فیلم کامل جشن تولد نسرین مقانلو لاکچری + سن و تاریخ تولد نسرین مقانلو

فیلم کامل جشن تولد نسرین مقانلو لاکچری + سن و تاریخ تولد نسرین مقانلو

جشن تولد نسرین مقانلو لاکچری و خفن در آمریکا و سن و تاریخ تولد نسرین مقانلو را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل جشن تولد نسرین مقانلو لاکچری + سن و تاریخ تولد نسرین مقانلو

فیلم جشن تولد نسرین مقانلو

نسرین مقانلو بازیگر سرشناس کشورمان در اینستاگرام خود ویدیویی از جشن تولد خود را به اشتراک گذاشت که مورد توجه قرار گرفت جشن تولد لاکچری او با صدها دسته گل گرانقیمت مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که نسرین مقانلو متولد 1 تیر 1347 در تهران بوده و این روزها در آمریکا زندگی می کند خانم مقانلو در اینستاگرام خود نوشته خواستم تشکر کنم از همه دوستان عزیزم که برای من گل فرستاده اند و ممنونم که خوشحالی من را کامل کردید .

خانم مقانلو بازیگری را در سال ۱۳۷۰ آغاز کرده است و اولین تجربه خود را در فیلم سینمایی دو نیمه شب به کارگردانی کیانوش عیاری کسب نموده است او در سال ۱۳۷۲ فیلم سینمای دیگر به نام های قربانی به کارگردانی رسول صدراعظمی و امید به کارگردانی حبیب کاوش بازی کرده است.

مهم‌ترین فیلم‌های او می‌توان به مهمان مامان و دختری در قفس و سوپر استار و چهار اصفهانی در بغداد اشاره کرد .

خانم مقانلو در سال ۱۳۷۱ در سریال آخرین سند بازی کرده است سریالی که توسط رضا گنجی کارگردانی شده بود اما شهرت او برای بازی در سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری بود.

همچنین ببینید فیلم کامل رقص پارسا پیروزفر با یک دختر جوان

او میگوید یادم است برای بازی در این فیلم به‌همراه‌مادرم به‌رستوران رفتیم و اولین حضور من در سینما با کار آقای عیاری رقم خورد. فردای همان روز آقای عیاری به‌«رسول صدرعاملی» گفت یک دختر تازه‌وارد معرفی ات می‌کنم که‌همانی است که‌برای فیلمت دنبالش می‌گشتی؛ بنابراین با بازی در فیلم «قربانی» دومین تجربه‌ام رقم خورد و بلافاصله‌بعد از آن آقای «تورج منصوری» برای بازی در «بازیچه» از من دعوت کردند و سپس در «امید» آقای حبیب کاوش به‌ایفای نقش پرداختم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *