بیوگرافی محمودرضا خاوری و دختر و پسرش + قتل خاوری و عکس جدید

بیوگرافی محمودرضا خاوری و دختر و پسرش + قتل خاوري و عکس جدید

بیوگرافی محمودرضا خاوری و دختر و پسرش + قتل خاوری و عکس جدید در کانادا و عکس همسر و دختر و پسرانش و ماجرای اختلاس و قتل و نحوه خروج قانونی از ایران را در مجله شبونه بخوانید.

بیوگرافی محمودرضا خاوری و دختر و پسرش + قتل خاوری و عکس جدید

بیوگرافی محمودرضا خاوری

سیاستمدار و حقوقدان و مدیر سابق بانک ملی ایران در سال ۱۳۳۱ در خرم‌ آباد به دنیا آمده و تابعیت کشور کانادا نیز دارد.
فارغ التحصیل رشته حقوق در مقطع فوق لیسانس می باشد.
وی در مهر ماه ۱۳۹۱ معالجه و درمان بیماری عصبی و مزمن از سمت خود استعفا داده و بعد از اختلاس سه هزار میلیارد تومان به کانادا که تابعیت این کشود را داشت فرار کرد.

مجرم شناخته شدن و محکومیت به حبس

در بیوگرافی محمودرضا خاوری می‌خوانیم که وی بعد از فرار از ایران در دادگاه انقلاب اسلامی به اتهام اخلال در نظام ارزی و اقتصادی به ۲۰ سال حبس محکوم شده و برای دریافت رشوه نیز به ۱۰ سال زندان محکوم شده است .
وی همچنین در لیست افراد تحت تعقیب اینترپل بود، اما از سال ۹۵ نام وی از لیست افراد تحت تعقیب اینترپل خارج شده است.

آدرس منزل در کانادا

مجرم فراری بعد از گریز از ایران و اختلاس کلان به کشور آمریکا رفته و در خانه مجردی در بهترین نقطه یارک انتاریو کانادا زندگی می کند .
خانه مجلل او واقع در محله بریدل پث که محله‌ ای ثروتمند نشین در ایالت انتاریو کاناداست می باشد که اکثر بازرگانان، هنرمندان و چهره های مشهور از جمله سلین دیون در آن منطقه زندگی می کنند.

بیوگرافی محمودرضا خاوری و دختر و پسرش + قتل خاوری و عکس جدید

سوابق شغلی و کاری

در بیوگرافی محمودرضا خاوری می خوانیم که از سال ۵۶ فعالیت اقتصادی خود را با بانک صنعت و معدن به عنوان کارشناس قضایی شروع کرد.
بعد از پیروزی انقلاب در سال ۶۱ به سمت ریاست اداره دعاوی بانک صنعت و معدن منصوب و سپس عضو هیئت مدیره بانک سپه در دوره ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی بود.

بیوگرافی محمودرضا خاوری و دختر و پسرش + قتل خاوری و عکس جدید

عکس محمودرضا خاوری

وی در دوره ریاست جمهوری خاتمی، سمت هایی چون قائم مقام مدیر عامل بانک سپه و رئیس هیئت مدیره این بانک را بر عهده داشت.
همچنین در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی‌ نژاد در سال ۱۳۸۸ ریاست بانک ملی ایران را بد عهده گرفت که سرآغاز فساد و اختلاس میلیادری وی بود.
نکته جالب درباره ریاکار بودن و دورویی این اختلاس گر فراری این است که شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد و درباره وی گفته است که فردی عالم با تجربه با تقوا و کارشناس می باشد.
باید گفت که اگر این با فرد چنین خصوصیاتی این کاره از آب درآمده وای به …اسماعیل بخشی

بیوگرافی محمودرضا خاوری و دختر و پسرش + قتل خاوری و عکس جدید

عکس محمودرضا خاوری و دختر و پسرش

یکی دیگر از سوئ استفاده های وی از مقام و منصبش با وجود نداشتن مدرک دکترا در نامه و مکاتبات دکتر خطاب می شد.
از دیگر فعالیتهای وی میتوان به تدریس در چند دانشکده از جمله دانشکده حسابداری شرکت نفت و موسسه عالی بانکداری و شهید بهشتی را نام برد.

همچنین بخوانید : بیوگرافی تقی توکلی کبریت توکلی و بیوگراف زهرا نویدپور و بیوگرافی هاله سیفی زاده خواننده

نحوه فرار از ایران و خروج قانونی

بر طبق گفته و خبرهای منتشر شده از سوی قاضی سراج، خاوری در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ که ریاست بانک ملی ایران را بر عهده داشت، تقاضای سفر ماموریتی و کاری به انگلستان را برای شرکت در جلسه بانک پی‌ ال‌ سی لویدز لندن درخواست می کند که در تاریخ ۲۹ شهریور با خروج وی از ایران موافقت می شود.
در روز ۳۱ شهریور ۹۰ با اطلاع از ممنوع الخروج نبودن خود در دوم مهر از کشور خارج می شود و در واقع مرغ از قفس با اموال بیت المال می پرد.بیوگرافی محمودرضا خاوری

بیوگرافی محمودرضا خاوری و دختر و پسرش + قتل خاوری و عکس جدید

تجارت در کانادا بعد از فرار

در بیوگرافی محمودرضا خاوری می‌خوانیم بعد از فرار و خروج از ایران با پولهای مردم ایران در کانادا کسب و کار راه انداخته و در زمینه سرمایه‌ گذاری در ساختمان‌ سازی در کانادا فعالیت می کند.
به جز خودش پسرانش نیز در کار تجارت هستند و وام میلبونی ساختمانی بسیار مجلل و گران قیمت به نام دخترش کرده است.بیوگرافی محمودرضا خاوری

ازدواج و فرزندان پرندیس و اردوان و خشایار

وی سه فرزند دارد که نام فرزندان یک دختر به نام پرندیس و دو پسر به نام های اردوان و خشایار دارد که هر در کار تجارت و ساختمان سازی هستند

شایعه مرگ و قتل

دومین بار است که خبر قتل و مرگ خاوری در ایران منتشر می شود که یکی در اواخر آذر ماه ۹۶ و یک بار دیگر نیز در روز ۲۱ دی ۹۷ در رسانه ها منتشر شد.

بیوگرافی محمودرضا خاوری و دختر و پسرش + قتل خاوری و عکس جدید

نام محمودرضا خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی با اختلاس 3000 میلیاردی همراه است که در سال 1390 فاش شد  فسادی که شرق را به فرار به انگلستان به نام یک مأموریت تجاری و از آنجا به کانادا سوق داد. اما چیزی که خاوری را دوباره به میدان آمد، گزارش مجله تایکون از فعالیت های اقتصادی یکی از پسرانش به نام اردوان بود که از او به عنوان یک «تاجر الهام بخش» یاد کرد. پدر خاوری که بود و او و فرزندانش پس از فرار از ایران چه فعالیت هایی داشتند؟

وقتی نام شرق به ذهن می رسد، فساد بانکی بزرگ که در اوایل دهه 1990 و کانادا افشا شد، به ذهن متبادر می شود. برای یک دهه، شرق و کانادا به استعاره هایی از فعالیت های اقتصادی مشکوک تبدیل شده اند. در این دهه هر از چند گاهی تصاویر خاوری و خانواده اش به بیرون درز می کند و اخبار و گمانه زنی ها در مورد وضعیت او منتشر می شود. خاوری و نام خانوادگی اش چند روزی است که دوباره مطرح شده است. بهانه این امر، گزارش مجله ای به نام «تایکون» درباره اردوان خاوری فرزند محمودرضا است.

بیوگرافی محمودرضا خاوری و دختر و پسرش + قتل خاوری و عکس جدید

قاضی سراج، قاضی پرونده فساد کلان بانکی، در ابتدای سیزدهمین جلسه دادگاه این فساد(خردادماه 1391) درباره نحوه خروج خاوری از کشور و فرار به کانادا گفت: «در جلسه قبلی متهم ردیف اول مطالبی را عنوان کرد مبنی بر اینکه دست‌هایی در کار بوده تا خاوری را از کشور فراری دهند. در تاریخ ۲۰/۶/۹۰ آقای خاوری -مدیرعامل وقت بانک ملی- به‌عنوان ماموریت، تقاضای خروج از کشور به انگلستان را داشته است. در تاریخ ۲۹/۶/۹۰ طی نامه‌ای با ماموریت ایشان(اشاره سراج به شرکت در جلسه بانک پی‌‌ال‌سی لندن) به خارج از کشور موافقت شده است». سراج تاکید کرد: «در ۶/۷/۹۰ مشاور نهاد [ریاست‌جمهوری] و دبیر هیات نظارت بر مسافرت‌های خارجی کارکنان دولت آن ماموریت را کان لم‌یکن تلقی کرده است؛ یعنی چند روز بعد از اینکه خاوری به خارج رفته است این ماموریت کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود و آقای خاوری در هتلی در انگلستان و از طریق فکس استعفای خود را به دفترش اعلام می‌کند». در تمام سال‌هایی که خاوری به کانادا گریخته، گزارش‌های زیادی درباره فعالیت‌های اقتصادی او و فرزندانش منتشر شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *