بیوگرافی هادی حجازی فر و همسرش الهام محمودی و فرزندان + عکس

بیوگرافی هادی حجازی فر و همسرش الهام محمودی و فرزندان + عکس

بیوگرافی هادی حجازی فر

هادی حجازی فر متولد 31 خرداد 1355 در خوی بازیگر و کارگردان سینما ، تئاتر و تلویزیون است دارای لیسانس رشته نمایش عروسکی میباشد مهمترین فیلم هایی که بازی کرده است شامل ایستاده در غبار ، ماجرای نیمروز ، لاتاری ، به وقت شام ، آتابای و منطقه پرواز ممنوع و سریال پوست شیر و زیر خاکی میباشد حجازی فر بعد از چندین سال تجربه تئاتر اولین بار در سال 1382 وقتی 27 ساله بود در فیلم سینمایی مزرعه پدری به کارگردانی رسول ملاقلی پور جلوی دوربین رفت.

هادی حجازی فر سالها پش با الهام سلج محمودی ازدواج کرده و صاحب یک پسر بنام هامون است.

  • نام کامل : هادی حجازی فر
  • سن: 17 خرداد 1355
  • محل تولد: خوی آذربایجان غربی
  • تحصیلات : لیسانس رشته نمایش عروسکی
  • حرفه : بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • سالهای فعالیت: 1382 تاکنون
  • قد: 180 سانتیمتر
  • همسر: الهام محمودی
  • فرزندان: هامون حجازی فر

 هادی حجازی فر کیست و اهل کجاست

 

هادی حجازی فر بازیگر ایرانی در سال 1355 در شهر خوی پا به عرصه وجود گذاشت.

رشته تحصیلی وی نمایش عروسکی است و مدرک کارشناسی نمایش عروسکی را اخذ کرده است.
وی دستی بر قلم نیز دارد و نویسندگی و کارگردانی نیز انجام می دهد.

در بیوگرافی هادی حجازی فر آمده است بازیگر توانمند سینما و تلویزیون کشورمان بوده که در چند سال اخیر حسابی فیلم‌ها و سریال‌های پر بیننده را بازی کرده است و توانسته نشان بدهد که بازیگر قابلی است او اصالتاً اهل تبریز بوده و ترک می باشد در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی بازی کرده است که مهمترین آنها می‌توان به سریال زیرخاکی اشاره کرد که در کنار پژمان جمشیدی و ژاله صامتی ایفای نقش پرداخت آقای هادی حجازی فر علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی و نویسندگی نیز فعالیت می کند و تا به حال کارهای مهمی را خلق کرده است اولین تجربه کارگردانی خود را برای سریال موقعیت مهدی انجام داده است و جالب است بدانید که سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را از آن خود کرده است علاوه بر بازیگری در کارگردانی بسیار با سابقه و حرفه‌ای بوده که بدون شک می‌تواند یکی از بهترین بازیگران و کارگردان های کشورمان باشد.

شروع فعالیت بازیگری در سینما

حجازی فر بازیگری است که کارش را با نمایش عروسکی در زمان دانش آموزی و در شهر زادگاهش خوی شروع کرده و تجربه بازیگری و کارگرانی را نیز دارد.

همچنین ببینید : بیوگرافی میثم مطیعی و سعید طوسی و سعید تهرانی

وی از کودکی علاقه به بازیگری و نمایش داشته و در نمایش ها و تئاتر مدرسه شرکت حضور فعال داشته و در دوران تحصیل نیز بسیار سخت کوش بوده و علاوه تحصیل کار نیز می کرده است.

بیوگرافی هادی حجازی فر (بازیگر و نویسنده) و همسرش + عکس خانواده

 ازدواج و همسرش

هادی حجازی فر وارد زندگی مشترک شده و چند سالی است که ازدواج کرده و یک فرزند پسر بنام هامون دارد.

تا جایی که بیشترین فعالیتش در کار نمایشی بود و وقت درس خواندن نداشت.
وی در مدت کوتاه در سال نود و پنج و شش بسیار موفق عمل کرده و نامش در بهترین و جنجالی ترین فیلم ها دیده می شود.

وی چند سالی در مزرعه پدری بازی کرد و مدتی دیده نشد تا اینکه در ایستاده در غبار در نقش احمد متوسلانی بازی کرد و نامش و چهره اش به یکی از چهره های مطرح سینما تبدیل شد و بازی وی دیده شد

عکس هادی حجازی فر و همسرش

بیوگرافی هادی حجازی فر (بازیگر و نویسنده) و همسرش + عکس خانواده

حال وی با فیلم های دارکوب و گیلدا و ماجرای نیمروز چهره ای مشهور در سینمای ایران است.
استارت موفقیت و شهرت وی با ماجروی نیمروز زده شد.
وی علاوه بر بازیگری کارگردانی را حرفه اصلی خودش می داند.

هادی حجازی فر و سمیرغ بلورین بهترین کارگردان

آقای هادی حجازی فر برای کارگردانی فیلم موقعیت مهدی موفق شد جایزه سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را ازان خود کند.

بیوگرافی هادی حجازی فر بدون ریش +تصاویر و عکس

مراسم اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر با حضور هنرمندان و مدیران سینمایی کشور در مرکز همایش‌ های برج میلاد تهران برگزار شد.

سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی فیلم اول به هادی حجازی‌ فر برای فیلم «موقعیت مهدی» اهدا شد.

هادی حجازی فر پس از دریافت سیمرغ بلورین این بخش گفت:
سینما در این شش سال با من مهربان بوده است و امیدوارم ناامیدتان نکنم. امسال هرچه شد را گردن ما انداختند؛ سیمرغ مردمی حذف شد گردن ما انداختند، لو رفتن برندگان امسال را هم کردن ما انداختند که همه اینها کار ما نبود.

بیوگرافی هادی حجازی فر و همسرش الهام محمودی و فرزندان + عکس

وی ادامه داد: از همه بچه‌های گروه «موقعیت مهدی» ممنونم که مومن ترین آدم‌ها بودند و از همه کارهایشان گذشتند و وقفه‌ های یک ماهه را بدون دستمزد تحمل کردند. ما آمدیم بمانیم و تازه این اول راه است.

موقعیت مهدی فیلمی ایرانی محصول سال ۱۴۰۰ به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد است. بازیگران این فیلم هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی هستند. این فیلم بر اساس بخش‌هایی از زندگی مهدی باکری ساخته شده‌است. موقعیت مهدی نخستین‌بار در ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در چهلمین جشنوارهٔ فیلم فجر و در بخش سودای سیمرغ به نمایش درآمد. این فیلم در این مراسم از ۱۴ نامزدی برندهٔ پنج جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد.

بیوگرافی هادی حجازی فر و همسرش

ماجرای اختلاف حجازی فر با رشیدپور

در جشنواره فیلم فجر ۳۶ رضا رشیدپور مجری برنامه هفت است و کارگردان لاتاری مهمان این بود و توضیحاتی رشیدپور و حرف های وی به محمدحسین مهدویان کارگردان این باعث شد تا هادی حجازی فر واکنش نشان داده و بگوید باید تو دهنی به رشیدپور برای حرف هایش زده می شد.

فیلم های سینمای حجازی فر

فیلم سینمایی ماجرای نیمروز
ایستاده در غبار
دارکوب
گیلدا
خداحافظ رفیق
مزرعه پدری
شاه کش
آستیگمات

هادی حجازی فر و همسرش زبان ترکی نشست خبری فیلم آتابای

تعصب به زبان ترکی

هادی حجازی‌فر ، بازیگر «آتابای»، در نشست خبری این فیلم، با خبرنگاری بر سر زبان ترکی استفاده شده در این اثر سینمایی، درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «آتابای» ساخته نیکی کریمی، دیشب (جمعه ۱۸ بهمن) در سومین سانس از سینما رسانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

در نشست خبری این فیلم، نیکی کریمی با گروه عوامل «آتابای» از جمله جواد عزتی و هادی حجازی‌فر، پاسخ‌گوی اهالی رسانه شد.

همچنین ببینید: بیوگرافی بابک حمیدیان و بیوگرافی جوزیف سلامه

در بخشی از این نشست، یکی از خبرنگاران، ساخت «آتابای» به زبان ترکی را اشتباه خواند که با واکنش تند هادی حجازی‌فر روبه‌رو شد. این بازیگر، خبرنگار سوال‌کننده را فاشیست خواند و ضمن تاکید بر این که کسی حق توهین به زبان ترکی را ندارد، ایران را کشوری با قومیت‌های مختلف دانست که هرکس می تواند در آن فیلم بسازد.

هادی حجازی فر بازیگر نقش فرهاد در سریال زیرخاکی

سریال زیرخاکی سریال جدید است که بازیگران معروفی در آن ایفای نقش می کنند. در این بخش اطلاعاتی در مورد سریال زیر خاکی، داستان سریال، عکس و بیوگرافی بازیگران و زمان پخش را آماده کرده ایم.

سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان و به تهیه کنندگی رضا نصیری نیا در تهران فیلمبرداری خواهد و بازیگران سریال هم انتخاب شده اند.

بیوگرافی هادی حجازی فر (بازیگر و نویسنده) و همسرش + عکس خانواده

جلیل سامان قبلا سریال نفس را در کارنامه اش داشت که سال 1396 پخش شد و سریالی طنز بود که در دو فصل و 25 قسمت ساخته شده است.

بازیگر نقش نعیم در سریال پوست شیر

هادی حجازی فر در نقش نعیم در پوست شیر توانست محبوبیت بسیار زیادی به دست اورد.

بیوگرافی هادی حجازی فر +تصاویر و عکس

نعیم با بازی هادی حجازی‌فر در «پوست شیر» از ابتدا به عنوان شخصیتی آرام و کم‌حرف معرفی می‌شود. مردی که سال‌های مهم عمرش را پشت میله‌های زندان سپری کرده و تمام فکرش دیدار مجدد با دخترش بوده است. او برخلاف ظاهر ساده و مظلومش، در زندان جایگاه والایی داشته و خیلی‌ از خلاف‌کارها و لات‌ولوت‌های تهران، به او مدیونند. با اینکه برای قتل دخترش در آگاهی پرونده دارد و روال قانونی یافتن معمای قتل توسط پلیس جنایی در جریان است اما حس می‌کند از راه قانون به این سادگی‌ها نمی‌تواند به قاتل دخترش برسد. او بعد از دریافت فیلم آزار و اذیت دخترش، طغیان می‌کند و دیگر حاضر نیست یک لحظه هم برای انتقام تردید کند. نعیم در قسمت جدید «پوست شیر»، یک قدم از روش همیشگی‌اش که زدوخورد و تیزی چاقوست، جلوتر رفته و حالا مردی مسلح است که دیگر کسی جلودارش نیست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. درود بر هادی حجازی فر

  2. یاشاسین هادی حجازی فر کی غیرتین بوراخمیر.یاشاسین تورک میلتی

  3. سلام .ممنون از مطالبتون ولی آقای هادی حجازی فر اهل تبریز نیست اهل خوی شهر آفتابگردان هستن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *