بیوگرافی شهروز سخنوری (الکس کیست) +فیلم اعدام

بیوگرافی شهروز سخنوری (الکس کیست) +فیلم اعدام سرکرده قاچاق انسان

بیوگرافی شهروز سخنوری

شهروز سخنوری معروف به الکس سرشبکه باند فروش دختران جوان ایرانی به کشورهای اطراف میباشد او دختران جوان را فریب داده و به شیخ های عرب میفروخته اند او در 30 اردیبهشت 1402 اعدام شد.

باند فساد وفحشای الکس در تنظیم روابط و نیروی انسانی خود نیز بسیار دقیق و مطابق نظام طراحی شده فعالیت می‌کرد. افراد در این شبکه هر کدام یک عنوان کاری مشخص داشتند و وظایف به خوبی برای آن‌ها تعریف شده بود.

شهروز سخنوری (الکس) کیست +بیوگرافی و عکس سرکرده قاچاق انسان او را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی شهروز سخنوری (الکس کیست) +فیلم اعدام

شهروز سخنوری (الکس) کیست

شهروز سخنوری معروف به الکس سال گذشته به دلیل قاچاق انسان توسط پلیس اینترپل دستگیر و به ایران تحویل داده شد بعد از برگزاری دادگاه شهروز سخنوری در نهایت به اعدام محکوم شد

شهروز سخنوری متهم ردیف اول و دوم پرونده قاچاق انسان به خصوص دختران جوان به دبی بوده که حکم اعدام او در دیوان عالی کشور تایید شد

ماجرای دستگیری

چند سال قبل نیروی انتظامی با تشکیل پرونده برای دستگیری اعضای باند قاچاق دختران جوان به دبی اعلام آمادگی کرد و در نهایت اسامی سرکرده های این شبکه فساد را به پلیس اینترپل اعلام کرده و بعد از دستگیری عوامل این گروه ، در راس آن شهروز سخنوری ملقب به الکس دستگیر شد

بیوگرافی شهروز سخنوری (الکس کیست) +فیلم اعدام

این شخص با دختران جوان در تهران و سایر شهرستان ها ارتباط برقرار کرده و با وعده های اقامت دائم در کشورهایی همچون امارات و کانادا اقدام به فریب آنها می کرد و سپس آنها را به دبی منتقل کرده و در اختیار شیخ های عرب قرار می داد.

در نهایت بعد از شکایت چند خانواده از او مشخص شد که شهروز سخنوری سرکرده باند فساد بوده و اقدام به فریب دختران جوان می کند.

بعد از تحویل پلیس اینترپل دادگاهی برای او تشکیل شد و بلافاصله با توجه به پرونده های قبلی اش به اعدام محکوم شد و در دیوان عالی کشور این حکم تایید گردید و قرار است به زودی اعدام شود.

حکم اعدام

به گزارش ایسنا، مسعود ستایشی در نشست خبری امروز گفت: همانگونه که می دانید هدف و انگیزه مدافعان حرم همانا ادامه دادن مکتب خونبار حسینی است و مبارزه قاطع با دست پروردگان جنایتکاران در عرصه بین المللی است. امروز جمهوری اسلامی در برابر دسته بندی های جعلی و سیاسی منطقه ایستاده است.

وی با تجلیل از مقاومت آزادگان گفت: امروز راه ایستادگی در برابر دشمنان از خرمشهر تا غزه تا دمشق و بغداد نتیجه بخش پیروزی است.

ستایشی با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد گفت: به رسمیت نشناختن حقوق ملت ایران در ۲۸ مرداد سرآغاز رسمی دخالت ایالات متحده در ملت ایران و لگدمال ساختن حقوق اولیه ملت‌ها و حمایت امریکا از رژیم صهیونیستی است.

ستایشی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده میلاد حاتمی و اینکه در این پرونده چند نفر متهم هستند و دادگاه‌ متهمین از چه زمانی آغاز می‌شود؟ گفت: در این پرونده ۲۲ متهم مطرح بودند که پرونده در دادسرا مورد بررسی قرار گرفت و با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ارجاع شد و فرد مورد نظر به اتهام افساد فی الارض و پولشویی و اخلال در نظام ارزی وپولی و فرد دیگر به اتهام معاونت در افساد فی الارض و پولشویی و اخلال در نظام ارزی وپولی در بازداشت هستند. بقیه متهمان که ۱۸ نفر هستند با تودیع قرار وثیقه در دادسرا فعلا ازادند و پرونده در دادگاه انقلاب مطرح رسیدگی است.

باند سرویس اسکورت الکس چگونه بازسازی شد؟

پس از تشکیل پرونده و فرار شهروز سخنوری از ایران و متعاقبا فرار وی از مالزی به اوکراین الکس دوباره با به کارگیری افراد فعال در داخل کشور شبکه خود را بازسازی و بدنه سرویس اسکورت زنان و دختران به خارج از کشور را بازیابی کرد.

در بدنه اصلی شناسایی شده از این شبکه گسترده ۱۲ فرد معروف که از سرشبکه‌های موثر در سیستم الکس بودند شناسایی و بازداشت شدند که این افراد وظیفه شناسایی، جذب و اعزام زنان و دختران معلوم الحال به خارج از کشور را برعهده داشتند.

این افراد که در شبکه با عنوان اینجکتور یا تزریق کننده شناخته می‌شدند در ازای معرفی هر زن یا دختر، مبالغ هنگفتی دریافت می‌کردند؛ در یک نمونه یکی از فعال‌ترین تزریق کننده‌های شبکه فردی با اسم مسیح بوده است که حداقل ۳۰ دختر را به شبکه معرفی کرده بود.

باند الکس به قدری فعال و با برنامه ریزی کار می‌کرده است که در زمانی که زنان و دختران معلوم الحال مجبور به بازگشت به کشور برای تمدید ویزای خود بودند، او جای زنان و دختران را با افراد دیگری پر می‌کرده و اجازه نمی‌داده حتی برای یک روز فعالیت‌های مخوف و کثیفش در کشور مقصد متوقف شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *