوانست آن را بخرد و حالا در تاکسی اینترنتی با ماشین فرد دیگری کار می کند.

او آرزو کرد قبل از روی صحنه رفتن که این اجرا شروعی برای او باشد و سکوی پرتابش برای رسیدن به آرزوها باشد.

حضور درخشان در مرحله دوم عصر جدید

آقای فرهمند در مرحله دوم عصر جدید هم باز هم با صدای خوبش توجه داوران عصر جدید را به خود جلب کرد و موفق شد با استقبال مردم نیز مواجه شود.

او قبل از اجرای خود در مرحله دوم گفت که وقتی در عصر جدید اجرا کرده شماره موبایلش هر 5 ثانیه یکبار به صدا در می آمده و به او تبریک میگفتند.

برای مشاهده اجرای او در مرحله دوم عصر جدید اینجا کلیک کنید

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *