بیوگرافی ناهید عساکره از عصر جدید تا سریال ایلدا +اینستاگرام

بیوگرافی ناهید عساکره و همسرش از عصر جدید تا سریال ایلدا +عکس

بیوگرافی ناهید عساکره شرکت کننده آبادانی مسابقه عصر جدید و سن و عکس های شخصی و اینستاگرام و خانواده و محل زندگی وی را به همراه جزئیات اجرا در عصر جدید را در مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی ناهید عساکره

ناهید عساکره متولد ۱۱ شهریور ۱۳۷۲ در آبادان، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون است که برای اولین بار در مسابقه عصر جدید معرفی و به شهرت رسید.

متولد جنوب کشور و بازیگر ایرانی و مادرش یکی از جنگ زدگان دوران جنگ بوده که که در هنگام اجرای دخترش در مسابقه عصر جدید حضور داشت.
بخش جدید برنامه عصر جدید در ۱۲ اسفند روی آنتن رفت و یکی از شرکت کنندگان این برنامه دختری به نام ناهید عساکره بود.
وی چند سالی ست که در حوزه بازیگری فعالیت دارد و چند فیلم نیز بازی کرده است.

بیوگرافی ناهید عساکره

شرکت کننده مسابقه عصر جدید

وی در بخش نمایشی و بازیگری اجرای بی نظیری را انجام داد که مورد تحسین تماشاگران و بینندگان تلویزیون و حتی داوران مسابقه قرار گرفت.
مادر گرامی و بزرگوار این دختر خونگرم آبادانی هنگام اجرا در مسابقه استعدادیابی حضور داشت و اشکش جاری شد که باعث شد تا فضای احساسی بی نظیری در برنامه حاکم شود.

بیوگرافی ناهید عساکره

عکس های ناهید عساکره

بیوگرافی ناهید عساکره درباره زندگینامه و داستان مادرش نمایشی اجرا کرد که به دلیل اشغال شدن خرمشهر و آبادان ناچار شد که دیار خود را ترک کند و به استان کرمان برود و در این شهر زندگی کند.

بیوگرافی ناهید عساکره

روایت زندگی مادر

مادرش تعریف کرده که در زمان جنگ و در دهه شصت تلفن کم بوده و راه های ارتباطی کم بوده خیلی از خانواده همدیگر را گم کرده و هنگام مهاجرت و جنگ از حال هم بی خبر بودند که مادر شرکت کننده مسابقه نیز به صورت اتفاقی بعد از سالها خواهرش را در خیابان میبیند و با گریه یکدیگر را در آغوش گرفته و برای این همه سال دوری سختی اشک میریزند.

وی در فیلم سینمایی انتقال آتش و بوقت شام حضور داشته است که در فسیلم سینمایی بوقت شام یکی از مسافران بود.

حضور ناهید عساکره در سریال ایلدا

خانم عساکره در سال 99 در سریال ایلدا به ایفای نقش پرداخت و نقش راحیل را بازی کرد.

سریال ایلدا به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی ، سریالی در حوزه دفاع مقدس است که اولین قسمت آن 4 مهرماه 99 روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

بیوگرافی ناهید عساکره از عصر جدید تا سریال ایلدا +اینستاگرام

این سریال حوزه دفاع مقدس با بازی بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون تصویری از دلیری مردمان عشایر را به نمایش میگذارد.

راما قویدل کارگردان این سریال پربازیگر است که در تجربه جدیدش سریالی با موضوع دفاع مقدس می سازد و علاوه بر بازیگران سرشناس ، هنرمندانی از استان لرستان هم در این سریال ایفای نقش میکنند.

بازیگر نقش راحیل در سریال ایل دا کیست

در جدیدترین آثار بازیگری این دختر آبادانی شاهد هنرنمایی وی در سریال ایل دا در نقش راحیل در کنار بازیگرانی چون ،فاطمه گودرزی در نقش داگل، مجید مظفری، آوا دارویت در نقش هاویر ، پوریا پورسرخ، جعفر دهقان، دریا مرادی دشت در نقش گندم ، پویان گنجی، سینا رازانی در نقش کریم هستیم که بسیار خوش درخشیده و با توانمندی در اجرا و بازی روان و ساده ، نظر مخاطبان سریال را به خود جلب کند. او در این مجموعه نقش دختری عرب را بازی میکند و عاشق ماور پلیس میشود و ادامه ماجراهای عاشقفانه که در آینده در قسمت های بعدی سریال خواهید دید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *