بیوگرافی طیبه میامی همسر محمود جعفری کیست

بیوگرافی طیبه میامی همسر محمود جعفری کیست

طیبه میامی همسر محمود جعفری کیست بیوگرافی طیبه میامی بازیگر تئاتر و خواهر مهدی میامی و ماجرای ازدواج انها را در مجله شبونه مشاهده نمایید.

طیبه میامی همسر محمود جعفری کیست

وی بازیگران با سابقه تئاتر کشورمان میباشد که در کارهای نمایشی زیادی حضور داشته است.

بیوگرافی طیبه میامی همسر محمود جعفری کیست

او خواهر آقای مهدی میامی بازیگر توانمند و مطرح سینما و تلویزیون ایران است همچنین همسر محمود جعفری یکی دیر از هنرپیشه های پیشکسوت ایران میباشد.

آنها در یک نمایش با هم اشنا شدند و در نهایت با یکدیگر ازدواج کردند .

سوابق هنری

این خانم هنرمند در سریال دبیرستان خضراء به ایفای نقش پرداخته است مجموعه تلویزیونی به کارگردانی «اکبر خواجویی» است که از شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید. این مجموعه، محصول ۱۳۷۵-۱۳۷۴ است  با همسر خود همبازی بود همچنین بازیگران چهره ای همچون آزیتا حاجیان، نیکو خردمند و آزیتا لاچینی در آن بازی میکردند.

بیوگرافی طیبه میامی همسر محمود جعفری کیست

طیبه میامی تجربه بازی در سینما را هم در کارنامه خود دارد و در فیلم مثلث آبی بازی کرده است فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هادی صابر ساختهٔ سال ۱۳۷۸ است

از دیگر کارهای سینمایی او میتواند به فیلم بازجویی یک جنایت اشاره کرد فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمدعلی سجادی محصول سال ۱۳۶۲ است در این فیلم هم با همسرش همبازی شد

محمود جعفری نیز یکی از خبره ترین کارگردان های سینما ، نویسنده و بازیگر ایرانی است که وی متولد سال 1332 و زاده شهر تهران است. محمود جعفری از سال 1350 کار خود را در زمینه بازیگری آغاز کرد. مدرک لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷ اخذ نمود.

بیوگرافی طیبه میامی همسر محمود جعفری کیست

طیبه میامی کار بازیگری را در سال ۱۳۵۰ به عنوان یکی از مؤسسان گروه تئاتر کوچ آغاز نمود و بازیگری در سینما را از سال ۱۳۵۲ با فیلم «قیامت» به کارگردانی «هوشنگ حسامی» آغاز کرد. شروع کارگردانی محمود جعفری به سریال «آرزوی پر دردسر» به نویسندگی فرهاد توحیدی در سال ۱۳۷۴ برمی‌گردد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *