استوری هتاکی و توهین صبا کمالی به امام صادق و تمسخر حدیث امام صادق

استوری هتاکی و توهین صبا کمالی به امام صادق و تمسخر حدیث امام صادق

استوری هتاکی و توهین صبا کمالی به امام صادق و تمسخر حدیث امام صادق توسط صبا کمالی را در زیر مشاهده نمایید.

بازیگر معروف در اینستاگرامش استوری را به اشتراک گذاشت که مصداق کامل تمسخر و هتاکی به امام صادق (ع) میباشد.

استوری هتاکی و توهین صبا کمالی به امام صادق

این بازیگر یکی از احادیث امام صادق را به سخره گرفته که جنجال زیادی به پا کرده وبسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی را خشمگین نموده است.

استوری هتاکی و توهین صبا کمالی به امام صادق و تمسخر حدیث امام صادق

این سلبریتی پیشتر نیز درباره امام حسین (ع) پستی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود و به دلیل حواشی که به دنبال داشت عذرخواهی کرد اما بعد از گذشت مدتی مجددا به اهل بیت توهین کرده است.

وی چندی پیش به بهانه حمایت از دختر آبی که خودسوزی کرده بود پستی به اشتراک گذاشت که هتاکی به امام حسین محسوب میشد

استوری هتاکی و توهین صبا کمالی به امام صادق و تمسخر حدیث امام صادق

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

15 نظر

  1. محمدرضا باقرپور

    هنرمند حقیقی و نه ملعبه این و آن، ابتدائاً باید رشدیافته و انسان بوده باشد؛ تا این اتفاق نیفتد، نتیجه اش صبا کمالی ها می شود. اکانت و نوشته قبلی خانم صبا کمالی را در مورد امام حسین علیه السلام، چندین بار و بی طرفانه مرور کردم؛ به نظرم و به عنوان یک شخص عادی و نه حقوقدان، هرچند نوشته ایشان، مصداق عینی و کامل توهین نیست و از آن توهینی و یا تنفری، مستفاد و برداشت نمی شود اما این نوع دیالوگ سخیف، نشانگر و انعکاس یک باطن پوچی است که از جایگاه و شأن حقیقی والای امام حسین، بی خبر است؛ البته این را متخصصان و حقوقدان ها باید بگن که این، توهین بوده یا نه. اینکه آن موقع، حکم جلبش صادر شده و صحت داشت یا نه نمی دانم. به نظرم، خانم کمالیِ بازیگر دست چندم در عرصه هنر، خواسته اند بد مطرح بشوند تا اینکه اصلاً مطرح نشوند؛ روشی که الآن دیگه مد شده تا فضا و افکار عمومی را متوجه خودشان بکنند و اخیراً همین بد مطرح شدن را در مورد آقای امیر نوری هم دیدیم؛ نوری و نوری ها، صبا کمالی و صبا کمالی ها، حاصل سیستم ناکارآمد و ضعیف هنری غالب بر کشور است که باعث رشد کاریکاتوری اینها شده است. متأسفانه ایشون، کارشان را در آن مقطع هم توجیه کردند و آن را اصول نمایشنامه‌نویسی اعلام کردند! چنین اصولی را در نمایشنامه نویسی، هیچ عوامی و خواصی نمی پذیرد و چنین اصولی را ما سراغ نداریم. آیا هتک حرمت، بی ادبی و گستاخی، از اصول نمایشنامه نویسی است؟! آنهم در جایی که خطابش امام حسین باشد؟ شما نباید از خطوط قرمز رد می شدید. شما یک غلطی را مرتکب شدید؛ آنهم در ایام محرم و اکنون و این بار هم آمده اید سخن امام صادق علیه السلام را به تمسخر گرفته اید تا یه عده ای مثل خودتان را بخندانید که مصداق عینی جعل هم محسوب می شود. انتظار می رود مسؤولان مربوط، به این موضوع ورود نمایند و جلوی تکرار این حرکات و دیالوگ های سخیف از سوی افرادی عقب مانده، مانند صبا کمالی را بگیرند.

  2. حرف حق زدن همیشه در جامعه ایران تلخ است دین هر چه هست یک اعتقاد است و کاملا شخصی .نه برادر اظهار نظر شخصی هر کسی نسبت به دین را توهین میدانید چرا که میترسید .میترسید از روزی که مردم بدانند که از مذهب…..

    • آقای روشن فکر به فرض که حرفای تو درست و دین یه اعتقاده. آیا نباید به اعقادات دیگران احترام بزاریم؟ من بیام به اعتقادات تو توهین کنم باز هم همین حرفو میزنی؟

    • محمدرضا باقرپور

      سفسطه و مغلطه تان را خوندم؛ چنگی به دل نزد. من فارغ از هرگونه مسائل دینی، به موضوع پرداخته ام؛ فارغ از هر نوع ایدئولوژی. یک شهروند، یک فرهنگی، یک هنرمند و یک مدعی هنر و فرهنگ، نباید موضوعی را که برای یه عده ای مهم است، به تمسخر بگیرد. شما اگر اندکی سواد آکادمیک داشتی یا مطالعه داشتی در حوزه های علوم اجتماعی یا تربیتی می دیدی که چنین دیالوگ هایی را حتی جوامع لائیک و غیرایدئولوژیک هم نمی پذیرند و برنمی تابند.

    • هرکس با آل علی در افتاد برافتاد این – میخواد اینطوری خودش مورد توجه قرار بده بنظر کمبود بی شک پشیمانی سود نخواهد داشت از کی تا حالا توهین به ائمه شده حرف حق
      اگر صدقه بدی و در دام سیل و زلزله و….بی افتی کسی از حکمت وعلم خداوند آگاه نیست وقطعا چیزی سنگین تر در انتظاار بوده و به این تمام شده البته اگر به آخرت اعتقاد داشته باشیم ودنیا فانی است. اما اگر دید دنیوی داشته باشیم شاید حرف اون مترسک به عقل خودشان آخرش باشد

    • چرا شما روشنفکرهای غرب گدای لاابالی گم نمیشید؟

    • اگر راست میگید و است گفته چرا فرقه ضاله بهاییت رو تمسخر نکرده که میگن ازدواج با محارم جز پدر جلاله یا قبله شون سمت قبر یک آدم وقیح اونم تو اسراییله؟؟؟؟

  3. سلام کسی که به یک امام یا پیغمبر هتاکی کند و قبول نداشته باشد او مسلمان نیست و مهدور الدم است.
    خائن زنیکه از خدا بی خبر خدا تو را به قعر جهنم آنی و کمتر از آنی نزدیک کند.

  4. واقعا سلبریتی هایی مثل این خانوم و امیر نوری از کجا خط میگیرن همش حرف های وهابی ها و شبکه های ماهواره ای رو تکرار می کنند در کشور هایی که حتی دین هم ندارند سلبریتی ها توی اوضاع خراب به کمک مردم میان و یه سلبریتی بی فرهنگ مثل این خانوم به اهل بیت توهین میکنه واقعا قوه قضاییه باید جلوی این افراد رو بگیره امیدوارم از این به بعد این سلبریتی های بی فرهنگ زبوناشون جمع شه

  5. اینکه توهین نیست فقط یک شوخیه ؟!نگو کرونا بگو ویروس چینی

  6. جای تاسف داره که در این ایام شیوع کرونا که سلبریتی های کشورهای دیگه بفکر کمک به مردمشان هستند، سلبریتی های ما هم یا جیم شدن یا خارج تشریف دارند و یا مثل این در حال ایجاد اختلاف و توهین اند.

  7. وقتی پست این شخصو دیدم یاد این شعر از سعدی افتادم :

    کردم از عقل سؤالی
    که مگر ایمان چیست؟
    عقل بر گوش دلم گفت
    که ایمان ادب است
    آدمیزاد اگر
    بی ادب است، آدم نیست
    فرق مابین بنی آدم و حیوان
    ادب است!

    متاسفم برای کلمه هنر و هنرمند ک بازیچه دست افرادی شده ک از هنر فقط پول و معروف بودنو میفهمن ، این شخص حتی ادب احترام ب عقاید دیگرانو نداره ، چطور اسم خودشو هنرمند میزاره ؟؟!!

    آماتور ی بیش نیست

  8. دیگه شورشو درآورده!! بسه دیگه!! آدم اگه عاقل باشه یک کار اشتباه رو که بابتش عذرخواهی کرده دوباره تکرار نمیکنه. معلومه عاقل نیست.

  9. کسی محلش نمیده
    هر چن وقت یکبار خودشو اینطوری مطرح می کنه

    بی کفایتی بعض مسئولان رو می ندازه گردن امامان

    عرضه داری ب خودشون بگو

    اگر اهل بیت نبود
    با این بی حجابی و خدانشناسی ها ی فراگیر تو این مملکت
    خیلی وقت پیش همه ب سرنوشت قوم ثمود دچار می شدیم.

  10. آقای مدیر دموکراسیتان را دیدم لطفا در این سایتتان را ببندید و دم از خبرگزاری آزاد نزنید که همتون جیره خوارید و بس، متاسفم که برای خوشنودی یه عده حاضرید باهاشون همقدم بشین در جهت مخالف مردمی که اگر نباشن باید تو و امثال تو سر چهاراه بمونید، کاسه گداییتان به راه باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *