بیوگرافی میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی کیست + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی کیست +سن و عکس

دکتر میترا ابراهیمی کیست و اهل کجاست

میترا ابراهیمی پزشک روانشناسی و همسر پیمان قاسمخانی فیلمنامه نویس سرشناس میباشد او متولد  1369 در شهر تهران بوده و بعد ازدواج با پیمان قاسمخانی به شهرت رسید میترا ابراهیمی 25 سال اختلاف سنی با پیمان قاسم خانی دارد.

در ادامه مجله شبونه به بیوگرافی میترا ابراهیمی روانشناس و مستندساز همسر دوم پیمان قاسمخانی همراه آدرس پیج اینستاگرام و ماجرای آشنایی با پیمان قاسم خانی خواهیم پرداخت.

بیوگرافی میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی کیست + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی یکی از مستندسازان و روانشناسان کشورمان بوده که در سال ۱۳۶۹ چشم به جهان گشوده است

او در رشته روانشناسی تحصیل کرده و سوابق زیادی در این زمینه دارد

بیوگرافی میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی کیست؟ + اینستاگرام

شایعه ازدواج با پیمان قاسمخانی

این خانوم هنرمند زمانی نامش بر سر زبان ها افتاد که خبر رسید با پیمان قاسم خانی بازیگر و کارگردان سرشناس ازدواج کرده است و بلافاصله نام خانم میترا ابراهیمی با تصاویری دونفره که در کنار یکدیگر قرار داشتند در شبکه های اجتماعی و رسانه ها منتشر شد

  آنها درباره این که چگونه با هم ازدواج کرده اند چیزی در رسانه ها اعلام نکرده اند اما نحوه آشنایی آنها با یکدیگر درباره مستند کامی بود که آقای پیمان قاسم‌خانی به عنوان تهیه کننده مستند کامی را همراه میکیرد.

نحوه آشنایی و همکاری میترا ابراهیمی با پیمان قاسمخانی

او در این باره میگوید کامی اولین کارم بود و من هیچ چیزی در دست نداشتم و به همین دلیل کسی تهیه کنندگی این کار را به عهده نمی گرفت. حامی جو باعث شد که ویدئو و اولین تیزر مستند کامی که در آن زمان با نام فرزند تنها در این سایت قرار دادم، دیده شود و سهم بزرگی در اینکه کامی، کامی شود داشت و من شانس پیدا کردن تهیه کننده (پیمان قاسمخانی )را پیدا کردم.

بیوگرافی میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی کیست؟ + اینستاگرام

از بچگی به فروغ فرخزاد علاقه زیادی داشتم و تمام اتفاق‌هایی که پیرامون او می‌افتاد را دنبال می‌کردم حتی آدم‌های اطرافش را پیدا و با آنها درباره فروغ بدون دوربین صحبت می‌کردم و تنها آدمی که طی این سال‌ها نتوانستم پیدا کنم کامیار شاپور پسر فروغ بود زمانی که او را دیدم جا خوردم

پیمان قاسم‌خانی و میترا ابراهیمی تهیه کننده و کارگردان مستند کامی از شرکت در جشنواره فیلم فجر انصراف دادند.
میترا ابراهیمی (کارگردان مستند کامی)نوشت: پیش از این با افتخار گفتم که فیلم را در جشنواره فجر اکران خواهم کرد چون کامی برای این مردم است چون نمی‌خواهم با پزهای روشنفکری ببرمش آن طرف و جایی اکرانش بکنم که درکش نمی‌کنند، اما حالا برایم هیچ افتخاری نیست.

او در معرفی خود در اینستاگرامش نوشته:

mitraebrahimi

عضو سازمان نظام روانشناسی
من ازعناصر۴گانه اطاعت میکنم
«فروغ»
❤️حیوانات،کودکان،ادبیات،فلسفه
🕊صفحه گیاهخواری من @anahita_veg
شماره تماس کلینیک۲۲۹۱۶۱۱۴

اما آنطور که از صحبت های ابراهیمی برمی آید این آخرین تجربه ی او در زمینه ی فیلمسازی نخواهد بود. او در مصاحبه ی خود در اینباره می گوید: «همین حالا که فکر می‌ کنم با توجه به فضای کاری‌ ام که پر از سوژه است باید کار جدیدی را شروع کنم اولین چیزی که به ذهنم می‌ رسد این است که حالا چه کسی از من زمان فیلمسازی حمایت خواهد کرد، با این حال فکر می‌ کنم که دوباره به سراغ فیلمسازی خواهم آمد زیرا این عشق به تازگی در من شعله ور شده است و دوست دارم آن را ادامه بدهم.»

بیوگرافی میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی کیست؟ + اینستاگرام

کارگردان فیلم مستند «کامی» در پایان صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: «این فیلم را به دو قطبی‌ها تقدیم کردم زیرا کامیار نیز از این بیماری رنج می‌برد. به واسطه کارم با امثال کامیار شاپور بسیار زیاد روبه رو شده‌ام و امیدوارم تنها به همین یک دلیل مردم به این فیلم توجه کنند و ببینند چطور می‌شود با آن‌ها برخورد کرد، زندگی افراد دوقطبی از چیزی که در فیلم یا حتی واقعیت می‌بینید بسیار سخت‌تر است اما کسی متوجه آن نخواهد شد.»

در پاییز ۹۸ فیلم مستندی از میترا ابراهیمی به نام «کامی» در جشنواره سینما حقیقت اکران شد که تهیه کنندگی و سرمایه گزاری بر عهده پیمان قاسم خانی بود و موسیقی کار هم اثر پریا قاسم خانی بود. در این فیلم به زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور پرداخته شده است.

بیوگرافی میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی کیست + عکس و اینستاگرام

میترا ابراهیمی  از بچگی به فروغ فرخزاد علاقه داشته است و وقتی موفق به دیدار با کامیار شاپور شد ، با آنکه خود مایل به ساخت این مستند نبود، اما نظر شاپور آن بود که این فیلم را فقط خود ابراهیمی می‌تواند بسازد و به این ترتیب بود که میترا ابراهیمی فیلمساز شد.

همچنین ببینید

علی باغ زری کیست‌ بیوگرافی علی باغ زری همسر آناهیتا همتی

بیوگرافی سام اصغری و همسرش بریتنی اسپیرز +عکس

درباره پیمان قاسمخانی

پیمان قاسم خانی متولد 30 دی سال 1345 در تهران است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته آمار انفورماتیک از دانشگاه اهواز در سال ۱۳۷۰ می باشد که به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و اولین دوره فیلمنامه نویسی را در این مرکز زیر نظر سیف الله داد گذراند. در تانما با بیوگرافی پیمان قاسم خانی بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی کیست + عکس و اینستاگرام

پیمان قاسم خانی تنها یک برادر کوچکتر به نام مهراب قاسم خانی دارد که او نیز بازیگر و نویسنده است ، و همچنین همسر برادرش خانوم شقایق دهقان نیز بازیگر صاحب نامی می باشد. او در سال ۱۳۷۰ به مرکز آموزش فیلمسازی قدم نهاده و دوره فیلمنامه نویسی را در این مرکز گذرانده و بعد از گذراندن این دوره در مرکز آموزشی و فیلمسازی فردوس به نگارش فیلمنامه روی آورد و مدت کوتاهی را در کلاس آموزشی بهرام بیضایی گذارنده است.

بیوگرافی میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی کیست + عکس و اینستاگرام بیوگرافی میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی کیست + عکس و اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. مبارکشون باشه و خوشبخت باشن در کنار هم

  2. انشالله همه چیز راست باشه چون ازدواجی که با خیانت شروع شه کلا حس جالبی نمیده به دوطرف در دراز مدت. بعدشم این مدل ازدواجها یه چند تا علت مشخص داره برای خانوم و اقا که انشالله اونها نباشن خوشبینانه البته. این خانوم سوادشون از متوسط پایینتره و دانشگاه معتبری هم درس نخوندن چون اگر خونده بود میگفت یه بار در مورددانشگاهش. نمیدونم چه جوری ارباب رجوع دارن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *