بیوگرافی لئاندرو پریرا بازیکن پرسپولیس و همسرش +حواشی جنجال ها

بیوگرافی لئاندرو پریرا بازیکن پرسپولیس و همسرش +حواشی جنجال ها

لئاندرو پریرا کیست

لئاندرو پریرا فوتبالیست بازیکن پرسپولیس نام اصلی او لئاندرو مارکوس پروچنا پریرا میباشد متولد 13 ژانویه 1991 در برزیل است و 31 سال سن دارد. پست او مهاجم است قد لئاندرو پریرا 190 سانتیمتر میباشد. لئاندرو که در ایالت سائوپائولو به دنیا آمد ، کار خود را در فهوویرا آغاز کرد و اولین بازی خود را در سال 2011 در بزرگسالان انجام داد. در سال بعد با موجی میریم قرارداد بست ، جایی که نام مستعار Leandro Banana را به دست آورد و در آن تیم دو سال بازی کرد. در دسامبر 2012 با کاپیواریانو قرارداد امضا کرد ، اما در ماه می سال بعد باشگاه را ترک کرد و به ایکاسا پیوست.

بیوگرافی لئاندرو پریرا بازیکن پرسپولیس و همسرش +حواشی جنجال ها

بیوگرافی

  • نام اصلی : لئاندرو مارکوس پروچنا پریرا
  • متولد : 13 ژوئیه 1991 برزیل
  • زمینه فعالیت : ورزش فوتبال
  • پیشه : فوتبالیست
  • پست : مهاجم
  • سالهای فعالیت : 2011 تاکنون
  • قد : 190 سانتیمتر

لئاندرو پریرا از فوتبالیست‌های اهل برزیل بوده که در پست مهاجم بازی می کند.

او سالها در لیگ های معتبر فوتبال بازی کرده حالا در تیم پرسپولیس توپ خواهد زد این فوتبالیست برزیلی ۳۱ ساله است
و متولد ۱۳ ژانویه ۱۹۹۱ در برزیل میباشد و در پست مهاجم بازی می کند و با قد ۱۹۰ سانتیمتر موفق شده گلهای بسیار مهمی را به ثمر برساند.

بیوگرافی لئاندرو پریرا بازیکن پرسپولیس و همسرش +حواشی جنجال ها

شروع فوتبال و سوابق

لئاندرو پریرا در سال ۲۰۱۱ فوتبال خود را به صورت حرفه ای در لیگ برزیل آغاز کرد تیم فهوویرا اولین تیم این فوتبالیست برزیلی بوده تا تجربه بازی در لیگ برزیل را کسب کند و ۷ بازی برای این تیم انجام داد و سه گل را هم به ثمر رساند و سپس به صورت قرضی به تیم موج میریم رفت.

از تیمهای معروفی که این بازیکن در آن بازی کرده می توان به تیم های “پورتوگیزا” ، “شاپه کوئنزه” و “گامبا اوزاکا” اشاره کرد.

آخرین باشگاه این تیم گامبا اوزاکا در لیگ ژاپن بوده است که ۵۳با ربرای این تیم به میدان رفت و 9 گل به ثمر رساند که عملکرد قابل قبولی برای به شمار نمی آید.

بیوگرافی لئاندرو پریرا بازیکن پرسپولیس و همسرش +حواشی جنجال ها

حضور در پرسپولیس

این بازیکن فوتبال در نهایت به تیم پرسپولیس آمد و نیم فصل دوم باید برای باشگاه پرسپولیس بازی کند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی روبرتو تورس فوتبالیست اسپانیایی

بیوگرافی امیر نصر آزادانی فوتبالیست و همسرش

بیوگرافی آنتونی استوکس فوتبالیست و همسرش

بعد از فسخ قرارداد لوکادیا تیم پرسپولیس برای عقد قرارداد با یک مهاجم به سراغ لئاندرو پریرا  رفت هر چند که اسامی چند بازیکن خارجی نیز مطرح شده بود در نهایت گل محمدی تصمیم گرفت که با این بازیکن قرارداد ببندد.

بیوگرافی لئاندرو پریرا بازیکن پرسپولیس و همسرش +حواشی جنجال ها

مهاجم برزیلی مدنظر پرسپوليس که قرار است در این تیم جایگزین یورگن لوکادیا بشود، دقایقی پیش با این تیم به توافق نهایی دست یافت. بعد از جدایی غافلگیر کننده یورگن لوکادیا، پرسپوليس چند مهاجم خارجی را زیر نظر داشت که در نهایت مذاکرات با لئاندرو پریرا به مراحل نهایی نزدیک شد. طرفین در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی مذاکرات فشرده‌ای را دنبال کرده و در نهایت به توافق دست یافتند.

پریرای 31 ساله که با گامبا اوزاکا در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده، مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارد و در این زمینه توافق نهایی برای عقد قرارداد یک و نیم ساله صورت گرفت و قرار است با نهایی کردن بلیت حضور این بازیکن، او به زودی راهی تهران شود.

بیوگرافی جنیفر اندرینگر همسر لئاندرو پریرا بازیکن برزیلی پرسپولیس +عکس جنجالی

همسرش جنیفر اندرینگر

همسر پریرا، جنیفر اندرینگر نیز به صورت مشترک با این بازیکن، همین پست را منتشر کرده است تا به این شکل نشان بدهد که در این مسیر، همسر خود را همراهی خواهد کرد.

همسر پریرا همچنین با انتشار یک کامنت زیر این پست، خطاب به این بازیکن نوشته است: «عشق من؛ من برای این دستاورد بسیار خوشحالم. همانطور که خدا می‌گوید، شکوه خانه دوم، از خانه اول بیشتر خواهد بود. من می‌خواهم به تو بگویم که مانند همیشه در کنارت هستم و تمام حمایت‌های لازم را از تو خواهم داشت تا موفق‌تر از آنچه تاکنون بوده‌ای، باشی. آرزو می‌کنم که بیشتر بدرخشی و این مرحله زیبای دیگری در تاریخ ما باشد. دوستت دارم.»

او در پایان این کامنت، به زبان فارسی نوشته است: «ما داریم می‌آییم.»

بیوگرافی لئاندرو پریرا بازیکن پرسپولیس و همسرش +حواشی جنجال ها

بیوگرافی لئاندرو پریرا بازیکن پرسپولیس و همسرش +حواشی جنجال ها

ورود به فوتبال آسیا با ژاپن

ماتسوموتو یاماگا، اولین تیم این بازیکن در فوتبال آسیا بود. او برای اولین بار به قاره‌ کهن آمد و خیلی سریع به تیم مشهورتر سانفرس هیروشیما قرض داده شد و تا پایان سال ۲۰۲۰ برای آنها بازی کرد. ۲۲ گل در ۳۸ بازی کمک کرد تا پیشنهاد جالب توجهی از تیم گامبااوزاکا دریافت کند و با آنها تجربه‌ حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم به دست بیاورد. او در جی‌لیگ ۹۴ بازی انجام داد که ماحصل آن ۳۰ گل و ۶ پاس گل بود و در هر ۱۷۸ دقیقه یک گل زد.

پریرا با چه اعدادی به پرسپولیس آمد؟

حالا لئاندرو پریرا با سابقه‌ بازی در ۱۲ باشگاه مختلف و ۱۴ جابه‌جایی در حدود ۱۲ سال، به پرسپولیس آمده است. بازیکنی که پست اصلی‌اش مهاجم نوک است اما سابقه‌ بازی در پست وینگر چپ و راست را هم به میزان خیلی محدود در کارنامه‌اش دارد که با توجه به قد و قامتی که از او سراغ داریم، به نظر می‌رسد چندان برای کناره‌ها گزینه‌ای ایده‌آل نباشد. او حدود چهار ماه قبل آخرین گلش را در یک بازی رسمی به ویسل‌کوبه زد. گولسیانی

از رونالدو و زیدان تا بنزما و لوا

پریرا در یکی از مصاحبه‌هایش اعلام کرد که رونالدوی برزیلی و زین‌الدین زیدان الگوهای فوتبالی او هستند ولی در این سال‌ها علاقه‌مند به بازی کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی بوده است.

با فردی عاشق سروکار دارید

لئاندرو چند هفته‌ قبل ازدواج کرد. او علاقه‌ عجیبی به همسرش دارد و اگر سری به صفحه‌ شخصی او در فضای مجازی بزنید کاملا متوجه این مساله خواهید شد. لئاندرو روی کفش پای راست خود نام همسرش را به همراه عدد مورد علاقه‌اش حک کرده و نام “JHEY۹” کاملا مشخص است.

بیوگرافی لئاندرو پریرا بازیکن پرسپولیس و همسرش +حواشی جنجال ها بیوگرافی لئاندرو پریرا بازیکن پرسپولیس و همسرش +حواشی جنجال ها بیوگرافی لئاندرو پریرا بازیکن پرسپولیس و همسرش +حواشی جنجال ها بیوگرافی لئاندرو پریرا بازیکن پرسپولیس و همسرش +حواشی جنجال ها

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *