بیوگرافی مزدک میرزایی و همسرش و فرزندان +طلاق و عکس
مزدک میرزایی مجری تلویزیونی و گزارشگر فوتبال متولد ۲۶ شهریور ۱۳۴۹ در تهران میباشد و اهل تهران است او در سال 1398 به شبکه ایران اینترشنال پیوست.

بیوگرافی مزدک میرزایی و همسرش و فرزندان +طلاق و عکس

مزدک میرزایی کیست و اهل کجاست

مزدک میرزایی مجری تلویزیونی و گزارشگر فوتبال متولد ۲۶ شهریور ۱۳۴۹ در تهران میباشد و اهل تهران است او در سال 1398 به شبکه ایران اینترشنال پیوست و به عنوان یک عنصر ضدانقلاب به فعالیت پرداخت

او در سال ۱۳۸۴ جایزه بهترین گزارشگر  تلویزیونی را در صداوسیما به دست اورد را دریافت کند و 22 سال سابقه فعالیت در صداوسیما را داشت.

  • نام اصلی : مزدک میرزایی
  • سن و تاریخ تولد : 26 شهریور 1349 تهران
  • شغل: گزارشگر فوتبال ، نویسنده ، مترجم
  • مدرک تحصیلی : لیسانس صنایع چوب
  • سالهای فعالیت : از سال 1376 تا سال 1398 در صداوسیما
  • قد : 181 سانتیمتر
  • والدین : علی اصغر میرزایی

ویدیویی حضور مزدک میرزایی در برنامه خندوانه:

بیوگرافی مزدک میرزایی و همسرش

مزدک میرزایی مجری و مترجم و نویسنده و گزارشگر ورزشی در ۲۶ شهریور ۱۳۴۹ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع چوب می باشد .

مزدک میرزایی از گزارشگران فوتبال ایرانی بوده که سالها در صدا و سیما کار گزارشگری را انجام میداد و بدون شک همه ما با گزارشهای او خاطرات زیادی داریم و بسیاری مسابقات تیم ملی کشورمان را گزارش کرده است همچنین در لیگ برتر بسیاری از مسابقات را او گزارش میکرد اما بعد از پیوستن اش به شبکه ایران اینترنشنال دیگر از صداوسیما حذف شد و حتی صدای او از آرشیو این سازمان نیز حذف گردید او حالا در شبکه ایران اینترنشنال کار اجرای برنامه هتریک را بر عهده دارد برنامه ای که سعی دارد شبیه برنامه نود عمل کند و جای این برنامه که از صداوسیما حذف شده را بگیرد. مزدک میرزایی را میتوان یکی از بهترین گزارشگران فوتبال دانست که دیگر صدای او را از صداوسیما نمیشنویم و او هم مثل عادل فردوسی پور کم کم از ذهن مردم گم خواهد شد.

مزدک میرزایی گزارشگر | بیوگرافی و عکس مزدک ميرزايي و همسرش + اینستاگرام

شروع فعالیت در صدا و سیما

مزدک از سال ۱۳۷۶ به عنوان مجری و گزارشگر فوتبال با معرفی پدرش که از کارگردانان تلویزیون
است وارد صدا و سیما شد.
پدر میرزایی در تلویزیون کار می کرد و یکی از کارگردانان سیما بودند.

همسر مزدک میرزایی | بیوگرافی و عکس های مزدک ميرزايي و همسرش + اینستاگرام

مزدک میرزایی و همسرش

اولین تجربه گزارشگری را بازی بین تیم نانت و موناکو انجام داد و بعد از مشاهده توانایی و استعدادش در لیست گزارشگران مطرح قرار بگیرد .

 

عکس قدیمی مزدک میرزایی

عکس شخصی مزدک میرزایی

وی چندین سال است که در این عرصه فعالیت می کند و از مجریان معروف ورزشی سیما بشمار می رود.
او در دوران نوجوانی و جوانی فوتبالیست نیز بوده و علاقه شدیدی به این رشته ورزشی دارد و در تیم های صنایع دفاع و تهرانپارس ….فعالیت کرده و اکنون نیز فوتسال را دنبال می کند .

 

عکس های مزدک میرزایی

میرزایی علاوه بر اجرای برنامه های ورزشی و فوتبالی و گزارشگری در عرصه نویسندگی و ترجمه مقالات ورزشی مجلات اروپایی را بر عهده دارد .

 

مدرس فوتبال و تدریس

وی دوره مربیگری را نیز پشت سر گذاشته و در مدرسه فوتبال فعالیت می کند و اکنون نیز شاگردان زیادی تربیت کرده و از جمله فرزندان علی کریمی را نیز زیر نظر وی در این آموزشگاه مشغول تعلیم هستند .

مزدک میرزایی گزارشگر فوتبال

اینستاگرام مزدک میرزایی

به گفته خودش اصلا بدون توپ نمی توانم زندگی کنم و هه فعالیت من مرتبط با توپ می شود.

گزارش جام جهانی 2018

مزدک بازی عربستان و روسیه از سری بازی های جام جهانی روسیه را در سال 2018 که اولین بازی از سری مسابقات جام جهانی بود گزارش کرد که در حین گزارش ورزشی گریزی به تروریسم و حمایت عربستان از داعش نیز زد.

ازدواج و عکس همسرش

مزدک میرزایی چند سال پیش ازدواج کرده و متاهل می باشد.

همچنین ببینید:

او درباره اینکه انسان جاه طلبی بوده یا نه می‌گوید که من اگر جاه‌طلب نبودم هیچ گاه به خواسته ها و آرزوهایم نمی رسیدم من هم مثل همه مردم به دنبال بهترین ها خواهم بود و قبول دارم که نسبت به سایر مردم و مجری های تلویزیونی از جاه طلبی کمی برخوردارند

تهیه کنندگی و ساخت مستند

مزدک میرزایی می‌گوید من علاوه بر گزارشگری که در اولویت اول قرار دارد در زمینه تهیه کنندگی نیز تجربه داشته و برای شبکه ورزش چند برنامه را تهیه کنندگی کرده ام اما سعی می کنم که بیشتر به کار تخصصی خود یعنی گزارشگری بپردازم

عکس همسر مزدک میرزایی گزارشگر

مذاکره میرزایی تا به حال دو مستند را هم ساخته است مستند شهراورد و همچنین تیم ملی که از شبکه مستند پخش شد فیلم هایی که تلاش در آنها از تصاویر کمتر دیده شده از تیم ملی استفاده شود

او می گوید هر چند که می توانستم از کیفیت بیشتری برای این دو مستند استفاده کنم اما وجود این دو مستند با چنین موضوعاتی در کشور ما خالی بود که من سعی کردم فرصت را غنیمت شمردم و این دو مستند را بسازم

او درباره اینکه تا چه زمانی تصمیم دارد گزارشگری فوتبال را ادامه بدهد می گوید که گزارشگری فوتبال همانند فوتبال سن مشخصی ندارد که بخواهیم در یک زن دیگران را کنار بگذاریم بلکه شغل گزارشگری به گونه‌ای بود که هر چه سن بالاتر می‌رود انگیزه و علاقه برای ادامه دادن دو چندان خواهد شد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی رضا جاودانی مجری گزارش ورزشی و همسرش کیست + عکس

بیوگرافی آیدین مقیمی گزارشگر بسکتبال و همسرش + عکس

پیج اینستاگرام

برخی از سودجویان با نام ایشان پیج های جعلی فراوانی را برای به دست آوردن فالوئر ایجاد کردند که مشخص نیست کدام یک از این صفحات پیج اصلی او میباشد.

اگر شما از پیج اصلی مزدک میرزایی در اینستاگرام اطلاعاتی دارید آن را در قسمت دیدگاه های پایین همین صفحه به ما اطلاع دهید تا مورد بررسی قرار بگیرد.

مزدک میرزایی شبکه ایران اینترنشنال

پیوستن مزدک میرزایی به شبکه ایرن اینترنشنال

مزدک میرزایی بعد از سالها حضور در رسانه ملی در نهایت تصمیم گرفت که همکاری خود را با تلویزیون ایران قطع کرده و به شبکه ایران اینترنشنال که یک شبکه متعلق به آل سعود است بپیوندد این شبکه در انگلیس مستقر بوده که و از سال 1396 تا کنون فعالیت خود را ادامه داده است.

این مجری در این شبکه برنامه ای به نام هتریک را اجرا میکند که در محمد تقوی کارشناس فوتبال این برنامه بوده و خانمی به نام زهرا علیپور به عنوان مجری دیگر در کنار مزدک میرزایی به فعالیت میپردازد.

مزدک میرزایی شبکه ایران اینترنشنال

هت تریک یک برنامه تلویزیونی زنده فوتبال است، که هر هفته شنبه شب از ایران اینترنشنال پخش می‌شود. این برنامه با تهیه‌کنندگی و مجری‌گری مزدک میرزایی و کارشناسی محمد تقوی و زهرا علیپور روی آنتن می‌رود.

آقای میرزایی بعد از پیوستن به این شبکه گفت که نمیخواهد درباره سازمان صدا و سیما صحبت کن چرا که بیش از 20 سال است که در این سازمان زندگی کرده است.

اولین مصاحبه مزدک بعد از مهاجرت: هیچ آرشیوی از ایران خارج نکردم

مزدک میرزایی گزارشگر سرشناس تلویزیون که چندی پیش از ایران مهاجرت کرده بود، برای اولین بار پس از خروجش از ایران در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد.

مزدک میرزایی در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه 90 گفت: من نمی خواهم موضع خاصی در این خصوص بگیرم. من دوستان خیلی خوبی در ایران دارم که الان دلم برای آن ها تنگ شده است. اما معتقدم رفتاری که با عادل فردوسی پور و برنامه 90 شد اصلا رفتار خوبی نبود. من هنوز هم نتوانسته ام این مسئله را هضم کنم. یک سری افرادی که بیست سال در آن برنامه مشغول به کار بوده اند الان بیکار شده اند و این اصلا جالب نیست.

مزدک ادامه داد:«در مستندم با ۷۲ شخصیت مصاحبه کردیم که بنا به ایراداتی که گرفته شد هرگز پخش نشد.من آرشیوی از صدا و سیما خارج نکردم.»

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *