بیوگرافی فاطمه قاسمی نجات یافته متروپل کیست + فیلم و عکس و اینستاگرام

بیوگرافی فاطمه قاسمی بازمانده متروپل کیست + فیلم و عکس و اینستاگرام

فاطمه قاسمی کیست

فاطمه قاسمی تنها بازمانده حادثه متروپل متولد ۱۵ دی ۱۳۷۷ در آبادان میباشد او بعد از پیدا شدن توسط یک پسر جوان به نام عباس از زیر آوار تصمیم گرفت با همان پسر ازدواج کند. فاطمه قاسمی لیساس حقوق دارد و بعد از بیرون امدن از زیر اوار به مدت 1 ماه در بیمارستان بستری بود.

عروسی فاطمه قاسمی تنها بازمانده حادثه متروپل با عباس پسری که نجاتش داد بسیاری از مردم را تحت تاثیر خود قرار داد.

بیوگرافی فاطمه قاسمی

فاطمه قاسمی تنها بازمانده حادثه متروپل بوده که این شانس را پیدا کرد از زیر آوار زنده بیرون کشیده شود او در ۱۵ دی ۱۳۷۷ در آبادان به دنیا امده است و لیسانس حقوق دارد که در مرکز خرید متروپل برای خرید رفته بود که به یکباره ساختمان فرو ریخت او بعد از پیدا شدن توسط یک پسر جوان با همان پسر ازدواج کرد.

بیوگرافی فاطمه قاسمی نجات یافته متروپل کیست + فیلم و عکس و اینستاگرام

فاطمه قاسمی یکی از نجات یافتگان حادثه متروپل آبادان بوده که این روزها مورد توجه قرار گرفته است او از معدود افرادی بوده که این شانس نصیبش شده که از زیر آوار نجات پیدا کند بعد از خارج شدن از زیر آوار باید بلافاصله به بیمارستانی در اهواز منتقل شد علاوه بر مشکلاتی که به چشم و مهره های کمری اش وارد شده بود چند جراحت بر اثر فشار ناشی از حجم آوار نیز متحمل شده بود و در نهایت بعد از گذشت ۱۸ روز از بیمارستان ترخیص شد.

لازم به ذکر است که حادثه متروپل آبادان تا به حال بیش از ۳۴ فوتی در پی داشته است و بسیاری از فوتی های دیگر
مفقود شده و اجساد آنها از زیر آوار بیرون نیامده است ساختمان متروپل که بیش از ده طبقه بوده علت ساخت و ساز غیر اصولی به یکباره فرو ریخت و جان بسیاری از هموطنانمان را در آبادان گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان گفت: بنا به درخواست قضائی و حقوقی خانواده‌های متوفیان و مصدومان، ستاد رسیدگی و پیگیری امور حقوقی و قضائی حادثه ساختمان متروپل تشکیل شد.

وی تصریح کرد: واحد ارشاد و معاضدت قضائی نیز در این ستاد در نظر گرفته شده است و پس از استماع فرد مراجعه کننده، به درخواست وی در واحد مربوطه ستاد رسیدگی خواهد شد.

✅ همچنین ببینید بیوگرافی ملیکا و میترا صالحیان پور جانباختگان متروپل

مرانی‌پور با اشاره به صدور گواهی انحصار وراثت در ستاد رسیدگی و پیگیری امور حقوقی و قضائی و حقوقی حادثه متروپل، گفت: در این ستاد خدمات مشاوره به مصدومان حادثه ساختمان متروپل ارائه می‌شود.

بیوگرافی فاطمه قاسمی نجات یافته متروپل کیست + فیلم و عکس و اینستاگرام

وی افزود: تشکیل پرونده پزشکی قانونی برای دریافت دیه مصدومان این حادثه از جمله اقدامات ستاد رسیدگی و پیگیری امور حقوقی و قضائی و حقوقی حادثه متروپل است.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان با تاکید بر تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های شاکیان ساختمان متروپل، گفت: با رایزنی دادستان مرکز خوزستان سعی در تسریع پرداخت دیه به این افراد شده است.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی با کانون وکلای استان خوزستان، دو تیم از وکلا برای افراد بی بضاعت این حادثه در نظر گرفته شده است.

بیوگرافی فاطمه قاسمی بازمانده متروپل کیست + فیلم و عکس و اینستاگرام

امام جمعه آبادان گفت: عملیات تخریب باقی مانده ساختمان متروپل سریع تر ولی با دقت بیشتر انجام شود.

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوری در خطبه‌های دوم این هفته نماز جمعه آبادان با تسلیت به بازماندگان حادثه متروپل افزود: در این حادثه مردم آبادان بار دیگر حس انسان دوستانه خود را ثابت کردند.

وی بیان کرد: در آیین تشییع پیکرهای جانباختگان این حادثه، مردم مشارکت پررنگی داشتند تا بلکه تسکینی بر درد بازماندگان جانباختگان باشد.

خطیب جمعه آبادان گفت: عملیات تخریب ساختمان متروپل باید سریع تر اما با دقت بیشتری صورت گیرد تا شاهد فاجعه دیگری نباشیم.

حجت الاسلام غبیشاوی بیان کرد:کاسبان خیابان محل ساختمان متروپل، منتظر بازگشایی مسیر هستند هر چند برخی کسبه منطقه به محل کاسبی خود بازگشته‌اند.

عکس منتشر شده از فاطمه قاسمی بازمانده حادثه دردناک متروپل آبادان در اینستاگرام با واکنش های زیادی مواجه شده و کاربران بسیاری جویای حال او شده اند.

بیوگرافی فاطمه قاسمی بازمانده متروپل کیست + فیلم و عکس و اینستاگرام

فاطمه قاسمی بازمانده حادثه فروریختن ساختمان متروپل متولد ۱۵ دی ۱۳۷۷ در آبادان و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی حقوق است.

او یکی از بازماندگان حادثه متروپل آبادان است که حدود یک ماه در بیمارستان بستری بود.

خانم قاسمی از شهریور ۱۴۰۰ در ساختمان متروپل مشغول به کار بود.

عکس فاطمه قاسمی تنها بازمانده حادثه متروپل که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *