بیوگرافی علی منصوری بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس و پیج اینستاگرام

بیوگرافی علی منصوری بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس و پیج اینستاگرام

علی منصوری بازیگر و آهنگساز است او متولد ٢۵ شهریور سال ١٣۵٣ در تهران بوده و در رشته بازیگری تحصیل کرده است و مدرک خود را در مقطع کارشناسی اخذ نمود اما با سمت موسیقی رفت هرچند که فعالیت موسیقیایی اش همچون بازیگری چمشگیر نبود و همه او را به عنوان بازیگر میشناسند.

بیوگرافی علی منصوری بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس و پیج اینستاگرام

بیوگرافی علی منصوری و همسرش + همسر و فرزند بازیگر خط قرمز و اینستاگرام علی منصوری بازیگر نقش نیما در خط قرمز و عکس جدید و شغل بازیگر سریال خط قرمز را در مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی علی منصوری و همسرش

علی منصوری بازیگر و آهنگساز ایرانی در ٢۵ شهریور سال ١٣۵٣ در تهران به دنیا آمده و دانش آموخته رشته بازیگری در مقطع کارشناسی بوده و علاوه بر آن به دنبال آموختن حرفه ای موسیقی نیز بوده است.

علی منصوری از بازیگران با سابقه کشورمان میباشد که فیلم و  سریالهای زیادی را بازی کرده است و در دهه هفتاد در این عرصه بسیار فعال بود اما بعد از گذشت مدتی دیگر از دنیای بازیگری فاصله گرفته و خیلی وقت است که او در بازیگری حضور ندارد و یا حضورش کم رنگ است این هنرمند گویا به خارج از کشور مهاجرت کرده است . به هرحال شبکه آی فیلم فیلم ها و سریالی قدیمی که آقای منصوری در آن بازی کرده است را بازپخش میکند و مردم مجددا تمایل پیدا میکنند که درباره زندگی شخصی او بیشتر بدانند که در این صفحه بیوگرافی از این هنرمند خواهیم پرداخت

بیوگرافی علی منصوری بازیگر سریال خط قرمز و همسرش و دختر و پسر و فرزندانش +عکس

فعالیت ها و سوابق

علی منصوری از کودکی به موسیقی علاقه داشت و یکی از آرزوهای دوران کودکیش نوازندگی و آموختن انواع ساز بود.
در پی تحقق پیدا کردن این آرزو از ده سالگی به دنبال فراگیری موسیقی رفت.

بیوگرافی علی منصوری بازیگر سریال خط قرمز

علی منصوری بازیگر نقش نیما در خط قرمز

بازیگر سریال خط قرمز در هنگام تحصیل در دانشکده بازیگری فعالیت موسیقیایی نیز انجام می داد و در جشنواره های دانشجویی و در دانشکده محصل تحصیل کنسرت هایی را اجرا کرده و در تاتر نیز به عنوان بازیگر ایفای نقش می کرد.

علی منصوری را قبل از اینکه بازیگر بدانیم باید بگوییم که او آهنگساز و نوازنده می باشد تا بازیگر و هنرپیشه
اولین آهنگی که نواخت در سال ٧٨ در آلبوم ایلیا بود که در آهنگ گل ارکیده ،تنظیم الکترونیک را بر عهده داشت

بیوگرافی علی منصوری بازیگر سریال خط قرمز

اسم بازیگر نقش نیما در سریال خط قرمز چیست

منصوری اولین نقش خود را در هفده سالگی در فیلم‌ شتاب زده ساخته مهدی فخیم زاده بازی کرد و سپس در زمان دانشجویی زمانی که برای سریال خط قرمز دعوت به همکاری شد ، با این گروه همکاری کرده و برای بازی در نقش نیما اعلام آمادگی کرد.
اگر چه فیلم شتاب زده برایش شهرتی به همراه نیاورده و دیده نشد، اما بازی او در خط قرمز حسابی کولاک
کرد و با استقبال مخاطبان مواجه شده و دیده شد.

بیوگرافی علی منصوری بازیگر

علی منصوری بازیگر و آهنگساز

بازیگر نقش نیما در خط قرمز که سریالی بسیار پر مخاطب بود در اوایل جوانی این نقش را بازی کرده و بعدها با درخشش در این مجموعه تلویزیونی در آثاری چون گل مرداب؛ غریبانه، کمکم کن، با من قرار بگذار ، ضربان، و فیلم های سینمایی شتاب زده سرزمین مادری، رویای آخر، جاده متروک، قند ترش و …‌ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی علی منصوری

بیوگرافی علی منصوری و پسرش +عکس

اینستاگرام علی منصوری

اما نیما در خط قرمز بیشتر تمرکز و فعالیتش را روی آهنگسازی و موسیقی گزاشته و در کنار بازیگری، ساخت و تنظیم موسیقى فیلم و سریال را نیز انجام داد.
از جمله فیلمها و سریالهایى که در آنها حضور داشته مى توان سریالهاى خط قرمز، سریال گل مرداب ،سریال کمکم کن ،سریال غریبانه ،سریال با من قرار بگذار، سریال ضربان و از جمله فیلمهاى وى ،سر زمین مادرى ،رویاى آخر، جاده متروک ،قند ترش و…ایفای نقش کرده است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی ایمان اشراقی بازیگر سریال خط قرمز و همسرش +عکس

بیوگرافی شهرام عبدلی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس

بیوگرافی ساناز کیهان بازیگر نقش نگار در سریال خط قرمز

بیوگرافی پویا امینی بازیگر و همسرش بیتا بجانلی و پسرش +عکس

بیوگرافی شهرام حقیقت دوست بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس 

فعالیت علی منصوری بعد از خط قرمز

این بازیگر و آهنگ ساز ایرانی بعد از مدتی فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون در حال حاضر رهبر ارکستر بنیامین بهادرى خواننده مشهور پاپ است و با گروه او همکاری می کند.
منصوری به تازگی قطعه ای را به بازار عرضه کرده با نام محکوم با صدای حبیب و سمیر که بسیار مورد توجه اهل موسیقی قرار گرفته است.
وی بیشتر کارهای خود را با نام مستعار علی پارسا روانه بازار می کند.

بیوگرافی علی منصوری

بیوگرافی علی منصوری بازیگر و علی انصاریان

ازدواج و عکس همسر علی منصوری

منصوری ازدواج کرده و متاهل است و یک پسر به نام پارسا دارد.

پیشنهاد ما : بیوگرافی ایمان اشراقی و بازیگران سریال خط قرمز و

بیوگرافی علی منصوری بازیگر و پسرش +عکس و پیج اینستاگرام

علی منصوری که مدتهاست از ارکستر بنیامین بهادری جدا شده است، فعالیتهای مستقل خود را از سرگرفته است.

این آهنگساز با اعلام این خبر عنوان کرد: در حال حاضر از آنجایی که با خواننده خاصی همکاری ندارم، فعالیت خود را بر روی ساخت موسیقی فیلم متمرکز کردهام و مشغول ساخت موسیقی بر روی یک فیلم و همین طور یک مستند فوتبالی هستم.

بیوگرافی علی منصوری بازیگر و پسرش +عکس و پیج اینستاگرام

وی در خصوص عدم همکاری با خوانندگان گفت: فعلا تصمیم دارم کارهای خودم را انجام بدهم و انشالله اگر فرصتی پیش آمد همکاری خود با دیگر خوانندگان را آغاز کنم. این بازیگر از مشکلات خود سخن به میان آورد و گفت: من که پیش از این به عنوان بازیگر شناخته شده بودم با حضور در عرصه موسیقی با انتقاداتی مواجه شدم و حال که در عرصه موسیقی فعالیت میکنم، در عرصه بازیگری مورد نقد واقع میشوم. انگار هر کس هر دو هنر را با هم داشته باشد محکوم به انتخاب یکی از آنهاست. چون آنهایی که این طرف قضیه هستند آن طرف را قبول ندارند و برعکس!

بیوگرافی علی منصوری بازیگر و پسرش +عکس و پیج اینستاگرام

بیوگرافی علی منصوری بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس و پیج اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *