بیوگرافی فرزانه سهیلی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و عکس

بیوگرافی فرزانه سهیلی بازیگر و همسرش +عکس واقعی و پیج اینستاگرام

تاریخ انتشار 15 آبان 1400 – Study time 4 minutes

بیوگرافی فرزانه سهیلی بازیگر + اینستاگرام و عکس و سوابق هنری ایشان را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی فرزانه سهیلی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و عکس

بیوگرافی فرزانه سهیلی بازیگر

فرزانه سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر ایران بوده که در اول فروردین ۱۳۶۵ در شهر اصفهان به دنیا آمده است و در رشته کارگردانی تحصیل کرده و دارای فوق لیسانس این رشته از دانشگاه هنر و معماری است.

بیوگرافی فرزانه سهیلی

 

او فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و سوابق زیادی در این عرصه دارد

وی موفق شد که چند کار نمایشی حرفه ای را اجرا کند و مورد توجه این سازان کشورمان قرار بگیرد

سوابق هنری

از مهمترین کارهای نمایشی خانم سهیلی می توان به نمایشنامه مراسم مرگ داداش خوش آمدید و ورود آقایان ممنوع و بادبادک و بر خاک اشاره کرد مهمترین فعالیت بازیگری خانم فرزانه سهیلی سریال باخانمان می‌باشد

بیوگرافی فرزانه سهیلی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و عکس

سریال با ژانر کمدی و طنز که توسط برزو نیک نژاد کارگردانی شده است و از ۹ دی ماه ۱۳۹۹ از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفته است

همچنین ببینید بازیگر نقش نگار در سریال باخنمان کیست

سریال باخانمان مهمترین تجربه این خانم هنرمند بوده تا در کنار چهره های شناخته شده سینمای ایران همچون حسام محمودی و سعید امیرسلیمانی افسانه بایگان با تعطیلات تابستانی بازی کند

بیوگرافی فرزانه سهیلی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و عکس

این خانم هنرمند تجربه بازی در سریال ایراندخت به کارگردانی محمد زاده رضا ورزی را نیز در کارنامه خود دارد ایشان همچنین در سریال‌های تبریزدرمه و فیلم سینمایی صحنه زنی ایفای نقش پرداخته است

پیج اینستاگرام: instagram.com/farzanehsoheili

پخش سریال «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی از چهارشنبه ۱۰ دی با حضور بازیگران مختلف در شبکه سوم سیما آغاز می شود.

بیوگرافی فرزانه سهیلی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و عکس

سازندگان پروژه که تابستان امسال با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی تصویربرداری را در شمال تهران آغاز کردند پس از طی حدود ۵ ماه، در این روزهای سرد زمستانی و در آستانه پخش، همچنان مشغول ضبط باقیمانده کار هستند.

بازیگر نقش فرناز در سریال پلاک ۱۳ کیست

بیوگرافی فرزانه سهیلی

حسن پورشیرازی، شهره لرستانی، حسام محمودی، الهام اخوان، مارال فرجاد، امیر حسین طاهری، امیر کاظمی، فرزانه سهیلی، امیر آتشانی، مریم سلطانی، مه روز ناصر شریف، مهناز کرباسچیان، نصرت دادرسی، حامد وکیلی، گیتی معینی، سارا عابدی، امیر علی خانی، با حضور سعید امیرسلیمانی، شهرام شکیبا، خسرو احمدی، امید روحانی، با هنرمندی افسانه بایگان و آتیلا پسیانی و با حضور افتخاری بهنام تشکر و شقایق دهقان بازیگران این سریال هستند.

بیوگرافی فرزانه سهیلی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و عکس

فرزانه سهیلی بازیگر سریال زن زندگی مرد زندگی:

همانطور که اشاره کردیم، فرزانه سهیلی در تازه ترین کار خود در سریالی ویژه شبکه نمایش خانگی در سریال “مرد زندگی زن زندگی” ایفای نقش کرده است. در این سریال که به کارگردانی غلامرضا رمضانی تولید شده است، بازیگران دیگری نیز همچون سروش جمشیدی، شهین تسلیمی، محمود جعفری، خاطره حاتمی، صبرا گرگین پور و… بازی کرده اند.

بیوگرافی فرزانه سهیلی

این سریال که یک داستان کمدی روایت می کند و موضوع آن درباره یک خانواده چند نفره است که نعیمه نظام دوست در این سریال نقش عروس خانواده را بر عهده دارد و سروش جمشیدی نقش همسر وی را ایفا می کند.

شهین تسلیمی و محمود جعفری نقش پدر و مادر را بازی کردند. خاطره حاتمی، میثم رادفر، فرزانه سهیلی و صبرا گرگین پور از دیگر بازیگران این سریال هستند.

بیوگرافی فرزانه سهیلی

وضعیت تاهل و زندگی شخصی

خانم فرزانه سهیلی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. او به زبان و ورزش نیز علاقه مند است و اوقات فراغت خود را با پرداختن به آنها میگذراند. فرازنه سهیلی از میان نمایش نامه نویسان آثار آقای جلال تهرانی را دوست دارد و به نظرش آثار آقای تهرانی به فضای ذهنی او نزدیک بوده است.

بیوگرافی فرزانه سهیلی

خانم سهیلی با ایفای نقش در مجموعه «تبریزدرمه» در نقش «گلناز» در سال ۸۹ مقابل قاب تلویزیون قرار گرفت و پس از آن هم با فیلم سینمایی «صحنه زنی» در سال ۹۸ نخستین تجارب سینمایی‌اش را کسب نمود.

ایشان در مجموعه «باخانمان» که نقش «نگار» را نیز بر عهده داشت، در سال ۹۹ نیز بود که از شبکه سه سیما پخش شد.

افزودنی است :
خانم فرزانه سهیلی به عنوان نویسنده و نمایشنامه‌نویس نیز فعالیت می‌کند.

ایشان در مجموعه «باخانمان» در نقش «نگار»، نقش «همسر کوهیار» را ایفا می‌کند.
کوهیار فرزند حوریه و ناصر سینک می‌باشد، که ناصر سینک وی را فروخته و کوهیار پس از اینکه می فهمد، که فرزند واقعی آنها نیست افسردگی می‌گیرد و دست به خلاف می زند.

خانم سهیلی در این مجموعه در کنار هنرمندان مشهور و توانمندی از جمله:
شهره لرستانی، حسام محمودی ، الهام اخوان، امیرحسین طاهری و حسن پورشیرازی نیز ایفای نقش کرده است.

بازی بسیار زیبای خانم سهیلی در مضمون کمدی ایشان را به یکی از ستاره های تازه کار زمینه تلویزیون تبدیل نموده است.

بیوگرافی فرزانه سهیلی بیوگرافی فرزانه سهیلی  بیوگرافی فرزانه سهیلی بیوگرافی فرزانه سهیلی بیوگرافی فرزانه سهیلی

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. النا عاشقشم چون فامیلامونه😍😍

    من ع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *