بیوگرافی مریم معصومی بازیگر و مربی بدنسازی +همسرش و عکس

بیوگرافی مریم معصومی بازیگر و مربی بدنسازی +همسرش و عکس

مریم معصومی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۶۵ در اصفهان در شهر اصفهان است و در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمد و با بازی در سریال (سه دونگ سه دونگ قدم) به دنیای تلویزیون گذاشت مریم معصومی در رشته علوم سیاسی تحصیل کرده است او برای ادامه تحصیل در زمینه فوق لیسانس علوم سیاسی به دانشگاه رفت ولی در نیمه راه از تحصیلات خود در این رشته انصراف داد

مریم معصومی مربی بدنسازی فدراسیون بدنسازی ایران نیز میباشد که شاگردان زیادی دارد او از دنیای بازیگری کناره گیری کرده و در حال حاضر در عرصه بدنسازی حرفه ای فعالیت میکند.

بیوگرافی مریم معصومی بازیگر و مربی بدنسازی +همسرش و عکس

بیوگرافی مریم معصومی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون و همسرش و عکسهای مریم معصومی را در مجله شبونه برای علاقمندان به اخبار بازیگران و هنرمندان گردآوری کردیم.

 

بیوگرافی مریم معصومی و همسرش

بیوگرافی مریم معصومی بازیگر ایرانی در ۲۰ اسفند ۱۳۶۵ در اصفهان به دنیا آمده و دو خواهر و دو برادر دارد.

دوران کودکی

 

او درباره دوران کودکی اش میگوید در دوران کودکی ام می‌توانم بگویم شیطون بودم، ولی نه آنطور که از دیورا راست بالا بروم. میشود گفت شیطون محفوظ به حیایی بودم. چون نسبت به افراد خانواده کوچک ترین عضو بودم و طبیعتا کسی را برای بازی کردن نداشتم. بنابراین دوران کودکی بی آزاری و تنهایی داشتم و همۀ کارهایم از جمله شیطنت هایم نیز تنهایی بوده هست.علاقه خاصی به خوانندگی داشتم و یا خیلی لباسهای جورواجور و پارچه هاي گوناگون را به سر و تنم می بستم. خیلی وقت ها با ملحفه و چادر برای خودم لباس طراحی می‌کردم و ساعت ها می نشستم جلوی آینه و برنامه اجرا میکردم.

نه! دو خواهر و دو برادر دارم و ته تاغاری هستم.

بیوگرافی مریم معصومی,عکس مریم معصومی

تحصیلاتش را در رشته علوم سیاسی ادامه داده و دارای مدرک لیسانس علوم سیاسی می باشد.

نحوه بازیگر شدن

این بازیگر خانم در کلاس های بازیگری استاد سمندریان شرکت کرده علاوه بر بازیگری دوره‌های عکاسی را نیز گذرانده است.
او بعد از گذراندن دوره های بازیگری اولین بار در سال ۸۸ در فیلم کادوی دربدر بازی کرد‌.
تجربه بعدی وی در سریال سه دونگ سه دونگ در سال ۹۰ و مرز خوشبختی بود که در سال ۹۶ در ایام نوروز پخش شد.
او همچنین سفیر سندرم داون نیز می باشد.

عکس های مریم معصومیبیوگرافی مریم معصومی و همسرش

مریم معصومی و ازدواج

مریم معصومی مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده اما در ولنتاین دست حلقه ای خود را با متنی عاشقانه نوشت که دو سال است وارد رابطه ای شده است‌.

وی در مصاحبه اعلام کرده است شرط مهم من برای ازدواج تحصیلات و خانواده طرف مقابلم بوده و اینکه تحت تربیت پدر مادر قرار گرفته و این که از لحاظ مالی کاملا مستقل باشد و با کتر کردنم مشکلی نداشته باشد.

بیوگرافی مریم معصومی و همسرش

تجربه عاشق

هنرمند کشورمان درباره عاشق شدن گفته است و یک بار عشق را تجربه کردم و دیگر دوست ندارم تکرارش کنم.
گاه ممکن است در زندگی چندین بار عشق به سراغتان بیاید اما من ترجیح می‌دهم همان یک بار را تجربه کنم.

علاقه به تلویزیون

درباره انتخاب بازیگری در کدام عرصه بهتر است گفته: ابتدا تلویزیون و دوم سینما و بعد در آخر تئاتر .

بیوگرافی مریم معصومی,عکس مریم معصومی

به نظر من تلویزیون شروع خوبی بوده و کار در آن را بیشتر از باقی دوست دارم.

عکس های مریم معصومی

وی بازیگرانی چون آقای انتظامی، آقای نصیریان، آقای پرستویی و…را الگوی خود می داند و بازی امین حیایی و باران کوثری را نیز دوست دارد.

عاشق فیلم دیدن است آن هم با تخمه آفتابگردان و بعدش فیلم را آنالیز و تحلیل کرده و بحث کند.
از آشپزی و کار خانه خوشش نمیاید.

بیوگرافی مریم معصومی,تصاویر مریم معصومی

قهوه ورزش کردن است و در رشته های شنا و بدنسازی به طور حرفه‌ای فعالیت می‌کند.
این بازیگر میگوید زندگی من در چهار کار و فعالیت خلاصه می شود:بازیگری، ورزش، خواب و عکاسی.
نشان دختری با استعداد میتوان با گذشت و خونگرم است و در دوران مدرسه دانش آموز زرنگ بود.

اینستاگرام مریم معصومی
_instagram:Maryammasoumi

عکس ها و تصاویر بیشتر را در پیج اصلی اینستاگرام او مشاهده کنید.

بیوگرافی مریم معصومی بازیگر و همسرش + عکس و اینستاگرام

علت حمله در خیابان و ضرب و شتم

این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود صورت کبود شده خود را به اشتراک گذاشت و توضیح داد که گریم نیست و خیابان را مورد ضرب و شتم قرار داده و به من حمله کرده است وی با تهدید به فرد حمله کننده گفت به زودی توسط دوربین‌های خیابان شناسایی خواهد شد

بیوگرافی مریم معصومی بازیگر و همسرش + عکس و اینستاگرام

سریالها و فیلم های مریم معصومی

سریال فاصله ها

سریال سه دونگ سه دونگ

سریال “پیدا و پنهان”

سریال ۳۹ هفته

سریال همه چیز آنجاست

سریال “ماجراهای پریشان”

سریال نفس شیرین

سریال مرز خوشبختی

تعطیلات رویایی

اخلاقتو خوب کن

ماجرای عاشقی

مریم معصومی بازیگر سرشناس سینما میگوید که در 15 سالگی عاشق شده هست، وی در عرصه سینما و تلویزیون ایران فعالیت دارد. مریم معصومی بازیگری که با سریال سه دونگ سه دونگ در بین مخاطبان تلویزیون اکثر شناخته شد در سریال همه ي چیز آنجاست نقشی متفاوت را ایفا کرد.

بیوگرافی مریم معصومی بازیگر و همسرش + عکس و اینستاگرام

نخستین بار فکر کنم ۱۵ یا ۱۶ تندرست بود که عاشق شدم که بالاخره نداشت ، آن هم به سبب مدیریت خانواده ام بود که می‌گفتند این سن، سن مناسبی برای ازدواج نیست و من هم شانس آوردم که اصرار چندانی برای ازدواج نکردم. حتماً میدانید گه آن سن و سال تب عاشق شدن و ازدواج کردن خیلی داغ هست و من هم از این قضیه مستثنی نبوده ام ولی مادرم از آنجایی که همۀ وقت} سایه مدیریتش روی من بوده به من فهماند.

بیوگرافی مریم معصومی بازیگر و همسرش + عکس و اینستاگرام

که هم اکنون موقعیت ازدواج تو نیست و هم اکنون هم که به آن دوران فکر می‌کنم واقعا درست می‌گفت چون کسی که قصد ادامه تحصیل دارد نباید گذشته از تحصیل ازدواج کند. چون در گذشته ا دانشگاه شما تفکر و دنیای دیکری دارید و بعد از آخر دانشگاه دنیای خیلی متفاوت تری پیدا می‌کنید

بیوگرافی مریم معصومی بازیگر و همسرش + عکس و اینستاگرام
دوران کودکی

در دوران کودکی ام ، می توانم بگویم شیطان بودم ولی نه آن طور که از دیوار راست بالا بروم. می شود گفت شیطان محفوظ به حیایی بودم چون نسبت به افراد خانواده کوچک ترین عضو بودم و طبیعتا کسی را برای بازی کردن نداشتم بنابراین دوران کودکی بی آزاری و تنهایی داشتم و همه کارهایم از جمله شیطنت هایم نیز تنهایی بوده است. مثلا سر ظهر وقتی همه خواب بودند می رفتم دنبال کشف کردن چیزهای جدید و به قول خودمان فضولی های خطرناک که مثلا به عنوان نمونه یک بار رفتم سراغ جعبه برق خانه پدربزرگ و خاله ام به طوری که برق خانه و فیوز را قطع می کردم.

تا دل تان بخواهد دو بار صدمه دیدم. یک بار وقتی داشتم برای خودم خوانندگی می کردم ، رفته بودم روی یک چهار پایه ایستاده بودم و شیشه عطر به عنوان میکروفن دستم گرفته بودم که یکهو چهارپایه شکست و افتادم و دستم شکست به نحوی که چند روزی مهمان بیمارستان بودم. یک بار دیگه هم با دوچرخه پسر همسایه آسیب دیدم که نزدیک 7 تا بخیه خورد به پام ، که هنوزم که هنوز می بینم با خودم می گویم چرا اینطور شد. البته این را هم بگویم این اتفاق تقصیر غد بودن خود من بود چون بقیه بچه ها می گفتند بیا بازی کنیم و من طبق روال گذشته ام تنهایی را ترجیح می دادم و آنها لج کردند و با دوچرخه پیچیدند جلوی من و این اتفاق برایم افتاد. یک بار هم سرم شکست در حین تاب بازی. ماجرای تاب بازی هم این بود که سر سوار شدنش با بچه های عموم بحث مان شد و تاپ از دست بچه ها رها شد و مستقیم خورد تو سر من و خلاصه دوباره کارم به بخیه زدن و بیمارستان کشید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *