بیوگرافی فرهاد مجیدی و همسر اول و دومش و فرزندان +عکس

بیوگرافی فرهاد مجیدی و همسر اول و دومش و فرزندان +عکس

بیوگرافی فرهاد مجیدی و همسر اول و دومش

فرهاد مجیدی 13 خرداد سال 1355 در تهران متولد شد و اصالتا مازندرانی می باشد. او بازیکن و مربی فوتبال است. دو خواهر و یک برادر به نام فرزاد مجیدی فوتبالیست سابق است.

🔹 فرهاد مجیدی 45 بازی ملی دارد و 10 گل ملی به ثمر رسانده است.

🔹 فرهاد مجیدی 165 بازی برای استقلال به میدان رفته است و 53 گل به ثمر رسانده ستو در سال 1400 به عنوان مربی استقلال را قهرمان لیگ برتر کرد.

  • نام کامل : فرهاد مجیدی
  • تاریخ تولد : 1355/3/13
  • محل تولد : تهران
  • همسر اول : فرنا مومنی
  • همسر دوم : نامشخص
  • تعداد فرزند :  یک دختر(تیام) و یک پسر (امیر بردیا)
  • پست : هافبک / مهاجم
  • بازی ملی : 45 بازی 10 گل زده
  • زمان خداحافظی از فوتبال: 7 آبان 1392
  • شغل فعلی : سرمربی فوتبال ، هتل دار و برج ساز
  • وزن : 70 کیلو
  • قد : 1.77
  • پیج اینستاگرام : farhaddddddd

بیوگرافی فرهاد مجیدی و عکس همسر اول و دومش + فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی کیست و الان کجاست

فرهاد مجیدی از ستاره های فوتبال کشورمان می‌باشد که این روزها در عرصه مربیگری فعالیت می‌کند و از محبوب‌ترین بازیکنان استقلال بوده که در طول سال‌های فعالیت خود برای تیم استقلال بازی کرده است. هواداران استقلال به شدت بر روی او تعصب دارند و او را به عنوان اسطوره فوتبال استقلال می شناسند فرهاد مجیدی در سال‌های اخیر به عنوان مربی استقلال توانست این تیم را به صدر جدول لیگ برتر کشورمان برساند و به شدت علاقه‌مند به تیم استقلال بوده و این باشگاه را بخشی از زندگی خود می داند برادرش فرزاد مجیدی نیز سال ها در تیم استقلال بازی کرده است و در حال حاضر به عنوان دستیار در کنار فعالیت می کند . فرهاد مجیدی تا به حال دو بار ازدواج کرده که ازدواج اولش ناموفق بوده است و در ازدواج دوم صاحب دو فرزند به نام‌های تیام و بردیا می باشد در این صفحه به بیوگرافی کامل از این بازیکن ارزشمند فوتبال ایران می پردازیم

فرهاد مجیدی فوتبالیست ایرانی و ملی پوش کشورمان و بازیکن اسبق استقلال در ۱۳ خرداد ماه در سال ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمده است.

اصالت مازندرانی دارد و دو خواهر و یک به نام فرزاد مجیدی دارد.

عکس تیام مجیدی دختر فرهاد مجیدی و فرزندانش دختر و پسرش

بیوگرافی خداداد عزیزی

فعالیت ورزشی و فوتبال

مانند دیگر فوتبالیست ها از کودکی عاشق فوتبال بوده و بطور جدی بازی خود را از رده جوانان شروع کرده و اولین مسابقه وی با تیم پارچین بود و سپس با تیم کشاورز و سپس بهمن همراهی کرد.عادل فردوسی پور

در بیست سالگی به تیم استقلال پیوست.

بیوگرافی فرهاد مجیدی

در تیم های باشگاهی راپیدوین اتریش و العین امارات  و بهمن کرج و الوصل امارات و الغزافه قطر و الاهلی امارات و النصر امارات نیز توپ زده است.

وی در سال ۹۲ از فوتبال خداحافظی کرد.

همسر فرهاد مجیدی کیست عکس

ازدواج و طلاق فرهاد مجیدی

وی با فرناز مومنی ازدواج کرد و دارای دو فرزند دختر به نام تیام و یک پسر به نام امیر بردیا دارد.

این زوج بعد از چند سال از هم جدا شدند.

عکس تیام مجیدی دختر فرهاد مجیدی و فرزندان فرهاد مجیدی

نحوه آشنایی با فرناز مومنی

همسر اولش در یکی از آژانس های هواپیمایی کار می کرد که با هم آشنا شدند و ازدواج کردند.

ازدواج و عکس همسر دوم

مجیدی بعد از پیوستن به الغرافه با یک خانم ازدواج کرده و عکسی از وی در رسانه ها منتشر شده است.

بیوگرافی فرهاد مجیدی و همسرش

شایعه ازدواج با مژده لواسانی

به تازگی شایعه ای درباره ازدواج وی با مژده لواسانی در اینستاگرام منتشر شده که دروغ و تکذیب شد و مجری محجبه اعلام کرد که این صفحه فیک است و من صفحه ای به این نام ندارم.

وی گفت از عاملان این دورغ و شایعه شکایت می کند و باید محکوم و تنبیه شوند تا چنین شایعات بی اساسی را علم نکنند و با آبروی مردم بازی نکنند.

بیوگرافی و عکس قدیمی جوانی فرهاد مجیدی

افتخارات و مقام آوری

شش بار قهرمانی با تیم استقلال و الاهلی

۶۱ گل در ۱۳۵ بازی برای تیم استقلال

بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال

درگیری با مامور پلیس

وی در اسفند ماه با مامور پلیس راهور ناجا بر اثر سرعت زیاد درگیری داشت که در نهایت وی از پلیس عذرخواهی کرد و برای دادن تست الکل پیشقدم شد.

عکس زندگی لاکچری فراد مجیدی

بیوگرافی فرهاد مجیدی

عکس های اینستاگرام فرهاد مجیدی

پدر فوتبالیست استقلالی کارمند صنایع دفاع بود که در مدتی پیش درگذشت

پدر و مادر او اصالتاً قائم شهری هستند اما خود او در تهران به دنیا آمد و چون پدرش کارمند اداره دفاع بود در همان مجتمع های صنایع دفاع زندگی میکردند و در محله پارچین ورامین دوران کودکی را گذراند.
دو خواهرزاده به نام های نگین و فرشته دارد و به خواهرانش بسیار وابسته است

امیر بردیا و تیام دختر و پسر فرهاد مجیدی

عکس اینستاگرام فرهاد مجیدی

بیوگرافی فرهاد مجیدی و برادرش فرزاد مجیدی

اولین تجربه سرمربیگری فرهاد مجیدی با استقلال

بعد از قهر و نازهای استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال تهران در نهایت فرهاد مجیدی توسط فتح الله زاده به عنوان سرمربی تیم استقلال انتخاب شد.

او که در بین هواداران اسقلال به عنوان یک سنبل شناخته میشود و از اعتبار و محبوبیت زیادی نزد هواداران آبی پوش برخوردار میباشد در نهایت به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد تا اولین تجربه سرمربی گری حرفه ای خود را تجربه کند.

فرهاد مجیدی در سال 1400 اولین تجربه مربیگری اش استقلال را قهرمان لیگ برتر کرد.

دختر فرهاد مجیدی

او در یک خانواده اظیل با وضعیت مالی و اجتماعی خوب متولد شد. پدر او کارمند ارتش بود. او دو خواهر و یک برادر کوچک‌تر به نام فرزاد دارد.

فرزاد مجیدی نیز از بازیکنان فوتبال کشور است که در تیم‌های استقلال و نساجی مازندران سابقه بازی دارد. مادرش به طور کلی مخالف حضور او در میادین فوتبال بود اما پدرش از همه نظر یار و پشتیبان او بود.

افشاگری درباره جواد نکونام و ابوالقاسم پور

فرهاد مجیدی با اشاره به ویلای امیردشت، کار در شهرداری تهران به کمک آقای فامیل! عضو رایگان مدرسه فوتبال، معرف ویزای اسپانیا، شام و ناهار در رستوران تهرانسر، در نهایت اعلام کرده که تک و تنها هستم، اما هرگز مقابل بی عدالتی سکوت نمی‌کنم. مردم خیلی زود متوجه حقیقت خواهند شد.

افشاگری فرهاد مجیدی علیه جواد نکونام و ابوالقاسم پور

نکته اینکه در میان کد‌های فرهاد مجیدی همه چیز متوجه جواد نکونام خواهد شد. سرمربی کنونی فولاد خوزستان که در دوران مربیگری در نساجی مازندران با ادعای اطرافیان فرهاد مجیدی از سیدعلی در ویلایی در امیردشت پذیرایی کرده بود.

جواد نکونام مدرسه فوتبالی نیز در منطقه غرب تهران دارد و تنها بازیکنی است که سابقه چند ساله حضور در اسپانیا و لالیگا را در کارنامه دارد و اکنون با کد (معرف ویزای اسپانیا) از سوی فرهاد مجیدی مواجه شده است..

بیوگرافی فرهاد مجیدی و مادرش +عکس و طلاق ها

آرزوی فرهاد مجیدی

او آرزو دارد بهترین استقلال تاریخ را بسازد و آن تیم را قهرمان آسیا کند. فرهاد دیروز حدود ۵/۲ ساعت در خبرورزشی بود و از هر دری با ما سخن گفت. مجیدی اعتقاد دارد هواداران استقلال در قلب او هستند و آنها دوست داشتند ستاره تیم‌شان در اوج آمادگی خداحافظی کند. درباره خداحافظی فرهاد، کارلوس کروش، استقلال، متسو، تمرینات بارسلونا، مربیگری مجیدی و… با او مصاحبه مفصلی ترتیب دادیم که مسلماً از خواندن آن لذت می‌برید.

بیوگرافی فرهاد مجیدی و همسرش اول و دومش و فرزندان +عکس و طلاق ها

هواداران استقلال به من محبت دارند

هواداران بیشتر از لیاقتم به من محبت داشته‌اند. من بازیکن تاپی نبودم اما آنها خیلی محبت داشته و دارند. تأکید می‌کنم که دوست نداشتم و در واقع نمی‌توانستم جلوی ۱۰۰ هزار استقلالی‌ خداحافظی کنم و آن خداحافظی را بیشتر دوست داشتم ولی ان‌شاءا… روزی برمی‌گردم که دوباره ۱۰۰ هزار استقلالی در آزادی باشند.

بیوگرافی فرهاد مجیدی و همسر اول و دومش و فرزندان +عکس و طلاق ها

زندگی حرف ای را دیر شروع کرد

من در ۳۴ سالگی تازه یاد گرفتم که حرفه‌ای زندگی کنم، قبلش هر وقت گل می‌زدیم، مربیان می‌گفتند حرف ما را گوش کردی که گل زدی و اگر نمی‌زدیم، می‌گفتند حرف ما را گوش نکردی که گل نزدی!

مربیان زیادی در فوتبالم نقش داشتند. مثلاً فرهاد کاظمی خیلی در شروع کار کمکم کرد. مایلی‌کهن در ۱۸ سالگی دعوتم کرد تیم ملی که هیچ‌کس جرأت این کار را نداشت و من حتی رویم نمی‌شد به تمرین تیم ملی بروم! ناصرخان حجازی هم خیلی تأثیرگذار بود. همین طور یوهان بوسکامپ در الوصل. از طرفی من با متسو و العین قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شدم و در استقلال هم با مظلومی نتایج خیلی خوبی گرفتم.

عکس استایل فرهاد مجیدی بدن و هیکل لخت فرهاد مجیدی

جلوی ۱۰۰ هزار پرسپولیسی
روزی که جلوی ۱۰۰ هزار پرسپولیسی پیراهن استقلال را نشان دادم (در بازی پرسپولیس- الغرافه) یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام بود البته برای پرسپولیسی‌ها احترام قائل هستم ولی آن روز را هرگز فراموش نمی‌کنم.

فرزندان فرهاد مجیدی

برخی پیشکسوتان استقلال به دنبال زمین خوردن من هستند

حتما به اسامی اشاره می‌کنم. عده معدودی از پیشکسوتان در حال سو استفاده از جایگاه خود هستند. اسم رمز عملیات‌شان این است که فرهاد مجیدی نسوزد، اما هدفشان جز سوختن من چیزی دیگری نیست. خودشان را دلسوز معرفی می‌کنند، اما آرزویشان این است که امثال من هیچ وقت در استقلال نباشند تا جایشان تنگ نشود. از این آقایان باید پرسید، شما که اینقدر نگران سوختن من هستید، با همه ناکامی‌هایی که به عنوان مربی و مشاور در کارنامه خود دارید، پس چرا هیچ وقت نمی‌سوزید؟ چرا هنوز هستید؟ چرا بازنشسته نمی‌شوید؟ فرهاد مجیدی با نشستن روی نیمکت استقلال نمی‌سوزد. این شما هستید که می‌خواهید با مشورت‌ها و رفتار‌های پشت پرده‌تان گزینه‌ای به نام فرهاد مجیدی را بسوزانید. چرا بعضی از این آقایان زمانی که گل سالم استقلال مقابل صنعت‌نفت آبادان مردود اعلام شد و حق استقلال را خوردند، اعتراض نکردند؟ شاید به این خاطر حرفی نزدند که آرزویشان سوختن امثال من است. به من چه ارتباطی دارد که به شما استقلال یا تیم لیگ برتری نمی‌دهند؟ آن‌ها می‌دانند با حضور من نمی‌توانند به رفتار‌های غلطشان ادامه دهند. به من می‌گویند برای سرمربی شدن باید با آن‌ها تماس بگیری و با زبان نرم حرف بزنی. نه، من اهل این ادا‌ها نیستم. متاسفانه بعضی از این افراد آقای فتحی را دوره کرده‌اند و با مشورت‌های غلط می‌خواهند وضعیت را بدتر کنند. اگر پای منفعت مالی وسط نباشد، اگر به فکر جایگاه خودشان نباشند، مطمئنا شاهد وضعیت بهتری بودیم، اما کاش ناصرخان حجازی و منصورخان پورحیدری زنده بودند و این وضعیت را می‌دیدند. آن‌ها اگر اسطوره شدند به خاطر این بود که دنبال سهم‌خواهی نبودند و استقلال را برای خودشان نمی‌خواستند. این روز‌ها بیش از هر زمانی دلم برای این عزیزان تنگ است.

فرهاد مجیدی و محمدرضا گلزار عکس دختر و پسر و فرزندان فرهاد مجیدی عکس 4 فرهاد مجیدی در بازی الغرافه و پرسپولیس تیپ فرهاد مجیدی عکس فرهاد مجیدی و برادرش فرزاد مجیدی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

12 نظر

  1. الهی دورت بگردم شاه شاهان شیرشیران سلطان الهی ک خوشبخت بشی عزیزدلم تو هزارتازنم میتونی بگیری کیه ب شاه فرهاد زن نده 😂 خوشگل خوشتیپ باکلاس درکل سلطانه آبیاس موفق باشی عشقم💙💙💙

    • چی زدی؟ حالا خوبه؟؟
      وقتی ادم بی اصالت و روستایی به پول میرسه.. با دخترای خیابونی هم میگرده

  2. درود فرهادی مجیدی یک انسان بی تفاوت نسبت به مردم است او که با افرادی مزدور مانند محمد رضا گلزار که زندگی اشرافی اش از غارت و چپاول حق مردم است عکس یادگاری می گیرد که نشون از بی لیاقتی و بی تفاوتی او نسبت به این مردم است

  3. من نه فوتبالی هستم نه پیگیر فوتبال اما عجیب از دیدن این اقا میکنم یک ادم مغرور وخودپسند ومتکبر که همه رو رعیت خودش میبینه و خودش رو گم کرده و غرور وخودخواهی وقلدری و کم بینی دیگران ونداشتن حس محبت وترحم توش موج میزنه و ادم فحاشیه چون حس غرور کاذب داره ومتاسفانه این بیشترازبقیه این صفت رو داره واین از قدرت پولهای باداورده ی کسانی مثل ومن توست برای مشغول کردن ما وجوانهای بیکار پول درمیارن بعد به ریش ما میخندن وهیچ میبینن اطرافیان رو بنظرم نمیاد اهل بخشش وکمک باشه ما اصلا فوتبالیست نمیخواهیم سرگرمی نمیخواهیم پول خودمون رو به خودمون بدین نه به اینا که سرمست غروربشن

  4. اره تا کسانی مثل تو پاچه خواری اینها رو میکنن حق دارن بخاطر شهرت وپول که همش ازطرف مردمه خدارو بنده نباشن کسانی مثل تو قربونش میرید شهرتش بهش میدین باپولهای ماهم اینطور میشه
    اره خیلی از دخترا باهاش حاضرن ازدواج کنن یکی مثل تو وامثال تو که بنده پولن ماشین وخونه چشمشون کور میکنه وگرنه هزاران جوان درس خونده ومودب و خوب و خوش قیافه هست چرا به اونها زن نمیدن البته زن نمیدن نادرسته چرا دخترا سریش اونها نمیشن همش بخاطر پول وشهرتشه که هردوش رو از مردم داره

    • میشه بپرسم پول چیو از‌مردم‌داره؟ زحمت کشیده، سال های سال فوتبال بازی کرده، اون پول های خوبیم که زمان الوصل و العین گرفتم مردم دادن بهش؟ توروخدا حرف های خنده دار نزنین. یکم سطح شعور و فرهنگ خودمونو بالا ببریم …. علی برکت الله

  5. واقعا قدش ۱۷۷؟!
    خبلی بیشتر بهش میاااد!

  6. چطوری پول ما را خورده که خبر نداریم ؟نکنه با خاوری و عیسی شریفی و طبری اشتباه گرفتی ؟بابا این بنده خدا فوتبتالیسته لژیونر بوده تاپ بوده درامدش از فوتبال بوده.

  7. یه سری از سر حسادت زیاد وراجی کردن تو حسادت خودتون بمیرید؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *