بیوگرافی مجید طاهری زندانی آزاد شده + علت زندانی در آمریکا

بیوگرافی مجید طاهری زندانی آزاد شده +علت دستگیری دکتر مجید طاهری

بیوگرافی مجید طاهری زندانی آزاد شده + علت زندانی در آمریکا را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی مجید طاهری زندانی آزاد شده

ایشان یکی از استید دانشگاه بوده که برای تحصیل و کارهای شخصی به آمریکا سفر کرده بود و توسط نیروهای امنیتی آمریکا دستگیر شد.

بیوگرافی دکتر مجید طاهری زندانی آزاد شده + علت زندانی در آمریکا

بعد از قوانین سفت و سخت و بی رحمانه ای که ترامپ برای رفت و امد ایرانیها به امریکا گذاشته برخی از شهروندان ایرانی که به آمریکا مهاجرت کردند با بازجویی هایی مکرر بازداشت میشدند و بهانه جویی میکردند تا ایرنیها را دستگیر کنند.

بعد از گذشت چند ماه حضور در زندان آمریکا با رایزنی های وزارت امور خارجه ایران و پیگیری های محمدجواد ظریف با گفتگوی سفارت سوئیس در نهایت دکتر طاهری توسط امریکایی ها آزاد شد.

همچنین ببینید:

مایکل وایت کیست؟ بیوگرافی مایکل وایت و علت زندانی شدنبیوگرافی مایکل وایت

شبکه خبری فاکس‌نیوز به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی گزارش داد که آمریکا توافق کرده در ازای آزادی مایکل وایت، یک پزشک ایرانی-آمریکایی به نام «مجید طاهری» را آزاد کند.

آقای طاهری به جرم نقض قوانین یکجانبه تحریم‌های ضدایرانی آمریکا به تحمل ۱۶ ماه حبس محکوم شده بود. مقام آمریکایی به فاکس‌نیوز گفته ایشان از ۳۳ سال پیش ساکن آمریکا است و در ایالت فلوریدا طبابت می‌کند.

او روز ۱۷ اردیبهشت‌ماه هم اعلام کرد سوئیس به عنوان حافظ منافع این کشور در ایران خواستار تمدید مرخصی مایکل وایت شده است. «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا روز ۲۹ اسفند در بیانیه‌ای اعلام کرد جمهوری اسلامی ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا مایکل وایت را به مرخصی پزشکی فرستاده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *