بیوگرافی هولیا دیکن بازیگر ترک فیلم هولیا (مرتضی آتش زمزم) +اینستاگرام

بیوگرافی هولیا دیکن بازیگر ترکیه ای فیلم هولیا +اینستاگرام

بیوگرافی هولیا دیکن بازیگر ترکیه ای فیلم هولیا +اینستاگرام و تصاویر او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی هولیا دیکن بازیگر

این خانم هنرمند 35 سال سن دارد و از هنرپیشه های معروف ترکیه میباشد او در رشته بازیگری تحصیل کرده است و یلی زود موفق شد وارد دنیای بازیگری شود.

بیوگرافی هولیا دیکن بازیگر ترک فیلم هولیا (مرتضی آتش زمزم) +اینستاگرام

اولین تجربه خود را در مجریگری کسب کسب و با چند برنامه کودک و نوجوان وارد عرصه اجرا شد و سپس به بازیگری روی آورد و با پیشنهادات بازیگری زیادی مواجه شد.

هولیا دیکن با نام اصلی Hülya Diken ، بازیگر ترکیه ای است که سابقه ی ایفای نقش در سریال های چون Cumali Ceber 2 در سال ۲۰۱۸ میلادی ، Necroman در سال ۲۰۱۹ میلادی و همچنین سریال پرمخاطب Medcezir را در سال ۲۰۱۳ میلادی در کارنامه دارد.

او در سال 1399 برای بازی در یک فیلم کمدی ایرانی به تهران امد و در کناری بسیاری از بازیگران شناخته شده ایرانی به هنرنمایی پرداخت.

بیوگرافی هولیا دیکن بازیگر ترکیه ای فیلم هولیا +اینستاگرام

بازی در فیلم هولیا که برگرفته از نام خودش است به کارگردانی مرتضی آتش زمزم سریالی کمدی فانتزی بوده که بدون شک مورد توجه قرار خواهد گفت.

تا به حالا بازیگران ترک زیادی به ایران آمده اند و در فیلم های ایرانی بازی کرده اند که خانم هولیا دیکن نیز یکی دیگر از این بازیگران خواهد بود.

همچنین ببینید: بیوگرافی نورگل یشیلچای بازیگر ترک 

محمدرضا هدایتی ، علی انصاریان ، مریم امیر جلالی ، بهراد خرازی ، محمد فیلی ، افشین سنگ چاپ ، مجید شهریاری ، شیوا خسرو مهر و شراره رخام در کمدی فانتزی هولیا به کارگردانی مرتضی آتش زمزم حضور دارند. تدوین همزمان این فیلم توسط کاوس آقایی انجام می‌ شود و تصویربرداری هوایی پروژه نیز بر عهده مصطفی علی پور حقیقی است.

بیوگرافی و عکس های هولیا دیکن بازیگر ترکیه ای فیلم هولیا +اینستاگرام

نظر هولیا دیکن درباره ایرانیها

وی درباره ایرانیان در اینستاگرامش نوشت:

“ایرانیان مردمی بسیار عمیق هستند. به نظر من ، سه ویژگی مهم ایرانیان “ظرافت ، مهربانی و آرامش” است. ایرانیان با یکدیگر بسیار مهربان هستند. آنها نسبت به بیگانگان، مهربان تر هستند. در گفتگوهای روزمره ، صدای ایرانی بسیار کم است. هیچ کس فریاد نمی زند. ایرانیان مردم بسیار مهمان نواز.خوشحالم که فیلم هولیا باعث اشنایی درست من با ایران شد.»
وی همچنین در یک استوری نوشت غذاهای ایرانی انقدر خوشمزه هستند که ممکن است چاق شوم!”

بیوگرافی و عکس های هولیا دیکن بازیگر ترکیه ای فیلم هولیا (مرتضی آتش زمزم) +اینستاگرام

اینستاگرام هولیا دیکن

پیج اینستاگرام و صفحه شخصی وی با آیدی hulyadiken فعال است که میتوانید تصاویر و عکس های بیشتری از این بازیگر ترک ببینید که با تیپ و ظاهر متفاوت می باشد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *