بیوگرافی نسرین مقانلو بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس جوانی

بیوگرافی نسرین مقانلو بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس جوانی

بیوگرافی نسرین مقانلو و همسرش و فرزندان و مرگ پسرش ، شکم نسرین مقانلو ، اعتیاد نسرین مقانلو ، اصالت پدر نسرین مقانلو ، اصالت پدر و مادر نسرین مقانلو ، عکسهای نسرین مقانلو در خارج از کشور ، نسرین مقانلو و همسرش رامسین کبریتی

بیوگرافی نسرین مقانلو و همسرش

نسرین مقانلو بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد 1 تیر 1347 در شهر تهران است او فرزند اول خانواده است و برادرش مربی سطح بالای تکواندو است. مادر او قبل از انقلاب تئاتر کار کرده است. نسرین مقانلو صاحب دو فرزند پسر به اسم های ارشیا و آرین است ارشیا پسر بزرگ نسرین مقانلو در بهمن 1401 به علت ضایعه مغزی درگذشت.

در ادامه بیوگرافی نسرین مقانلو و همسرش کمال خلیلیان و فرزندان و عکس جوانی قبل انقلاب و اصالت و داستان ازدواج و فیلم ها و سریال های ایشان را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

زندگینامه نسرین مقانلو

  • نام اصلی : نسرین مقانلو
  • متولد : 1 تیر 1347 تهران
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر
  • مدرک تحصیلی : دیپلم
  • سالهای فعالیت : 1370 تاکنون
  • قد : 167 سانتیمتر
  • همسر : کمال خلیلیان
  • فرزندان : ارشیا و آرین خلیلیان
  • والدین : شهناز نامدار

بیوگرافی نسرین مقانلو بازیگر و همسرش کمال خلیلیان و فرزندان + عکس جوانی

نسرین مقانلو از هنرمندان پیشکسوت و قدیمی سینما و تلویزیون کشورمان میباشد که در فیلن ها و سریالهای زیادی بازی کرده است از مهمترین کارهای این خانم هنرمند میتوان به سریال مختارنامه در نقش ناریه اشاره کرد که نقش همسر مختار بود این سریال بارها در ایام محرم از تلویزیون پخش شد و باعث شهرت بسیار زیادی این بازیگر شده است.

او با سریال مسافری از هند به شهرت دست یافت و با سریال حس سوم گام های دیگر خود را برداشت اما با سریال مختارنامه به یک چهره کاملا شناخته شده تبدیل شد.

بیوگرافی نسرین مقانلو بازیگر و همسرش کمال خلیلیان و فرزندان + عکس جوانی

بیوگرافی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو هنرپیشه مشهور کشورمان است.

حال می خواهیم درباره زندگی شخصی و…. ایشان بیشتر آشنا شویم. همراه ما باشید.

نسرین مقانلو در تاریخ یکم تیرماه سال ۱۳۴۷ در تهران چشم به جهان گشوده است.

این هنرمند توانمند فعالیت کاری اش در عرصه بازیگری را با فیلم «امید» در سینما شروع نموده و با ایفای نقش در فیلم «همسر» توجه بسیاری را با بازی زیبایش به خود جلب نمود.

بیوگرافی نسرین مقانلو +عکس و تصاویر

ایشان بعد از ایفای نقش در فیلم «نابخشوده» چندین سال در خارج از کشور زندگی می‌کرد و پس از آن به کشور بازگشت و بازی را در سینماو تلویزیون ادامه داد.

نسرین مقانلو با ایفای نقش در فیلم «مهمان مامان» یک هنرمند توانمند با استعداد شناخته شد.

بیوگرافی نسرین مقانلو و عکس جوانی و قبل انقلاب + تصاویر

او بیان می کند : «که من پدر دررابطه با کارهای پدر در رشته موسیقی و مادرم در زمینه تئاتر با دنیای هنر کاملاً آشنا بودم و به همین خاطر از دوران کودکی و نوجوانی کاردر عرصه تئاتر و نمایش را آغاز نمودم، ولی وقتی که قصد کردم کارم را به صورت جدی در سینما آغاز کنم، با فیلم «دو نیمه سیب» با ساخته‌ی کیانوش عیاری شروع کردم.

در مجموعه «تنهایی لیلا» یادم می‌آید برای ایفا در این سریال با مادرم به یک رستوران رفته بودیم و نخستین حضور آن در سینما با فیلم آقای عیاری شروع شد.

بیوگرافی نسرین مقانلو و همسرش کمال خلیلیان و فرزندان + عکس جوانی

صبح همان روز آقای عیاری به «رسول صدرعاملی»گفت دختر که به تازگی وارد این حرفه شده به تو معرفی می کنم، که این دختر همانی می باشد که تو به سراغش می گردی.»

تا این که با ایفای نقش در فیلم «قربانی» دومین تجرب بازیگری‌ام بود و سریع پس از آن تورج منصوری برای ایفای نقش در فیلم «بازیچه» به من پیشنهاد داد و مرا دعوت نمود و پس از آن در فیلم «امید» با آقای حبیب کاوش به بازی پرداختم.

همچنین ببنیید فیلم کامل جشن تولد نسرین مقانلو لاکچری

آقای دستگردی و آقای پاکدل به من پیشنهاد کردندبرای ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «لبخند زندگی» با اجرای پیشکسوت عزیز خانم هنرمند «ثریا قاسمی» که نخستین بازی در کنار ایشان برای من بود.

سریع پس از به اتمام رسیدن مجموعه «لبخند زندگی»، فیلم «آخرین سند» به من پیشنهاد شد و آن وقتی بود که فیلم‌های «امید» و «بازیچه» رفع ممنوعیت شده بودند و هم زمان من سه فیلم روی آنتن داشتم.

بیوگرافی نسرین مقانلو و عکس جوانی و قبل انقلاب + تصاویر

حدود ۱۰ سال قبل دیگرقصد کردم که با همسرم در رابطه با کارم که چقدر دلتنگم و علاقه بسیار به کارم دارم گفتگوهایی کنم. خوشبختانه همسرم هم به تصمیم احترام گذاشت و پذیرفت که با بچه‌ها به کشور باز گردیم تا من بتوانم بدون هیچگونه مشکلی و استرسی به فعالیتم برسم.

فیلم «دختری در قفس» با کارگردانی صلح‌میرزایی نخستین فیلم من پس از آن زمان بود و پس از آن برای ایفای نقش در مجموعه «مسافری از هند» به من پیشنهاد شد.

بیوگرافی نسرین مقانلو و عکس جوانی و قبل انقلاب + تصاویر

داستان ازدواج

داستان ازدواجم سر فیلم «همسر» ساخته‌ی آقای فخیم زاده بود، که به دلیل این اسم زندگی‌ام تغییر یافت و در همان موقع ساخت این فیلم بودیم که برای من خواستگار آمد و پس از ۵ یا ۶ سال فعالیت پی‌درپی در زمینه های گوناگون با همسرم ازدواج نمودم و به کشور آمریکا رفتیم، اما سالی یک بار به ایران سر میزدم و به طور ناپیوسته فعالیتم را انجام می‌دادم، مانند فیلم «نابخشوده» با ساخته‌ی زنده یادایرج قادری که آن وقت من باردار بودم و یا فیلم «بن بست» با ساخته‌ی اصغر نعیمی

که با آقای فرهادی اصلانی و دکتر عزیزی همبازی بودیم.

بیوگرافی نسرین مقانلو و همسرش کمال خلیلیان و فرزندان + عکس جوانی

ازدواج، یک فرصت برای امتحان کردن خود من ازدواج بود، من با خودم می گفتم: این بهترین فرصتی است، برای امتحان کردن خودم که آیا می‌توانم به چیزهایی که علاقه دارم دور باشم یا خیر؟
ده سالی که به من بسیار سخت گذشت، خیلی دلتنگ بودم، بسیاری از شبها می‌نشستم برنامه «چشم انداز» را نگاه می‌کردم و با دیدن همکارانم گریه میکردم.

کمال خلیلیان مهاجم تیم ملی فوتبال قهرمان جوانان های آسیا و جزء باشگاه‌های گمرک خوزستان پاس و تاج.

بیوگرافی نسرین مقانلو و عکس جوانی و قبل انقلاب + تصاویر

فیلم های سینمایی نسرین مقانلو

پی ۲۲ با ساخته ی حسین قاسمی جامی در سال ۹۳
روزگاری عشق و خیانت سال ۹۲
گناهکاران سال ۹۱
بدون اجازه سال ۹۲
راه بهشت سال ۹۰
نفوذی سال ۸۷
سوپراستار سال ۸۷
ماه و وش ۸۶
مهمان‌مامان سال ۸۲
دختری در قفس سال ۸۱
بن بست سال ۷۸

بیوگرافی نسرین مقانلو و عکس جوانی و قبل انقلاب + تصاویر
نابخشوده سال ۷۵
همسر سال ۷۲
همه دختران من سال ۷۲
بازیچه سال ۷۲
امید سال ۷۱
قربانی سال ۷۰
دو نیمه سیب سال ۷۰
نسرین مقانلو در تلویزیون
مسابقه ستاره بیست( داور) آخرین سند سال ۷۱
لبخند زندگی سال ۷۲
مسافری از هندسال ۸۱
مختارنامه سال ۸۳
حس سوم سال ۸۴
ساعت شنی سال ۸۷
فیلم آبی، گاهی آسمان سال ۸۷
دیدار سال ۸۷
آخرین قاب خالی سال ۸۸
قلب یخی سال ۸۹
تنهایی لیلا سال ۹۴
صفر در خانه.

بیوگرافی نسرین مقانلو و عکس پدرش
نام «نسرین مقانلو» ناخودآگاه ما را به یاد لحظات خوب بازی اش در مجموعه های «حس سوم»، «مسافری از هند»، «ساعت شنی» و فیلم سینمایی «مهمان مامان» مهرجویی می اندازد. این بازیگر ۴۲ ساله سینما و تلویزیون که بازی در فیلم هایی همچون قربانی، دو نیمه سیب، امید، بازیچه، همه دختران من، همسر، نابخشوده، دختری در قفس، مهمان مامان، سوپراستار و ماه وش را در کارنامه خود دارد، این روزها با مجموعه تاریخی «مختارنامه» در نقش «ناریه» همسر اول مختار، مهمان شبکه اول سیماست.

بیوگرافی نسرین مقانلو و همسرش کمال خلیلیان و فرزندان + عکس جوانی

« مقانلو » ویژگی های زنی عرب را به کمک کارگردان و شخصیت پردازی درست وی ایفا کرده است. او نخستین تجربه تاریخی اش را در کنار «داوود میرباقری» مانند گذراندن یک دوره دانشگاهی می داند و می گوید: «ناریه» یک عاشق مخالف است یعنی اگرچه مختار را دوست دارد ولی مخالف مبارزه های اوست.«مقانلو» در حال حاضر مشغول بازی در مجموعه «این جا تهران است» به کارگردانی آرش معیریان است. وی همچنین بازیگر نقش اصلی فیلم تلویزیونی جنگی «مجیده در آتش» نیز هست. از ماه آینده هم برای بازی در فصل دوم مجموعه «قلب یخی» مقابل دوربین «محمدحسین لطیفی» قرار می گیرد.

نسرین مقانلو نقش ناریه همسر مختار

نسرین مقانلو درباره این نقش میگوید تمام این خصوصیات با راهنمایی «داوود میرباقری» شکل گرفت. زیرا من تجربه کار تاریخی نداشتم. کار با ایشان برایم حکم گذراندن یک دوره دانشگاهی را داشت. البته «میرباقری» نحوه عکس العمل ها و حرکت ها را به همه بازیگران می گفت، تا برایمان روتین و تبدیل به یک عادت شود. من خیلی سریع خصوصیات این شخصیت را از لحاظ نوع نگاه و حرکت گرفتم که باید چگونه باشد. اما طبیعی است که راهنمایی کارگردان سبب شد بازیگران به خوبی مقابل دوربین بازی کنند.«داوود میرباقری» راهنمای بسیار خوبی است. اگر بازیگر دو سال هم بین بازی اش وقفه بیفتد دوباره بازیگرش را به آن فضا می برد. یعنی از شروع داستان توضیحاتی می دهد تا بازیگر آن حس و حال لازم را به دست آورد و خود را با سکانس های بعد هماهنگ کند.

داوود میرباقری کارگردان مورد علاقه

من با ایشان یک دوره بسیار خوب و پر از تجربه را گذراندم. «میرباقری» کارگردان آرامی است و به خوبی سکانس ها را برای بازیگر توضیح می دهد. سکانس را می شکافد و تاریخ را خیلی خوب می شناسد. شیوه کاری «میرباقری» به گونه ای بود که بازیگر سریع آن را درک می کرد. ایشان با آرامش کار می کرد گاهی اوقات از وی می پرسیدیم که چرا «ناریه» باید در این سکانس این رفتار و حرکت را داشته باشد. وی نیز با حوصله توضیح تاریخی می داد و می گفت: « خودت را به آن زمان ببر و جای آن شخصیت قرار بده. اگر یک زن عرب، جنگجو و با اقتدار چنین اتفاقی برایش بیفتد چه طور او را تصور می کنی؟»

فوت فرزند نسرین مقانلو

خانم مقانو دارای دو فرزد پسر بود که در مهرماه 1401 ارشیا فرزند بزگر این بازیگر بر اثر سکته مغزی فوت میکند.

 

ساعت ۵ بعد از ظهر پنجشنبه ۷ مهر، مأموران کلانتری ۱۳۷ نصر در تماس با بازپرس ساسان غلامی از مرگ مشکوک پسر جوانی در خانه‌اش خبر دادند.

بیوگرافی نسرین مقانلو بازیگر و پسرش ارشیا عرشیا

به دنبال این خبر بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد پسری ۲۶ ساله در اتاق خواب مواجه شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد این پسر جوان که ارشیا نام داشت فرزند بزرگ نسرین مقانلو، بازیگر معروف صداوسیما است که ۱۰ روز قبل از امریکا برای دیدن مادرش به ایران آمده بود.

همچنین ببینید مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری پسر نسرین مقانلو

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد وی از مدتی قبل در امریکا تحت درمان بوده و روز حادثه بعد از مصرف داروهایش برای استراحت به اتاق خواب رفته است. اما دقایقی بعد وقتی مادرش به داخل اتاق رفت متوجه شد او دچار حالت تهوع شده و حال خوبی ندارد. بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و زمانی که امدادگران راهی خانه او شدند بعد از معاینه اولیه دریافتند وی جان باخته است.

 

بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی احتمال مسمومیت دارویی را علت مرگ پسر ۲۶ ساله اعلام کردند. با این حال بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای سم شناسی، بررسی نمونه‌ها از سوی متخصصان تشخیص هویت، تحقیق از خانواده ارشیا، بررسی سوابق بیماری و پرونده بالینی او را صادر کرد.

خانم بازیگر در این باره به تیم تحقیق گفت: پسرم برای تحصیل به امریکا رفته بود، اما ۱۰ روز قبل برای دیدن من به ایران آمد. پسرم چند سال قبل در حادثه‌ای از ناحیه سر دچار مصدومیت شده و جراحی مغزی کرده بود. بعد از آن دارو مصرف می‌کرد و تحت درمان بود. حتی در امریکا نیز به درمانش ادامه داد. روز حادثه پس از صرف ناهار به اتاقش رفت تا داروهایش را مصرف و کمی استراحت کند. اما دقایقی بعد ناگهان دچار حالت تهوع شد و از هوش رفت. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم، اما پسرم فوت کرد.

بیوگرافی نسرین مقانلو بازیگر و پسرش ارشیا عرشیا

 

بیوگرافی کمال خلیلیان همسر نسرین مقانلو

همسر نسرین مقانلو کمال خلیلیان مهاجم تیم فوتبال استقلال می باشد که در جام قهرمانی جوانان آسیا برای تیم ملی ایران بازی کرده و در باشگاه گمرک اهواز،پاس و تاج نیز به میدان رفته است

او اولین کسی است که به عراق و سنگاپور گل زده و بازیهای ارزشمندی را در زمان خودش انجام داده است

همسر و فرزندان نسرین مقانلو در خارج از کشور زندگی می کنند و او هم مدام در حال رفت و آمد به آمریکا و ایران است

نسرین مقانلو درباره ازدواجش عنوان کرد:

زمانی که مشفول بازی در فیلم «همسر» آقای فخیم زاده بودم همسرم برای خواستگاری از من به منزل ما آمد

و بعد از ۵-۶ سال کار مداوم در عرصه های مختلف، با همسرم ازدواج کردم و با هم به آمریکا رفتیم

البته سالی یکبار به ایران می‌آمدم و به صورت نا پیوسته کارهایی را انجام می‌دادم

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *