بیوگرافی ملیکا و میترا صالحیان پور جانباختگان متروپل + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی ملیکا و میترا صالحیان پور جانباختگان متروپل + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی ملیکا و میترا صالحیان پور جانباختگان متروپل و عکس و اینستاگرام و ماجرای مرگ و فوت و جسد تکه تکه شده آنها به همراه جزئیات را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی ملیکا و میترا صالحیان پور جانباختگان متروپل + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی ملیکا و میترا صالحیان پور

ملیکا و میترا صالحیان پور دو خواهر اهل مینوشهر بوده که در دومین روز از خرداد 1401 بر اثر فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان جان خود را از دست دادند ملیکا ۱۶ ساله و میترا ۱۱ ساله بودند که به همراه مادرشان به داروخانه متروپل رفته بودند و ساختما بر روی سر انها فرو ریخت و به جمع کشته شدگان این حادثه پیوسته اند.

بیوگرافی ملیکا و میترا صالحیان پور جانباختگان متروپل + عکس و اینستاگرام

حادثه مرگ میترا و ملیکا

ملیکا و امید را صالحیان پور به همراه مادر و زن عمویشان به دکتر رفته بودند هنگامی که مادر آنها برای گرفتن دارو به داروخانه مراجعه کرده بود آنها جلوی داروخانه و زیر سایه بان بستنی فروشی ایستاده بودند تا مادرشان از را برسد اما انتظار آنها ابدی شد و ساختمان متروپل ریزش کرده و ملیکا و میترا به همراه زن عمویشان زیر آوار ماندند.

همچنین ببینید جسد ملیکا صالحیان پور در نایلون تویل پدرش داده شد

بیوگرافی ملیکا و میترا صالحیان پور جانباختگان متروپل + عکس و اینستاگرام

زن عموی ملیکا خانم فاطمه خلفی زاده ۳۲ ساله بود و یک پسر ۴ ماهه و دو دختر ۸ و ۱۲ ساله دارد

او به همراه خانواده اش در سربندر زندگی می کند و برای مراجعه به دکتر به آبادان آمده بود که متاسفانه در این شهر دچار حادثه ای شوم شد و جان خود را از دست داد.

بیوگرافی ملیکا و میترا صالحیان پور جانباختگان متروپل + عکس و اینستاگرام

یکی از بستگان آنها می‌گوید با تلاش کرد در لحظات ابتدایی انجام دادیم توانستیم جسد ملیکا را بیرون بیاوریم

اما جسد میترا و زن عمویش همچنان در زیر آوار محبوس مانده است.

دوستان ملیکا در مدرسه مراسم یادبودی برای او برگزار کرده و قاب عکسش را بر جای خالی‌اش نهاده بودند و به یاد دوست عزیزشان اشک می ریختند.

بیوگرافی ملیکا و میترا صالحیان پور جانباختگان متروپل + عکس و اینستاگرام

فرمانداری میگوید تبصره به شهرداری اجازه داده به صورتی که از طریق همه مامور فنی خود خطرآفرینی بودن بنایی را احزار نمود، در جهت رفع ان خطر اقدام کند و هزینه آن را به همراهی مبلغی کم بر هزینه های انجام شده از سوی مقابل بگیرد.

این ماده در مقام تعیین تقریباً و ثغور وظایف شهرداری در حفظ ایمنی شهر می باشد. در این ماده اول از شهرداری درخواست شده به صورت کلی راهبری ها و سیاست‌گذاری‌های در جهت تامین ایمنی شهر صورت بگیرد.
بنا به نظر بعضی کارشناس های حقوقی، این وظیفه به عاملیت سازمان آتش نشانی و همچنین معاونت امور منطقه ها و معاونت شهرسازی در شهرداری تهران در حال انجام می‌باشد.
ولی وظیفه دیگر اقدام شهرداری جهت برطرف نمودن خطر احتمالی را به عنوان وظیفه ای برای شهرداری در نظر گرفته است، به این معنا که شهرداری درباره رفع نمودن خطر و مزاحمت، تکلیف هایی را عهده دار می‌باشد.

به بیانیه عطا هرچند این طور تکلیفی، فی النفسه، مجوزی برای نقص دیگر قوانین و حقوق اشخاص نمی باشد.
پس در مواردی که اجرای وظیفه محوله مستلزم نقض قوانین سایر باشد، احتیاج به حکم مراجع قضایی برای انجام وظیفه ضروری می باشد.
با تکیه نمودن بر اصل ۴۰ قانون اساسی می توان بیان نمود، هیچ فردی نمی‌تواند اعمال حق خودش را وسیله اضرار به غیر جای دهد.
با توجه به اینکه به صورت کلی نهادهای اجرایی جز در اموری که به آنان اختیار داده شده نمی توانند اعتراض در مورد حریم خصوصی افراد داشته باشند، به نظر این بند فقط به شهرداری اجازه خواهد داد به عنوان ذینفع و وظیفه قانونی، از مراجع قضایی درخواست دستور موقت و یا اقدام تامینی برای پا گذاشتن به ملک و انجام تعمیر ها را داشته باشد برابر همین استدلال می باشد که در موارد بسیاری که مأمور های شهرداری ها برای رفع نمودن خطر احتمالی به املاک فردی افراد خصوصی ورود می‌نمایند، مورد تعقیب و بررسی قضایی جای می‌گیرند و استناد آنان به بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداریها محل اعتنا واقع نمی‌شود برای این که اینطور استنادی کلا می‌تواند به شهرداری به عنوان ذینفع اجازه بدهد از مراجع قضایی دستورهای قضایی در رابطه با آن را اخذ کند لایحه اصلاحیه هیئت وزیران.

لایحه اصلاحیه هیات وزیرها در مورد بند ۱۴ ماده ۵۵ که مطابق خبر هیئت دولت جهت تصویب به مجلس ارسال شده، هم بر همین برداشت استوار می‌باشد.

پس می‌توان به این نتیجه رسید، که یکی از تکلیف های شهرداری نسبت به ساختمانهای دیگر که در معرض حریق می تواند خبر شکایت و پایان یافتن دستور قضایی به خاطر رفع نمودن خطر باشد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *