بیوگرافی شبنم قربانی (بازیگر) و همسرش و خانواده + اینستاگرام

بیوگرافی شبنم قربانی (بازیگر) و همسرش و خانواده + اینستاگرام

بیوگرافی شبنم قربانی (بازیگر) و همسرش و خانواده + اینستاگرام شبنم قربانی بازیگر معروف کشورمان را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی شبنم قربانی (بازیگر)

شبنم قربانی بازیگر با استعداد و توانمند کشورمان بوده که در سال های اخیر توانسته در چند کار تلویزیونی بازی کند و مورد توجه قرار بگیرد او متولد دهه شصت میباشد  کار خود را با تئاتر اغاز کرده است در چند نمایش به ایفای نقش پرداخت و مورد توجه آقای همایون اسعدیان قرار گرفت تا از او برای سریال لحظه گرگ و میش استفاده کند.

بیوگرافی شبنم قربانی (بازیگر) و همسرش و خانواده + اینستاگرام

او در این سریال نقش مهندس حریرچی را بازی کرد و در کنار چهره های شاخصی بازی کرد و توانست تجارب بسیار زیادی را به دست اورد.

وضعیت تاهل

درباره زندگی شخصی این هنرمند اطلاعاتی در رسانه ها منتشر نشده است

همچنین ببینید: بازیگر نقش سارا در سریال ملکه گدایان کیست؟ +عکس

سوابق هنری

شبنم قربانی بازیگر نقش مهندس حریرچی در سریال لحظه گرگ و میش است که چند قسمتی است به این سریال پیوسته است و بازیگر نقش مقابل هادی را ایفا میکند.

بیوگرافی شبنم قربانی (بازیگر) و همسرش و خانواده + اینستاگرام

او مهندس جوانی بود که بعد از جانباز شدن هادی با او آشنا شد و آنها با هم ازدواج کردند.
شبنم قربانی هرچند نقش پررنگی در سریال لحظه گرگ و میش نداشت اما توانست به خوبی از ایفای این نقش برآید و حتی 40 سالگی خودش را بازی کرد.

عکس جنجالی شبنم قربانی (بازیگر) و همسرش و خانواده + اینستاگرام

قربانی بعد از درخشش در سریال لحظه گرگ و میش ، در سال ۹۹ به جمع بازیگران سریال ملکه گدایان پیوست و در کنار ستارگان سینمای ایران ایفای نقش کرده است که از ۱۶ دی ۹۹ در نمایش خانگی ارائه میشود.

او در این سریال نقش سارا نامزد البرز با بازی آرمان درویش نقش اصلی و کلیدی را بازی کند.

سکس پاهای شبنم قربانی (بازیگر) و همسرش و خانواده + اینستاگرام

در این سریال، باران کوثری (افرا), رویا نونهالی (لعیا) ,پانته‌آ بهرام (خورشید), فرزاد فرزین (پارسا) ,محمدرضا غفاری (آریا) ,آرمان درویش (البرز) رضا بهبودی (شبیر),الهام کردا (مهناز), یسنا میرطهماسب (سهیل) ,علی اوجی (سیامک), سولماز غنی (فریبا) ,بهشاد شریفیان, (شنتیا) عرفان ناصری, (داریوش), شبنم قربانی (سارا),علی صلاحی (خسرو) و .. نقش آفرینی کرده اند.

بیوگرافی شبنم قربانی (بازیگر) و همسرش و خانواده + اینستاگرام

یپج اینستاگرام شبنم قربانی

خانم قربانی در اینستاگرام نیز با آیدی shabnamghorbani_ فعالیت دارد.

عکس جنجالی شبنم قربانی شبنم قربانی (بازیگر) و همسرش و خانواده + اینستاگرام بیوگرافی شبنم قربانی (بازیگر) و همسرش و خانواده + اینستاگرام بیوگرافی شبنم قربانی (بازیگر) و همسرش و خانواده + اینستاگرام بیوگرافی شبنم قربانی (بازیگر) و همسرش و خانواده + اینستاگرام

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *