بیوگرافی گیورگی گولسیانی بازیکن پرسپولیس و همسرش +عکس و حواشی

بیوگرافی گیورگی گولسیانی مدافع پرسپولیس و همسرش و فرزندان +عکس

گیورگی گولسیانی کیست و اهل کجاست

جورج گولسیانی با نام گیُورگی گوِلِسیانی بازیکن فوتبال در متولد ۵ مه ۱۹۹۱ میلادی در شهر تفلیس در گرجستان به دنیا آمده و در پست مدافع توپ میزند.
تیم کنونی او سپاهان اصفهان است که در نقل و انتقالات لیگ نوزدهم به این تیم پیوست و قرار است در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

سابق بر این مدافعی بوده که کادر فنی ذوب آهن شیفته توانایی های فنی اش شده، و با شماره ۵ برای این تیم به میدان رفته است و سپس در تیم نساجی و اکنون نیز در تیم سپاهان در لیگ نوزدهم بازی خواهد کرد.

گیورگی گولسیانی متولد ۵ مه ۱۹۹۱ در تفلیس گرجستان 31 ساله است او بازیکن فوتبال و فوتبالیست بوده و در پست دفاع میانی برای پرسپولیس بازی می‌کند او در لیگ برتر سابقه بازی در سپاهان اصفهان را نیز دارد و با قد 193 سانتیمتری تووانسته عملکرد موفق در خط دفاعی هر باشگاهی داشته باشد در ادامه به بیوگرافی گیورگی گولسیانی و همسر و فرزندانش خواهیم پرداخت.

بیوگرافی گیورگی گولسیانی بازیکن پرسپولیس و همسرش +عکس و حواشی

بیوگرافی گیورگی گولسیانی

گیورگی گولسیانی متولد ۵ می ۱۹۹۱ درتفلیس پایتخت و بزرگترین شهر کشور گرجستان به دنیا آمده است و فوتبالیست است، همچینین ۱۹۲ سانتی متر قد دارند و شماره پیراهن ۳۰ را بر تن می کنند.

او در رده جوانان در بزرگترین و محبوبترین تیم گرجستان یعنی دینامو تفلیس بازی می کرد و مطمئنا تجاربی که از حضور در این باشگاه مطرح اروپایی به دست آورده می تواند به موفقیت او در باشگاه و تیمهای جدیدش کمک کند.

بیوگرافی گیورگی گولسیانی بازیکن پرسپولیس و همسرش و فرزندان +عکس و حواشی

شروع فوتبال

گولسیانی ، فوتبال حرفه ای خود را از دوران کودکی با بازی در چند تیم محلی در گرجستان آغاز کردند. فوتبالش را در تفلیس آغاز کرد و حدود هفت سال برای تیم دیناموتفلیس بازی کرد. او به‌جز یک‌سال که به تیم دوم تبعید شد، در بقیه سال‌ها برای تیم اصلی دینامو بازی کرد و موفق شد چهار قهرمانی در جام‌حذفی و سه قهرمانی در لیگ را به‌دست بیاورد. او پس از هفت سال تصمیم گرفت ماجراجویی‌های خارج از گرجستان را هم امتحان کند.

بیوگرافی گیورگی گولسیانی بازیکن پرسپولیس +عکس و حواشی

او سپس در دوران نوجوانی به آکادمی (دینامو) تفلیس ملحق شدند و در سال ۲۰۱۳ هم در ۲۲ سالگی توانستند به تیم اصلی راه یابند و تا سال ۲۰۱۷ بازی کنن

حضور در لیگ برتر ایران

گولسیانی با پیشنهاد باشگاه ذوب‌آهن اصفهان مواجه شد و به تیم امیر قلعه‌نویی آمد. یک فصل بازی در ذوب تجربه خوبی برای این بازیکن به‌حساب می‌آمد. او در لیگ هجدهم به‌جای همراهی امیر قلعه‌نویی و رفتن به دیگر تیم اصفهانی، تصمیم گرفت به تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده نساجی برود و شاگرد جواد نکونام شود.

او یک‌سال در نساجی مشغول به بازی شد. یکی از عناصر اصلی تیمش بود، اما بازهم بیش از یک فصل در این تیم نماند و تصمیم گرفت به اصفهان برگردد. عضویت در سپاهان برای گولسیانی با اتفاقات جذابی همراه بود. او تا بستن بازوبند کاپیتانی این تیم هم پیش رفت. گولسیانی با تبحر خوبی که در زدن پنالتی داشت، بار‌ها در سپاهان و نساجی دروازه رقبا را گشود که در این بین سه گل به استقلال و یک گل به پرسپولیس هم زد.

بیوگرافی گیورگی گولسیانی بازیکن پرسپولیس و همسرش و فرزندان +عکس و حواشی

درخشش در سپاهان

او دو نایب‌قهرمانی در جمع طلایی‌پوشان به خود اختصاص داد تا باتوجه‌به عنوان دومی‌اش در ذوب‌آهن، هت‌تریکی در کسب این رتبه داشته باشد. گولسیانی هیچ‌وقت نتوانست برای تیم‌ملی کشورش به میدان برود.

همچنین ببینید:

بیوگرافی لئاندرو پریرا بازیکن پرسپولیس

بیوگرافی ولینگتون لوییس دسوزا مهاجم پرسپولیس

بیوگرافی یورگن لوکادیا بازیکن پرسپولیس

او در سال۲۰۱۵ در مقاطعی به اردو‌های تیم‌ملی کشورش دعوت شد، اما نتوانست به میدان برود. در آن برهه گرجستان با تیم‌های شناخته‌شده‌ای مانند اسکاتلند، ایرلند و آلمان بازی کرد. این مدافع ۳۱ساله در فوتبال ایران رفاقت بسیار ویژه‌ای با کی‌روش استنلی دارد و در تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان اوقاتش را با این بازیکن برزیلی می‌گذراند.

بیوگرافی گیورگی گولسیانی بازیکن پرسپولیس +عکس و حواشی

در مدت حضور گولسیانی در سپاهان این بازیکن 62 بازی برای زردپوشان اصفهانی انجام داد و در این مدت 9 گل نیز برای تیم باشگاهیش به ثمر رساند.

بازی های ملی گولسیانی در گرجستان

گولسیانی در سال 2015 به تیم ملی گرجستان دعوت شد اما بازی ملی برای این تیم نداشته است. البته او در تیم ملی زیر 19 سال گرجستان 3 بازی ملی انجام داده است.

بیوگرافی گیورگی گولسیانی بازیکن پرسپولیس +عکس و حواشی

حضور در پرسپولیس

گئورگی گولسیانی پس از مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس با عقد قراردادی رسما به این باشگاه پیوست. از آنجایی که این بازیکن در کشورش به سر می برد قراردادش به صورت اینترنتی به امضا رسیده است.

بیوگرافی گیورگی گولسیانی بازیکن پرسپولیس و همسرش و فرزندان +عکس و حواشی

همسر و فرزندان

گولسیانی خانواده پرجمعیتی دارد. او سه دختر و دو پسر دارد و به‌محض ایجاد فرصت، وقتش را با خانواده‌اش سپری می‌کند و به همین دلیل هم توانسته است چند سالِ خوب و بدون حاشیه و کم‌نوسان را در فوتبال ایران سپری کند. گولسیانی در لیگ بیست‌ویکم چهار گل به ثمر رساند. او یک‌بار به صنعت نفت و دو بار به نفت مسجدسلیمان گل زد و آخرین گلش به استقلال بود. باید دید هم‌وطن لاشا تالاخادزه، اسطوره و قهرمان دسته فوق‌سنگین وزنه‌برداری جهان، و کاخا کالادزه، ستاره اسبق تیم فوتبال آث‌میلان و شهردار کنونی شهر تفلیس، به‌عنوان اولین بازیکن گرجستانی تاریخ پرسپولیس چه نمایشی خواهد داشت.

بیوگرافی گیورگی گولسیانی بازیکن پرسپولیس و همسرش و فرزندان +عکس و حواشی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *