بیوگرافی مهدی نصرتی بازیگر و همسرش + سوابق و عکس

بیوگرافی مهدی نصرتی بازیگر و همسرش + سوابق و عکس

بیوگرافی مهدی نصرتی بازیگر

مهدی نصرتی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد 1365 است و در سریال سوران و در فیلم های لباس شخصی ، دربست ، کوچه ملی و روشنایی بازی کرده است او در سریال سوران نقش سوران و در فیلم لباس شخص نقش یاسر را بر عهده داشت. در ادامه بیوگرافی مهدی نصرتی بازیگر نقش یاسر در فیلم لباس شخصی و سوران در سریال سوران +همسرش و سوابق هنری او را  مشاهده نمایید.

مهدی نصرتی در سریال سوران نقش اصلی یعنی خود سوران یا سعید سردشتی را بازی کرده است مهدی نصرتی که در رشته بازیگری درس خوانده بعد از حضور در تئاتر و نمایش های کودک ترجیح داد سراغ رشته عکاسی برود و مدت ها به عنوان عکاس مستند و خبری کار می کرد تا اینکه بالاخره بار دیگر به دنیای بازیگری برگشت و در سال 94 در فیلم دربست به کارگردانی علی خامه پرست بازی کرد.

زندگی شخصی مهدی نصرتی

مهدی نصرتی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون میباشد او متولد 1365 است و سالها در تئاتر خاک خورده است

مهدی نصرتی فعالیت هنری خود را ابتدا در رشته عکاسی شروع کرده است. ایشان در سال ۲۰۱۵ موفق به نامزدی جایزه جشنواره عکس شید شد. مهدی نصرتی بغیر از بازی در فیلم سینمایی لباس شخصی در چندین اثار سینمایی دیگر و همچنین تئاتر بازی کرده است البته در هیچ یک از اثار قبلی خود نقش اول نبوده است.

مهدی نصرتی در کنار توجه به تئاتر در زمینه عروسک گردانی فعالیت های خوبی داشته است .

بیوگرافی مهدی نصرتی بازیگر نقش یاسر در فیلم لباس شخصی +همسرش

نقش افرینی مهدی نصرتی در فیلم سینمایی دربست

ایشان با بازی در فیلم سینمایی دربست کاری از علی خامه پرست در سال ۱۳۹۴ شروع فعالیت بازیگری خود را استارت زده است. از دیگر بازیگران این فیلم میتوان به نیما شاهرخ شاهی، شقایق فراهانی، خاطره حاتمی، امیرحسین صدیق، بیژن بنفشه خواه، سام درخشانی، نرگس محمدی، محسن افشانی، رضا ناجی، احسان کرمی اشاره کرد.

بازی در فیلم سینمایی مجبوریم

فیلم سینمایی مجبوریم در سال ۱۳۹۷ با نویسندگی و کارگردانی رضا درمیشیان با بازی مهدی نصرتی ساخته شده است که هنوز این فیلم به مرحله اکران و پخش نرسیده است.
این بازیگر توانا در این فیلم سینمایی با بازیگرانی همچون پارسا پیروزفر، ژاله علو، پریوش نظریه، همایون ارشادی، نگار جواهریان، بابک کریمی، فاطمه معتمداریا و بهمن فرمان ارا همبازی شده است.

بیوگرافی مهدی نصرتی بازیگر نقش یاسر در فیلم لباس شخصی +همسرش

سوابق تئاتر مهدی نصرتی

وی بغیر از هنر عکاسی و بازیگری در زمینه تئاتر نیز تواناست. در تئاتر ازدواج اقای می سی سی که به نویسندگی فردریش دورنمات و به کارگردانی احسان فلاحت پیشه این اثر هنری روی سن رفته، نقش افرین بوده است.

همچنین ببینید: بیوگرافی سنا پورسعیدی

در نمایش های دیگر از جمله نمایش اینجا همانجاست و سفر به نهایت دور نیز بازی کرده و همچنین نمایش عددهای نشده که با نویسندگی و کارگردانی محمد میرعلی اکبری بوده به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی مهدی نصرتی بازیگر نقش یاسر در فیلم لباس شخصی +همسرش

بازیگر نقش یاسر در فیلم لباس شخصی

فیلم لباس شخصی به کارگردانی و نویسندگی امیر عباس ربیعی در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر شرکت کرده که با بازی مهدی نصرتی انجام شده است.

برخی از بازیگران فیلم سینمایی لباس شخصی مهدی نصرتی، توماج دانش بهزادی، عماد درویشی، مهیار شاهپوری، وحید نفر، ماه‌منیر بیطاری، ابوذر ساعدی، مجید پتکی، نجلا نظریان، میلاد اخراج، شهاب بهرامی، مجید جعفری، کیوان محمود نژاد و … هستند، مدت زمان این فیلم سینمایی ۱۲۲ دقیقه میباشد که با همکاری سازمان هنری رسانه اوج به اکران درآمده است.

بیوگرافی مهدی نصرتی بازیگر نقش یاسر در فیلم لباس شخصی +همسرش

فیلم سینمایی لباس شخصی و حواشی پیرامون این فیلم
در جلسه نشست خبری این فیلم و حواشی ان سوال بود که یکی از خبرنگاران درباره نقش افرینی مهدی نصرتی از وی پرسید و ان سوال به تشبیه او با بازی نوید محمدزاده بوده است، ایشان در پاسخگویی به سوال ان خبرنگار گفت که هیچ عمدی در بازی خود با بازی نوید محمدزاده وجود ندارد و هیچ یک از بازیگران نمیخواهند که مانند بازی دیگر بازیگران به ایفای نقش خود در اثارشان بپردازند و بازی کنند.

بیوگرافی مهدی نصرتی بازیگر نقش یاسر در فیلم لباس شخصی +همسرش

مهدی نصرتی بازیگر نقش اصلی فیلم سینمایی «لباس شخصی» با نام «یاسر» که در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره نقش و کاراکتر خود توضیح داد: «یاسر» از بین مردم آمده است و شخصیتی به شدت مغرور دارد و در عین اینکه انسان منصفی است اما کمی خود رای است.

وی افزود: این شخصیت همانطور که در فیلم معرفی می‌شود برای مردم به ماموریتش ورود پیدا می‌کند برای او جان کودکان معصومی مهم است که به دلیل وجود یک یا حتی چند نفوذی به خطر می‌افتد و برای همین دغدغه دست به اقداماتی می‌زند و حتی اگر در وزارت خارجه نیز مسئولیتی را می‌پذیرفت باز هم در فکر مردم بود و برای آن‌ها فعالیت می‌کرد.

بیوگرافی مهدی نصرتی بازیگر نقش یاسر در فیلم لباس شخصی +همسرش
تقلید از نوید محمدزاده

بعضی از افراد مهدی نصرتی به تقلید از نوید محمدزاده متهم کردند که با واکنش او روبرو شدند ، نصرتی گفت : که من در تئاتر نقش‌های زیادی بازی کردم و جوایز زیادی گرفتم که هیچ شباهتی به نوید محمدزاده نداشته اند.

ما به ازای واقعی

او درباره نقش خود در «لباس شخصی» گفت : شاکله کلی این شخصیت برگرفته از یک شخصیت واقعی می باشد اما از آنجا که شخصیت من در «لباس شخصی» تنها به یک شخصیت مربوط نمی‌شود و ترکیبی از چند شخصیت واقعی به حساب می‌آید نمی‌توان گفت این شخصیت قطعاً ما به ازای واقعی دارد اما بخش زیادی از شخصیت به یک شخصیت واقعی مربوط می‌ شود که هنوز زنده می باشد ولی من برای نزدیک شدن به این کاراکتر و ایفای آن به شخصیت واقعی آن استناد نکرده‌ ام.

بازیگر نقش سوران در سریال سوران کیست بیوگرافی و عکس واقعی

نصرتی در ادامه اظهاراتش تأکید کرد: من هیچ کمکی از کاراکتر واقعی شخصیتی که نقش آن را ایفا کردم، نگرفتم. به من پیشنهاد کردند با این شخص صحبت کنم اما من ترجیح دادم برداشت خودم را داشته باشم و آنجا که این شخصیت به طور کامل مربوط به یک نفر نمی‌شد ترجیح دادم خودم روی آن کار کنم.

بی‌طرف بودن فیلم امیرعباس ربیعی به حدی است که یکی از عوامل فیلم که پدرش عضو حزب توده بوده با حضور در این فیلم مخالفت کرد و گفت اگر در چنین فیلمی حضور داشته باشد نمی‌تواند جواب پدرش را بدهد اما بعد که فیلم را دید نظرش کاملاً تغییر پیدا کرد و پذیرفت این فیلم واقعاً اثری بی‌طرف است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *