بیوگرافی شین هی سان بازیگر کره ای و همسرش +اینستاگرام

بیوگرافی شین هه سان (شین هی سان) بازیگر کره ای و همسرش +اینستاگرام

بیوگرافی شین هه سان بازیگر کره ای و همسرش +اینستاگرام و سوابق هنری او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی شین هه سان

وی متولد 31 آگوست 1989 بازیگر کره جنوبی است. او اولین حضور خود را در مجموعه تلویزیونی مدرسه 2013 انجام داد و اولین نقش اصلی خود را در یک درام در زندگی طلایی من (2017–2018) بازی کرد.

بیوگرافی شین هه سان بازیگر کره ای و همسرش +اینستاگرام

وی بیشتر به خاطر بازی در درامهای تلویزیونی Angel’s Last Mission: Love (2019) ، Still 17 (2018) ، The Hymn of Death (2018) و Mr. Queen (2020-2021) شناخته شده است.

شین هه سون پس از موفقیت در تست بازیگری برای بازی در نقش دختر مدرسه ای ، توانست در سریال تلویزیونی School 2013 بازی کند و قسمتی از مجموعه طولانی مدرسه بازی کرد او نقش کوتاهی را به همان نام شخصیت خودش بازی کرد.

شین در سال 2015 با بازی در فیلم “شبه” و “او زیبا بود” شروع به بازی در نقش های مهمتر کرد. اگرچه هر دو عنوان کمدی رمانتیک بودند ، اما شخصیت های او به طور قابل توجهی متفاوت بودند.

بیوگرافی شین هه سان بازیگر کره ای و همسرش +اینستاگرام

بازیگر نقش ملکه کیم سو یونگ در سریال آقای ملکه کیست؟

درخشش و شهرت او در بازیگری در سال 2016 با 5 کافی انجام شد نقش او به عنوان زنی ساده لوح  با کاراکتر سونگ هون در بین تماشاگران محبوبیت پیدا کرد.   در همان سال ، او در درام عاشقانه فانتزی افسانه دریای آبی بازی کرد.

بیوگرافی شین هی سان بازیگر کره ای و همسرش +اینستاگرام

بازی در نقش کیم سو یونگ در سریال آقای ملکه

سریال آقای ملکه یک سریال رمانتیک تخیلی است که در سال 2020 در کره نمایش داده شد و بعد از آن مردم در بسیاری از کشورها به تماشای آن نشستند و همین هم باعث شهرت جهانی شین هی سان شد.

در این سریال هویت سرآشپز کاخ ریاست جمهوری ناگهان تغییر می کند و او به زنی به نام کیم سو یونگ در دوران چوسان تبدیل و ملکه شاه چوسان به نام چئول جونگ می شود و اتفاقات گوناگونی برایش رخ می دهد.

بیوگرافی شین هی سان بازیگر کره ای و همسرش +اینستاگرام

پیج اینستاگرام

shinhs831

از جدیدترین آثار بازیگری شین هی سان در سال ۲۰۱۹ در سریال عاشقانه Angel’s Last Mission: Love (آخرین ماموریت فرشته: عشق) است که به ایفای نقش پرداخت که یکی از پربیننده ترین سریال‌های ۲۰۱۹ شناخته می‌شود.

او به تازگی در سال ۲۰۲۰ در فیلم Collectors در نقش کارشناس هنرهای باستانی حضور دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *