بیوگرافی هلال آلتینبیلک بازیگر ترکیه و همسرش

بیوگرافی هلال آلتینبیلک بازیگر ترکیه و همسرش

بیوگرافی هلال آلتینبیلک بازیگر ترکیه و همسرش و سوابق هنری و پیج اینستاگرام هلال آلتینبیلک را در این صفحه از مجله از شبونه مشاهده نمایید

بیوگرافی هلال آلتینبیلک بازیگر ترکیه

هیلال آلتینبیلک بازیگر ترکیه ای – Hilal Altınbilek در 21 ژانویه 1991 در ازمیر متولد شد.

بیوگرافی هلال آلتینبیلک بازیگر ترکیه و همسرش

هلاله در دوران دبستان بود که به بازیگری علاقه مند و هنگام تحصیل در دانشکده ارتباطات دانشگاه اژه ترکیه ، بازیگری را آغاز کرد.

او در دانشکده ارتباطات دانشگاه ازه ازمیر تحصیل کرده و سپس به دلیل علاقه اش به بازیگری در سال ۲۰۱۰ در رشته هنر بازیگری در مرکز هنر Mjjdat Gezen در استانبول تحصیلات اکادمیک را گذرانده است.

سوابق هنری

هیلال آلتینبیلک برای اولین در سریالی از تلویزیون فاکس به نام آبهای عمیق ایفای نقش کرد. او بخاطر بازی در سریال رز سیاه در سال ۲۰۱۳ و در نقش اوزلم شناخته شد. و در کنار بازیگران محبوب ترکیه مثل شریف سزر، اجه اوسلو و مسوت آکوستا توانست تجربه زیادی را کسب کند.

بیوگرافی هلال آلتینبیلک بازیگر ترکیه و همسرش

هلال آلتینبیلک ار کودکی به بازیگری علاقه داشته و به همین دلیل از همان زمان به دنبال فراگیری این رشته هنری بوده است . او موقع تحصیل در دانشگاه اژه به تئاتر پرداخت و علاقه اش هر روز به بازیگری بیشتر می شد که دنباله آن رو گرفت.

او در سال ۲۰۱۱ برای اولین بار در مجموعه تلویزیونی  Derin Sular (آب های عمیق) در مقابل بازیگر محبوب شوکرو اوزیلدوز نقش ایفاکرد.

بیوگرافی هلال آلتینبیلک بازیگر ترکیه و همسرش

هلال آلتینبیلک در سریال های تلویزیونی Çukurova؛ زلیخا را شخصیت می بخشد. Burak Sarımola ، Vahide Gördüm ، Uğur Güneş ، در مجموعه تلویزیونی “Çukurova” ، که در مورد این دو برادر که کارگر هستند برای یافتن یک شغل خوب با خواهران معنوی خود و شروع به کار به عنوان کارگران فصلی در یک مزرعه و اتفاقاتی که در ادامه آمده ، روایت می کند. همچنین نامهایی مانند سیبل تاشچوغلو ، تورگای آیدین و مورات اونالمشیش وجود دارد.

شهرت بازیگری

در سال 2016 در سریال عشق زندگیم در نقش نیل بازی کرد و توانست به محبوبیت زیادی برسد اما سال 2018 با حضور در سریال “روزگارانی در چوکوروا” و در نقش زلیخا به خوبی شناخته شد و به شهرت رسید

بازیگر نقش زلیخا در سریال روزگاری در چوکوروا

حضور در سینما

هلال آلتینبیلک همچنین توانسته در سینما حضور پیدا کند که اولین بازی او سال 2018 در فیلم درام (بچه ها دست تو امانت) به نویسندگی و کارگردانی چاگان ایرماک نقش آفرینی کند

او در این فیلم نقش اصلی را برعهده داشت و توانست به خوبی بدرخشد

بیوگرافی هلال آلتینبیلک بازیگر ترکیه و همسرش

همسر هلال آلتینبیلک کیست؟

او ازدواج نکرده و مجرد است اما برخی خبر ها به گوش می رسید که او مدتی را با مرت یازیجی اوغی رابطه ی عاشقانه برقرار کرده است. اما خودش هیچ موقع عکس یا خبری در این رابطه منتشر نکرده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. این خانم تو زیبایی بازیگران مثل سحرشیطان را تو جیب میکنه ودر میاره وهم شیک لیاس وخوش هیکل است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *