بیوگرافی مصطفی فاضلی بازیگر نقش نوجوانی یوسف در سریال وارش

بیوگرافی مصطفی فاضلی بازیگر نقش نوجوانی یوسف در سریال وارش

بیوگرافی مصطفی فاضلی بازیگر نقش نوجوانی یوسف در سریال وارش را در ادامه این صفحه ببینید.

سریال وارش به کارگردانی احمد کاوری این شبها از شبکه سوم سیما پخش میشود که استقبال خوب از آن به عمل امده  است و توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند.

بیوگرافی مصطفی فاضلی بازیگر نقش نوجوانی یوسف در سریال وارش

این مجموعه جذاب بازیگران شناخته شده زیادی را در خود دارد که یکی از این بازیگران مطرح آقای مصطفی فاضلی بوده که در نقش نوجوانی یوسف در سریال وارش بازی کرده است و این شب های نیز بازی اش به خوبی دیده میشود.

به مناسبت بازی او در این مجموعه بیوگرافی از وی را در ادامه این بخش از مجله شبونه گرداوری نموده ایم که میتوانید در زیر ببینید.

همچنین ببینید: بیوگرافی میترا رفیع بازیگر سینما و تلویزیون +عکس و پیج اینستاگرام

بیوگرافی مصطفی فاضلی

وی متولد 1377 در استان گیلان بوده و از بازیگران بومی سریال وارش میباشد که توانسته عملکردی خوب در این مجموعه تلویزیونی داشته باشد او در حال حاضر دانشجو بوده و تحصیل میکند.

بیوگرافی مصطفی فاضلی بازیگر نقش نوجوانی یوسف در سریال وارش

سوابق و رزومه هنری

مصطفی فاضلی زمانی که دانش اموز بود در سن دوازده سالگی موفق شد که با تئاتر دانش اموزی استعداد خود را در زمینه بازیگری نشان بدهد و همه او را برای این هنرش تحسین کنند.

آقای فاضلی بازیگری را از دوران دانش آموزی و از ۱۲ سالگی شروع کرده و به موفقیت های چشمگیری در این زمینه داشته است

همچنین ببینید: بیوگرافی علیرضا جلالی تبار بازیگر نقش جوانی یوسف در سریال وارش

اولین نقش خود را در تئاتر ایفا کرد و تجربه بازیگری را در زمینه تئاتر و اجرای نمایش های متعدد شروع کرده است
عموی این هنرمند یکی از کارگردانان تئاتر می باشد و وی نیز به صورت حرفه‌ای، اولین بازی خود را در کاری از عمویش در تئاتر به نمایش گذاشت

بیوگرافی مصطفی فاضلی بازیگر نقش نوجوانی یوسف در سریال وارش

بازیگری از دوران نوجوانی

او میگوید که زمانی که دانش اموز بودم یک برای نمایش که عموم کارگردانی ان را بر عهده داشت بازی کردم که همه از بازی من استقبال کردند و سپس چند کار دیگر را نیز انجام دادم تئاتر را خیلی دوست دارم. اما در  سریال رویای گنجشک ها و نقش نیما واقعا از نقش و بازیم رضایت داشتم.

اولین کار حرفه ای مصطفی فاضلی

اوین کار حرفه ای او در زمینه بازیگری سریال تلویزیونی رویای گنجشک ها بوده است که در سال 1391 این سریال را بازی کرده است و سپس نمایش های به دنبال خورشید و بچه های عاشورا از آثار تئاتر و ممایش هایی است که این هنرمند ایفای نقش داشته است

بیوگرافی مصطفی فاضلی بازیگر نقش نوجوانی یوسف در سریال وارش

رشته هنر

میخواهم که در رشته هنر ادامه تحصیل دهم اما فکر می کنم خانواده ام موافق نیستند.

مصطفی فاضلی بازیگر نقش جوانی یوسف در سریال وارش کیست

کاراکتر یوسف پسر یارمحمد و طوبی است که در اولین روز مهاجرت این زوج به گیلان و همزمان با جاوید فرزند وارش به دنیا می‌آید. یوسف اگرچه می داند پدرش یارمحمد فوت شده است اما تصور می کند وارش مادر او است. او رابطه بسیار صمیمانه ای با برادرش جاوید دارد اما اتفاقاتی در این میان رخ می دهد.

بیوگرافی مصطفی فاضلی بازیگر نقش نوجوانی یوسف در سریال وارش

آثار فیلم و سریال

سریال رویای گنجشک ها (راما قویدل)
سریال اتاقی بر روی تپه (داریوش یاری)
ساکن خانه چوبی (حسینعلی لیالستانی) و ..

بیوگرافی مصطفی فاضلی بازیگر نقش نوجوانی یوسف در سریال وارش

یکی از منتقدان وارش میگوید: حکایت وارش شبیه لطیفه‌ای اروپایی است که اسلاوی ژیژک تعریف می‌کند: مردی از کسی دیگری که اشتهار به کلاه‌برداری داشت پرسید تو چگونه تا آخرین سکه مردم را از جیبشان بیرون می‌آوری و کلاه بردار به او گفت یک سکه بده تا بگویم، کلاه‌بردار پس از دریافت اولین سکه یک کار مهمل شبه جادو را به عنوان رمز بیان کرد و تا دومین سکه را نگرفت به مهمل خود ادامه نداد و همین طور مرد برای هر تکه از رازگشایی کلاه‌بردار سکه می‌داد تا تمام سکه هایش تمام شد، کلاه بردار گفت اینطوری تمام سکه‌ها را می‌گیریم، حکایت بازیگری که مردم را به بی‌صبری متهم می‌کند، حکایت کلاه برداری است که تا آخرین سکه شرف مردم گیلان را در این سریال از گنجینه تاریخی این مردم خارج نکند آرام نخواهد گرفت چه گیلانی چه هرجایی.

کاوری در فیلم قهرمان‌ساز خود یعنی نفوذی هم از زن چیزی بیش از یک موجود مفلوک نتوانست نشان‌دهد که دائم در حال التماس بود و در نهایت به قهرمان اصلی قصه می‌تاخت و حتی با نفوذی برخورد بهتری داشت تا با همسر خود، این ناتوانی از به تصویر کشیدن زن در فیلم‌های کاوری تکرار می‌شود

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *