بیوگرافی نجم الدین شریعتی و مجری و همسرش و فرزندان +عکس

بیوگرافی نجم الدین شریعتی و مجری و همسرش و فرزندان +عکس

بیوگرافی نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی مجری مذهبی تلویزیون متولد ۱۳۵۹ در تنکابن مازندران بوده و لیسانس نرم افزار کامپیوتر دارد  او طلبه نیز میباشد و تحصیلات حوزوی را گذرانده است دارای یک خواهر و برادر بوده و متاهل میباشد و یک فرزند پسر به نام محی‌ الدین دارد که متولد ۱۳۸۹ میباشد.

نجم الدین شریعتی برنامه زلال احکام و سمت خدا و حسینیه معلی را در کارنامه اش دارد که همه انها موضوع مذهبی داشتند

بیوگرافی نجم الدین شریعتی و مجری و همسرش و فرزندان +عکس

نجم الدین شریعتی پسر کیست و اهل کجاست

ایشان مجری تلویزیون کشورمان می باشد.

نجم الدین شریعتی در تاریخ سال ۱۳۵۹ درشهر تنکابن «استان مازندران» به دنیا آمده است.

شماره موبایل این مجری یافت نشد

بیوگرافی نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا و عکس کودکی اش

خانواده

ایشان یک خواهر و یک برادر به اسم های زهرا و حسام الدین دارد.

تحصیلات نجم الدین شریعتی

او در رشته نرم افزار کامپیوتر تحصیل کرده است و مدرک دانشگاهی خود را تا مقطع لیسانس به پایان رسانده است و همچنین در کنارش تحصیلات حوزوی را هم به‌طور شخصی دنبال نموده و اکنون مجری برنامه دینی می باشد.

بیوگرافی نجم الدین شریعتی و مجری و همسرش و فرزندان +عکس

همسر و فرزندان نجم الدین شریعتی

آقای شریعتی متاهل می‌باشد.

ایشان تقریبا ٢۴ساله بودند که کاملا به طور سنتی ازدواج نمودند وحاصل این ازدواج یک پسر به اسم محی الدین می‌باشد.

بیوگرافی نجم الدین شریعتی و همسرش و فرزندان +عکس و شماره موبایل

مسافر کشی برای تامین هزینه های زندگی

نجم الدین شریعتی در یکی از مصاحبه هایش می گوید که مدتی را برای تامین هزینه های زندگی پس از ازدواج، یک پرایدی می خرد و در مسیر اش از خانه تا تهران مسافر کشی می کند و اتفاقات جالبی نیز برایم در این ماجرا می افتد.

شروع فعالیت

وی وقتی که ۲۲ ساله بوده است فعالیت هنری خودش را در عرصه ی اجرا شروع نموده ودر نخستین تجارب خود برای برنامه «نیمرخ»که برای مخاطبان نوجوان و جوان تهیه شده بود، مقابل دوربین رفت و خیلی زودبا این برنامه توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب نمود.

عکس نجم الدین شریعتی و پسرش محی الدین

سوابق

در بیوگرافی نجم الدین شریعتی امده است او پس از ۴ سال برای نخستین بار در یک برنامه با موضوع مذهبی به اسم «زلال احکام» مقابل دوربین قرار گرفت و این دفعه هم مثل سری های گذشته بسیار خوش درخشید و مخاطبان بسیاری را مجذوب خود نمود.

با به اتمام رسیدن این برنامه در سال ۱۳۸۸ آغاز برنامه مذهبی دیگری به اسم «سمت خدا» با اجرای ایشان شروع شد، که این بار نیز سبب شدبه شهرتش بیفزاید.

این برنامه مذهبی هرروز با گفتگوی یک کارشناس مذهبی در موضوع های گوناگون پخش می‌شود.

بیوگرافی نجم الدین شریعتی و همسرش و فرزندان +عکس

داستان خداحافظی پرسر وصدا از برنامه «سمت خدا»

سال ٩٢ یکی از کارشناسان برنامه انتقاد بسیار شدید از عملکرد صدا و سیما نمود، که این موضوع سبب توبیخ همه‌ی عوامل این برنامه مذهبی شد.

✅ همچنین ببینید فیلم کامل خواستگاری یک زن از نجم الدین شریعتی

با شدت گرفتن داستان، در اردیبهشت ماه، سال ٩٣اقای شریعتی به خاطر عوض شدن تهیه کننده اصلی برنامه در بخش زنده این برنامه خبر داد به خاطر این مشکل‌ها حاضر نیست که برنامه را اجرا کند و خداحافظی نمود.

خیلی زود مهمان برنامه نیز یک روحانی به نام (حاج آقا فرحزاد) در حمایت ایشان بیان کرد :

«نه خود من ونه هیچ یک از کارشناسان این برنامه در نبودن مجری وتهیه کننده اصلی حاضر نیستیم که در برنامه حضور پیدا کنیم!»

بیوگرافی و عکسس جنجالی و خوش تیپ نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا

تقریبا بعد از یک هفته بود، که دوباره آقای نجم‌الدین به برنامه بازگشت وبرنامه را اجرا نمود.

پیچ صفحه شخصی نجم الدین شریعتی با نام لاتینش در دسترس عموم قرار دارد.

بیوگرافی نجم الدین شریعتی و پسرش محی الدین

علاقه مندی های نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی در برنامه ای گفته بود که در زمان فراغتم بیشتر مطالعه میکنم و معمولا نیز هم موضوع با کارم هستند و گاهی نیز برای تنوع به سراغ کتاب های شعر و داستان می روم و در این بین کتاب هندسه شعرشون را دوست دارم به طوریکه گاهی بخشی از اشعار ان را با خودم زمزمه میکنم.

بیوگرافی و عکسس جنجالی و خوش تیپ نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا

این مجری نام آشنای صدا و سیما، دستی در مستند سازی نیر دارد و گاهی برای شبکه های مختلف ملی تولید مستند می کند که به گفته خودش در تولید این مستند ها بیشتر به دغدغه های دلی اش می پردازد.

بیوگرافی نجم الدین شریعتی و همسرش و فرزندان +عکس و شماره موبایل

«سمت خدا» زیبایی های کلام اهل بیت را نشان می دهد

مجری محبوب برنامه «سمت خدا»، علت موفقیت برنامه را در تلاش آن برای نشان دادن زیبایی های کلام اهل بیت عنوان کرد و گفت: جنس مباحث و نحوه پرداخت «سمت خدا» متفاوت است؛ حضور کارشناسانی که صاحب نظر و اندیشه اند و دارای فکر نو و جدید هستند و همفکری هایی که بعضاً در اتاق فکر برنامه صورت می گیرد، نکته مهم و مؤثر برنامه ماست.

«سمت خدا» توانسته است در طول عمر رسانه ای خود طیف وسیع مخاطبینی را از پیر و جوان، ایرانی و غیر ایرانی، داخلی و خارجی پیدا کند؛ که در میان آن ها افغانی، پاکستانی، تاجیک، اقلیت های مذهبی، کلیمی، مسیحی نیز وجود دارند.

اولین مخاطب برنامه خودم هستم

این روزها نجم الدین شریعتی در عبادت، احترام به پدر مادر، کمک به همنوع و حتی زمانی که کاسه صبرش لبریز می شود، آنچه در «سمت خدا» رخ داده را مرورمی کند، وعده صابران در روایات، صحبت های آقای حسینی و … آرامش را برایش به ارمغان می آورد.

خودش می گوید: اولین مخاطب این برنامه منم، واقعاً نفس به نفس با کارشناسان نشستم و از محضر آن ها کسب علم و کسب فیض می کنم و نمی تواند بی تأثیر باشد، قطعاً تأثیر دارد.

بیوگرافی و عکس نجم الدین شریعتی مجری سمت خدا

با مخاطبان «سمت خدا» در تعامل هستیم

شریعتی میگوید: تاکنون هیچ سیگنالی مبنی بر تکراری بودن یا نداشتن ساختار، از مخاطب دریافت نکرده ایم و تلاش می کنیم در انتخاب موضوعات و چینش کارشناسان برنامه تنوعی ایجاد کنیم که مخاطب می پسندد؛ برخی تصور می کنند برنامه تلویزیونی در صورتی موفق می شود که آیتم های متنوعی داشته باشد، مجری و کارشناس تغییر کند، میان برنامه زیادی داشته باشد؛ اما در «سمت خدا» گاهی اینقدر مباحث کارشناسان ما باقی می ماند که ماراتن نفس گیری ایجاد می کند و حتی قرآنی که قرار روزانه ماست، با توجه به حجم برنامه تغییر می کند؛ تمام تلاش ما ایجاد تنوع و ریتم با توجه به استاندارد برنامه تلویزیونی در محتوا می باشد که الحمدالله فکر می کنم این اتفاق افتاده است.

بیوگرافی و عکس نجم الدین شریعتی مجری سمت خدا

خط کش زندگی ما قرآن و معارف اهل بیت است

یک نگاهی هست که من احساس می کنم باید ان را باور داشته باشیم، گاهی قرار است خط کوتاهی ترسیم کنیم که این برای ما سخت نیست و بدون انحراف نیز می توانیم آن را بکشیم، حتی عده ای ۱۰ تا ۲۰ سانت از خط را نیز می کشند، اما اگر قرار باشد خط مقداری طولانی تر شود، مستلزم خط کش است؛ بدون هیچ اعوجاج و انحرافی نمی توان خط صاف کشید؛ این خط کش قرآن و معارف اهل بیت است، ساده ترین نکته ای که من می توانم بگویم، این است که این خط کش را برای زندگی و سعادتمان نیاز داریم.

بیوگرافی و عکس نجم الدین شریعتی مجری سمت خدا

فرزندان ما همانی می شوند که ما هستیم

نجم الدین شریعتی هم چنین اشاره می کند: بخشی از آشفتگی ها و پریشانی هایی که در جوامع و جوانان به وجود آمده، به دلیل کمرنگ شدن باورهای دینی ماست؛ تعمیق باورهای دینی ما نسبت به گذشته رو به افول است و اگر بتوانیم باورهایمان را قوی و در زندگی کاربردی کنیم، خیر و برکت نیز به دنبال آن می آید.

من احساس می کنم والدین نقش مؤثری در تعمیق باورهای دینی فرزندانشان دارند؛ بسیاری از پدران و مادران دلشان می خواهد فرزندشان نمازخوان شده و یا از فرزندشان شهید مطهری و امام خمینی بیرون آید، این امر محقق نمی شود مگر اینکه ببینید برای فرزندتان چه کرده اید، بچه های ما همانی می شوند که ما هستیم؛ لذا والدین باید این باورها را در زندگی شان پیاده کنند تا بچه ها الگو بگیرند؛ بنابراین محیط خانواده به منظور کارساز شدن باورهای دینی و آموزه های قرآنی و تعالیم اهل بیت خیلی مؤثر است.

نجم الدین شریعتی مجری سمت خدا و رهبر انقلاب

فعلاً کار دیگری را قبول نمی کنم و الزامی هم نمی بینم

وقتی از او در مورد پیشنهاد اجراهای دیگرش سوال می کنیم، می گوید: چه الان و چه زمانی که در زلال احکام اجرا داشتم، پیشنهادات زیادی به من شد؛ اما شخصاً باور دارم که وقتی مخاطب تو را با یک برنامه می شناسد، بگذار با همان بشناسد؛ لذا سعی نکردم پیشنهاد دیگری را بپذیرم. مخاطبی که امروز مرا در «سمت خدا» می بیند، این را می پسندد، مگر اینکه به هر دلیلی بخواهم از برنامه جدا شوم و کار دیگری مؤثر باشد و شرایط را بسنجم؛ لذا کار دیگری را فعلا قبول نمی کنم و الزامی هم نمی بینم.

بیوگرافی و عکس نجم الدین شریعتی مجری سمت خدا
درخواست دختران برای ازدواج با نجم الدین شریعتی

صحبت های حاج آقا فرجزاد درباره پیشنهادات ازدواج برای نجم الدین شریعتی در فضای مجازی وایرال شده است.

پیشنهادات ازدواج برای نجم الدین شریعتی سوژه شد. حاج آقا فرحزاد، کارشناس برنامه سمت خدا از موج پیام های ازدواج برای نجم الدین شریعتی صحبت کرد. نجم الدین شریعتی خیلی ها می خواهند زن دوم نجم الدین شریعتی باشند. نجم الدین شریعتی مجری محبوب و توانمند برنامه سمت خداست.

درحالی در روزهای گذشته شایعه کناره‌گیری نجم‌الدین شریعتی از برنامه «سمت خدا» مطرح شده که چنین موضوعی صحت ندارد.

از شایعه تا واقعیت: طی روزهای گذشته خبری مبنی بر خداحافظی نجم الدین شریعتی از برنامه «به سمت خدا» منتشر شد و به سرعت در رسانه‌ها دست به دست شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *