فیلم و عکس حرکت منشوری نسرین مقانلو لب ساحل سیگار کشیدن

فیلم و عکس حرکت منشوری نسرین مقانلو لب ساحل سیگار کشیدن

فیلم و عکس حرکت منشوری نسرین مقانلو لب ساحل سیگار کشیدن همراه جزئیات را در این صفحه ببینید.

فیلم و عکس حرکت منشوری نسرین مقانلو لب ساحل سیگار کشیدن

حرکت منشوری نسرین مقانلو لب ساحل

روز گذشته تصاویری از خانم نسرین مقانلو در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های زیادی را همراه داشت

پوشش و سیگار کشیدن این خانم هنرمند باعث شد که برخی از کاربران فضای مجازی از من انتقاد کنند

خانم مقانلو در اینستاگرامش گفت رسانه هایی که عکسهای خصصی من را منتشر کنند شکایت خواهم کرد.

خانم مقانلو که این تصاویر را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود در یکی از عکس ها در حال سیگار کشیدن بود که مورد انتقاد برخی از کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

فیلم و عکس حرکت منشوری نسرین مقانلو لب ساحل سیگار کشیدن

نسرین مقانلو متولد ۱ تیر ۱۳۴۷ در تهران بوده و با سریال مسافری از هند به شهرت رسید او دارای دو فرزند پسر به نام های ارشیا و عریان بوده که در آمریکا به دنیا آمده اند .

جالب است بدانید که خانم مقانلو خواهر بیژن مقانلو سرمربی سابق تیم ملی تکواندو کشورمان می باشد همچنین کمال خلیلیان بازیکن سابق فوتبال همسر ایشان می باشد .

همچنین ببینید

فیلم کامل جشن تولد نسرین مقانلو لاکچری

خانم مقانلو بازیگری را در سال ۱۳۶۹ با فیلم سینمایی دو نیمه سیب به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد اما فیلم سینمایی امید مورد توجه قرار گرفت که خانم مقانلو در سریال مسافری از هند باعث شد که به شهرت زیادی دست یابد .

سریالی که در سال ۱۳۸۱ توسط قاسم جعفری کارگردانی شد ۲۶ قسمت از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت ایشان مجدداً با سریال حس سوم بازی در کنار مهدی فخیم زاده گام بسیار مهمی را در عرصه بازیگری برداشت سریال خواستگاران و ساری تنهایی و ساعت شنی از دیگر کارهای به شمار می آید خانم مقانلو با سریال مختارنامه شهرت بسیار زیادی در بین مردم به دست آورد او در این سریال نقش ناریه همسر مختار را برعهده داشت سریالی که هر ساله در ایام محرم برای آنتن رفت و باعث شد که همه بازیگران این مجموعه به شهرت بسیار زیادی دست یابند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *