بیوگرافی سیاوش مفیدی بازیگر و همسرش شیوا سلیمی و فرزندان + عکس

بیوگرافی سیاوش مفیدی بازیگر طنز تلویزیون و سینما و همسرش شیوا سلیمی و فرزندان با عکس  و اینستاگرام و دو فرزندش علی و سام و محل زندگی و سن و تحصیلات و سوابق هنری را در مجله شبونه بخوانید.

بیوگرافی سیاوش مفیدی بازیگر و همسرش شیوا سلیمی و فرزندان + عکس

بیوگرافی سیاوش مفیدی و شیوا سلیمی

بازیگر ایرانی در اول آبان ۱۳۴۸ در چالوس به دنیا آمده و دانش آموخته رشته مدیریت است.

بیوگرافی سیاوش مفیدی بازیگر و عکس جوانی و قدیمی

بیوگرافی سیاوش مفیدی و شیوا سلیمی + عکس شخصی و بیوگرافی همسرش

سوابق و فعالیت بازیگری

این بازیگر هم تجربه کار در سریال ها و فیلم های جدی را دارد و هم کمدی و طنز را در کارنامه خود دارد.محمد نادری
او برنامه هایی چون شوک و مسابقات و جنگ های شادی و سرگرمی و فیلم ها و سریال ها حضور داشته است.

حضور در ادابازی خندوانه

در بیوگرافی سیاوش مفیدی می خوانیم که از هنرجویان کلاس های استاد سمندریان بوده و دوره های بازیگری را نزد استاد سمندریان گذرانده و اولین نقشی که ایفا کرد در یک برنامه تلویزیونی‌ در کنار حسین محب‌ اهری در سال ۱۳۷۲ بود و دومین کارش را با همراهی حمید جبلی بازی کرد.

بیوگرافی سیاوش مفیدی و شیوا سلیمی + عکس شخصی و بیوگرافی همسرش

 

اینستاگرام سیاوش مفیدی

از جمله آثاری که حضور داشته سریال غبار نور و آژانس دوستی، قرارگاه مسکونی، سه دونگ سه دونگ، خنده بازار، محله گل و بلبل، شکرآباد، معمای شاه و دست به نقد، و فیلم بچگیتو فراموش کن، گیلدا و ….میتوان نام برد.مهدی شاه حسینی
ایشان تجربه کارگردانی نیز داشته و در دست به نقد علاوه بر بازی کارگردانی آن را نیز بر عهده داشته است.

ازدواج با شیوا سلیمی

در بیوگرافی سیاوش مفیدی می خوانیم که وی چتدین سال با خانم شیوا سلیمی ازدواج کرده و دارای دو پسر به نام علی و سام می باشد.

بیوگرافی سیاوش مفیدی بازیگر و همسرش شیوا سلیمی و فرزندان + عکس

عکس شخصی و خانوادگی

سیاوش مفیدی به عنوان خانواده خوشبخت درباره همسرش و زندگی مشترک گفته: ما با صداقت زندگی خود را شروع کردیم و به هم دروغ نگفتیم و تا به الان که هیجده سال زندگی مشترکمان می گذرد برای هم تکرار نشدیم.
صداقت نکته و راستگویی مهمترین رکن زندگی مشترک است.

بیوگرافی سیاوش مفیدی و پسرانش +عکس

بیوگرافی شیوا سلیمی

شیوا سلیمی همسر سیاوش مفیدی متولد ۱۳۵۳ هنر آموز کلاس های آزاد بازیگری استاد سمندریان و از هنرمندان عرصه سینما و بازیگری بوده ، اما بعد از ازدواج فعالیت در این عرصه را کنار گذاشته و به همسرداری و تربیت فرزندش علی مشغول شده است.

بیوگرافی و عکسهای شیوا سلیمی همسر سیاوش مفیدی

شیوا سلیمی همسر سیاوش مفیدی کیست

آشنایی این زوج هنرمند در کلاس های استاد سمندریان بوده و بعد از آشنایی و نامزدی چهار ماهه به ازدواج ختم می شود.
در آن زمان وی ۲۱ سال و همسرش ۲۷ ساله بوده است.

ما برای هم تکراری نشدیم. زندگی را با صداقت شروع کردیم و هر روز نسبت به دیروز یکدیگر را بیشتر دوست داریم. اینکه می‌گویند زندگی‌های هنری تداوم ندارد اصلا درست نیست. این ربطی به هنر ندارد. هر دو نفری که عاقلانه یکدیگر را انتخاب کنند و صادقانه ادامه بدهند قطعا همیشه با هم هستند و اگر غیر از این باشد به جدایی ختم می‌شود، چه هنرمند باشند و چه نباشند. من یک خانم هستم و درک می‌کنم که سختی زیادی روی شانه مردهاست. دلیل اصلی اختلافات، روابط خارج از خانواده است که آدم‌ها تنوع‌طلب هستند. جامعه نباید رو به این سو پیش برود. این ربطی به شغل ندارد.

شیوا سلیمی میگوید من با یکی از همکلاسی‌هایم قرار شد نمایش کوتاه کار کنم و دوست که کارگردانی کار را بر عهده گرفته گفت من یکی از پسرها را به تو برای این نمایش معرفی می‌کنم که خیلی موجه است و آن فرد موجه همین آقا سیاوش بود.

بیوگرافی سیاوش مفیدی بازیگر و همسرش عکس جوانی و قدیمی

2 هفته کار کردیم، یک اجرا هم در دانشگاه تهران با هم داشتیم. کارگردان نامش مینا بود از بچه‌های دانشگاه تهران؛ سال ??? از بچه‌های کلاس ما شهاب حسینی، نیما رئیسی، ستاره اسکندری، پارسا پیروزفر، خدا بیامرز پیمان سنندجی‌زاده، یوسف تیموری بودند.

ما ?، ? ماه بعد نامزد شدیم و ازدواج کردیم. من ?? ساله و سیاوش ?? ساله بود سیاوش متولد ?? است. ? سال بعد از ازدواج علی پسر ما به دنیا آمد. زمانی که ما با هم ازدواج کردیم، پیشنهاد کار هم گرفتم و پدرم اجازه فعالیت بیشتر به من نداد. پدرم وقتی به کلاس‌ها می‌رفتم فکر نمی‌کرد قضیه جدی شود ولی جدی شد و من هم به نظر پدرم اهمیت دادم و فقط تئاتر کار کردم. سیاوش هم بعد مخالفت کرد و من هم ادامه ندادم.

بیوگرافی سیاوش مفیدی بازیگر و عکس جوانی و قدیمی

وقتی فکر می‌کنم می‌بینم که الان دیگر دلم نمی‌خواهد، علی را تنها بگذارم و می‌خواهم روی تربیت او کامل نظارت داشته باشم. ما هم‌رشته بودیم و من کار را کنار گذاشتم اما اصلا غصه نمی‌خورم و دلم می‌خواهد سیاوش روز به روز موفق‌تر شود. من همان زمان به عنوان گریمور وارد کار شدم اما فضا را دوست نداشتم وکلا هنر را کنار گذاشتم.

همچنین ببینید:

کمک سیاوش مفیدی به همسرش در کارهای منزل

او درباره کمک به کارهای منزل میگوید این قضیه روابط خارج از خانه و خانواده ربطی به هنرمند بودن ندارد.

یك كارمند یا یك خلبان هم می‌تواند این خطا را انجام دهد.

سیاوش مفیدی بازیگر | بیوگرافی و عکسهای سياوش مفيدي و همسرش شیوا سلیمی

اما دیده نمی‌شود چون هنرمندها زیر ذره‌بین مردم هستند پس خطاهایشان هم بیشتر دیده می‌شود و این را عمومیت می‌دهند كه زندگی هنری دوام ندارد و من كاملا با این حرف مخالف هستم.

اینكه می‌گویند سینما كثیف است نه عزیز من! فرد خودش كثیف است و گناه را به گردن محیط می‌اندازد. جدیدا هم یك عده از همكاران ما از سینما حرف می‌زنند و هتك حرمت می‌كنند و تا خودشان كم كار می‌‌شوند سینما و آلودگی آن را به میان می‌كشند و تا پیشنهاد خوب می‌گیرند دوباره برمی‌گردند. اگر سینما آلوده است پس چرا شما 10، 15 سال است كه از این حرفه پول در می‌آورید؟ كلیپ كار می‌كنید و دیگران و محیط كار و همكاران را زیر سؤال می‌برید. این كار زشتی است.

سیاوش مفیدی بازیگر و همسرش شیوا سلیمی

سیاوش مفیدی و همسرش شیوا سلیمی

شیوا سلیمی میگوید: من در ایران زندگی كردم و نمی‌دانم آیا جاهای دیگر هم همینطور است یا نه…. هنرمندان خودشان، خودشان را زیر سؤال می‌برند و حرف درست می‌كنند. همه‌ چیز بستگی به خود فرد دارد. در هر محیطی پیشنهاد بد و خوب وجود دارد. آدم‌ها باید خودشان با وجدان باشند و مسیر درست را انتخاب كنند.

سیاوش مفیدی : به قول بهرام رادان اگر سینما آلوده است، آقا یا خانم بازیگر! خب شما آن را رها كنید و شغل دیگری داشته باشید… فرهنگ ما خیلی دچار مشكل شده و این جای تاسف دارد.

خانواده سیاوش مفیدی بازیگر | بیوگرافی و عکسهای سياوش مفيدي و همسرش شیوا سلیمی

واکنش به ادعای کثیف بودن سینما

سیاوش مفیدی درباره ادعای برخی هنرمندان که به تازگی دست به افشاگری می زنند و از کثیف بودن سینما و برخی عوامل حرف می زنند گفته: من کثیف بودن سینما و محیط را قبول ندارم و به نظرم فردی که می گوید محیط سینما کثیف است ، این فرد خودش کثیف است و گناه را به گردن محیط می‌اندازد.
موضوعی که برخی همکاران الان مد شده و هتک حرمت می‌کنند و حرف سینما و آلودگی آن را می زنند.
همه چیز بستگی به خود فرد دارد و آدم‌ ها باید خودشان با وجدان باشند و مسیر درست را انتخاب کنند.

بیوگرافی سیاوش مفیدی و شیوا سلیمی + عکس شخصی و بیوگرافی همسرش

شغل لیدری تور

وی علاوه بر بازیگری به عنوان لیدر تور نیز فعالیت دارد و با باجناقش به عنوان شغل دوم در این زمینه کار می کند.

بیوگرافی سیاوش مفیدی و پسرش علی

درخشش در خنده بازار

سیاوش مفیدی با برنامه خنده بازار موفق شد به شهرت و محبوبیت فراوانی دست پیدا کند
برنامه طنزی که در نوروز ۱۳۹۰ برای اولین بار از شبکه سوم سیما پخش شد و به دلیل استقبال فراوان مردم از این مجموعه طنز باعث شد ساخت آن ادامه یابد.

همچنین ببینید:

این مجموعه توسط شهاب عباسی نویسندگی و کارگردانی شده است آقای شهاب عباسی نیز خودش در این مجموعه در نقش های مختلف بازی می‌کند و با سیاوش مفیدی رابطه بسیار خوبی دارد

تا به حال ۸ سری از این برنامه ساخته شده و بینندگان بسیار زیادی را به دست آورده است

آقای سیاوش مفیدی در برنامه خنده بازار مهمترین نقش که بر عهده او گذاشته شده بود و مورد استقبال قرار گرفت نقش گریم محمد مایلی‌کهن هم بود که مدت‌ها در شبکه‌های اجتماعی مورد بحث قرار می گرفت

عکس سیاوش مفیدی و همسرش شیوا سلیمی + عکس خانوادگی

بیوگرافی سیاوش مفیدی و شیوا سلیمی + عکس شخصی و بیوگرافی همسرش

سیاوش مفیدی بازیگر | بیوگرافی و عکسهای سياوش مفيدي و همسرش شیوا سلیمی

مجموعه های تلویزیونی

  • غبار نور (۱۳۷۵)
  • در گذر لحظه ها (۱۳۷۸)
  • آژانس دوستی (۱۳۷٨)
  • قرارگاه مسکونی (۱۳۸۷)
  • خنده بازار (۱۳۹۰)
  • سه دونگ، سه دونگ (۱۳۹۰)
  • خوب بد زشت (۱۳۹۳)
  • شکرآباد (۱۳۹۳)
  • دست به نقد (۱۳۹۴)
  • معمای شاه (۱۳۹۴–۹۵)
  • شکرآباد ۲ (۱۳۹۵)
  • محله گل و بلبل ۲ (۱۳۹۵)
  • نون خ (۱۳۹۷)
  • کامیون (۱۳۹۸)

بیوگرافی سیاوش مفیدی بازیگر و عکس جوانی و قدیمی

فیلم های سینمایی

  • انتخاب (۱۳۸۳)
  • بچگیتو فراموش نکن (۱۳۹۰)
  • گیلدا (۱۳۹۵)
  • زیرنظر (۱۳۹۸)

نمایش خانگی

  • سال های دور از خانه (۱۳۹۷)

اوج شهرت سیاوش مفیدی

یکی از کارهای شاخص دیده شده سیاوش مفیدی بازیگر سریال «سه دونگ سه دونگ» از شاهد احمدلو بود این سریال در شب های ماه مبارک رمضان از شبکه تهران پخش می شد و ژانری کمدی داشت همچنین مجموعه «خنده بازار» از شهاب عباسی یکی از کارهای دیده شده این هنرمند می باشد.

فعالیت های دیگر سیاوش مفیدی

سیاوش مفیدی در کنار بازیگری شغل دومی نیز دارد از آن جایی که او به کارهای اداری علاقمند نبوده و با توجه به علاقه‌ای که به سفر و تفریح داشته است با شغل تور لیدری آشنا شده و تحقیق و آموزش در این زمینه را آغاز کرده است و در این زمینه فعالیت دارد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. سردارسازندگی اصل

    65 سالمه بچه بودم هنرپیشه ها عالی بودن زلورل هاردی چری لویس سوفیالوره برزیت باردو فددین فروزان گوگوش الان اینها ک؟هستن ؟میگن هندپیشه؟ب دل نمی چسبن؟بدنامههاشون لوسه صبتاشب کانال ت و میپیچونم تاخابم بره موطوعی نمیبینم جز تکرار مالایطال و اراجیف زخستکی خابم میره فقط پورنگو میبیمم و مل مل وپلنگصورتی اگر خش شتنس باشم اینم شد هترپیشگی ت و ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *