بیوگرافی مریم موسویان بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی مریم موسویان بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

مریم موسویان بازیگر سریال آتش سرد متولد دهه هفتاد است . بازیگری را از صحنه تئاتر آغاز کرده ، تاکنون در دو سریال تلویزیون به ایفای نقش پرداخته است . او که در سریال آتش سرد نقش اسرا تاجیک را بر عهده دارد با نوع بازی اش مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. در ادامه بیوگرافی مریم موسویان بازیگر نقش اسرا در سریال جذاب آتش سرد بیوگرافی مریم موسویان بازیگر و همسرش و فرزندان همراه با عکس و اینستاگرام و سوابق و زندگی شخصی او را در این صفحه ببینید.

نام مریم موسویان
تاریخ تولد دهه هفتاد
حرفه بازیگر
شروع فعالیت 1399
شهرت سریال آتش سرد
سوابق سریال شاهرگ ، آتش سرد
وضعیت تاهل مجرد

مریم موسویان متولد اواخر دهه هفتاد بوده که به دلیل درخشش در سریال اتش سرد در نقش اسرا موفق شد شهرت بسیار زیادی را به دست اورد و به نوعی راه صدساله را یک شبه طی کند او در این سریال نشان داد استعداد بسیار زیادی در بازیگری دارد و خیلی مسلط میتواند در مقابل دوربین بازی کند البته او قبل از این سریال تجربه بازی در مقابل دوربین را داشته است و در سریال شاهرگ به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی مریم موسویان بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی مریم موسویان

مریم موسویان از بازیگران جوان و با استعداد سینما و تلویزیون کشورمان بوده که این روزها در سریال آتش سرد ایفای نقش می‌پردازد و نقش دکتر اسرا تاجیک را برعهده دارد.

همچنین ببینید بیوگرافی نسرین مقانلو و همسرش کمال خلیلیان

شروع بازیگری مریم موسویان

مریم موسویان بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و توانست خیلی زود مورد توجه قرار بگیرد ولی خوب موفق شد نشان دهد که از بازیگران بسیار با استعداد بوده و توجه کارگردانان سینما و تلویزیون را به خود جلب کند .

بیوگرافی مریم موسویان بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

مریم موسویان در تئاتر باعث شد که به تلویزیون راه پیدا کند.

درخشش در سریال مریم موسویان

اما اوج درخشش او برای بازی در سریال آتش سرد بوده که در شبکه دوم سیما تصویر او بر روی آنتن رفت و توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرد او در این سریال نقش اصلی را بر عهده دارد کاراکتر اسرا پزشک جوانی بوده که بسیار وظیفه شناس است و در حال تدارک ازدواج با نامزد خود بود و اتفاقاتی برای به وجود می آید که زندگی او را تاثیر قرار می دهد.

همچنین ببینید بازیگر نقش اسرا در سریال آتش سرد کیست

تقابل خیر و شر و قهرمان و ضدقهرمان از مضامین جذاب نمایشی است که اغلب کارگردانان و تهیه‌کننده‌ها برای ساخت فیلم و سریال‌هایشان سراغ آن می‌روند. سریال آتش سرد هم با این مضمون در حال تولید است؛ با این تفاوت که یتیم‌نوازی سوژه اصلی داستان این مجموعه را شکل می‌دهد. به نوعی قیم‌ یک یتیم بودن و مسؤولیت‌هایی که برای طرف مقابل دارد، در این سریال مورد توجه قرار گرفته‌است. حتی به گفته تهیه‌کننده، سعی شده از نگاه مذهبی و اجتماعی به این موضوع پرداخته شود و تلاش شده به این مهم بدون پرگویی و درشت‌نمایی و هنرمندانه توجه شود.

بیوگرافی مریم موسویان بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

بازی مریم موسویان در سریال شاهرگ

همانطور که گفت این خانم مریم موسویان در سال ۱۳۹۹ اولین تجربه حرفه ای خود را در سریال شاهرگ به کارگردانی سید جلال دهقانی آغاز کرد و اولین تجربه حرفه ای مصادف بود با بازی در کنار سید جواد هاشمی حسین پاکدل و نیما رئیسی و مهدی سلوکی و سیروس گرجستانی که تجربه بسیار خوبی برای این خانم هنرمند بود و در کنار ستاره های سینمای ایران بازی کند مریم موسویان در سریال شاهرگ نقش مینا خورشیدی که معلم بود را بر عهده داشت.

مریم موسویان بازیگری را در سریال شاهرگ آغاز کرده است همچنین در سریال جشن سر برون بازی کرده هنوز پخش نشده است

بیوگرافی مریم موسویان بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

بازیگر نقش اسرا در سریال آتش سرد

مریم موسویان خیلی خوب توانست در زمینه بازیگری خود را نشان بدهد او در سریال آتش سرد در مقابل بازیگر سرشناسی همچون مهدی سلوکی بازی میکند که تجربه بسیار خوبی برای این خانم هنرمند بود تا بتواند استعداد خود را در مقابل دوربین به نمایش بگذارد.

بیوگرافی مریم موسویان بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

بازی خاص و احساسی خانم موسویان از نکات بارز حضور او در سریال آتش سرد می باشد سریالی که در آن هنرپیشه های شناخته شده و با تجربه های حضور داشته و برای هر بازیگر تازه کاری می تواند به عنوان یک دانشگاه به شمار بیاید.

هر چند که خانم موسویان در زمینه تئاتر نیز سابقه خوبی دارد و همچنین در تلویزیون بازی کرده است .

بازی در کنار چهره‌های شناخته شده سینما و تلویزیون و تئاتر می‌تواند به تجربه‌های او بیافزاید و در آینده از این خانم هنرمند بیشتر خواهیم شنید .

بیوگرافی مریم موسویان بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

یکی از نکاتی که در سریال آتش سرد برای خانم مریم موسویان حائز اهمیت بود نقش مهم و پر رنگی بود که بر عهده این هنرمند قرار داده شد و باعث دیده شدن او در این سریال گردید.

آتش سرد که از اوایل مهر ماه بر روی آنتن شبکه دوم سیما رفته است توانست مخاطبان زیادی را به دست آورد به خصوص حضور چهره های محبوب سینما و تلویزیون به جذابیت بیش از پیش داستان سریال افزوده است.

بیوگرافی مریم موسویان بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

داستان این سریال درباره کاراکتری به نام فرید بوده که پدر و مادر خود را از دست می‌دهد و یک کارخانه به او به ارث میرسد اما برخی افراد در اطراف او تصمیم دارند که این کارخانه به اونرسد و تنها قیم او تلاش می‌کند که این مشکلات را حل کند

در این سریال بازیگرانی دیگر همچون رویز فلاحی پور، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، مهسا کرامتی، جعفر دهقان، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، پویا امینی، مریم موسویان، مرتضی ضرابی، شیوا خسرو مهر، یلدا قشقایی، سارا احمدیان، پرهام امینی، سودابه علیپور، کامران ملکی، حمید عرب سرخی، ستاره حیدر آبادی، امیرعلی موسویان، رومیسا طاهری، میلاد شوریده، حمید شکوهی فر، عاطفه شاکری، نسیم سروش و شاهد احمد لو و… از بازیگرانی نقش آفرینی کرده اند.

بیوگرافی مریم موسویان بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام بیوگرافی مریم موسویان بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام بیوگرافی مریم موسویان بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام بیوگرافی مریم موسویان بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *