بیوگرافی وحید یامین‌ پور مجری و همسرش و فرزندن +عکس و حواشی و جنجال ها

وحید یامین‌ پور مجری سیاسی متولد ۳ دی ماه ۱۳۵۹ در دزفول میباشد او مجری تلویزیونی بوده و در حالح اضر معاون وزیر ورزش کشورمان میباشد در این صفحه به بیوگرافی ایشان خواهیم پرداخت.

بیوگرافی وحید یامین‌ پور مجری سیاسی

بیوگرافی وحید یامین‌ پور مجری سیاسی

وحید یامین پور مجری سیاسی صدا و سیما و پژوهشگر سیاسی و هنرهای اسلامی در ۳ دی ماه ۱۳۵۹ در دزفول به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه امام صادق می باشد.

بیوگرافی وحید یامین‌ پور مجری سیاسی

از دیگر مشاغل ایشان ریاست پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و مدرس دانشگاه امام صادق می باشد و همچنین یکی از اعضای هیات علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد تهران شرق هستند.

نحوه ورود به تلویزیون و مجری گری

در بیوگرافی وحید یامین پور می خوانیم که از سال ۱۳۸۱ به عنوان مجری وارد تلویزیون و سازمان شده و به عنوان مجری برنامه های چالشی و سیاسی فعالیت می کند. مجری مرد

بیوگرافی وحید یامین‌ پور مجری سیاسی

وحید یامین‌ پور کیست

البته فعالیت های شغلی او فقط به اجرا خلاصه نمی شود و او در مشاغل سیاسی نیز سمت و مقام مدیریتی داشته و در سال ۱۳۸۵ در دولت دهم یعنی دولت احمدی نژاد سمت دبیری کمیسیون فرهنگی اجتماعی مرکز بررسی‌ های استراتژیک ریاست جمهوری را بر عهده داشته و همچنین در سال ۱۳۸۸ نیز مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت کشور بوده است.

بیوگرافی وحید یامین‌ پور مجری تلویزیون

بیوگرافی وحید یامین‌ پور مجری و همسرش و دخترش

عکس های وحید یامین‌ پور مجری شبکه افق

از دیگر فعالیت هایش در حوزه سازمان گوینده گی و اجرا و سردبیری چندین برنامه رادیویی بوده و مدیر گروه و اندیشه رادیو جوان است.
بعدها به شبکه سه آمد و اکنون نیز به عنوان مشاور با این شبکه پر مخاطب همکاری دارد.
مستندسازی و ساخت برنامه های سیاسی نیز از دیگر آثار وی در زمینه فرهنگی است و برنامه هایی چون ایران ۸۸ و رو به فردا و دیروز امروز فردا و شاهد عینی را ساخته است.

ازدواج و همسرش

در بیوگرافی وحید یامین پور می خوانیم که او همواره نظرات چالشی و جنجالی را درباره مسائل سیاسی مطرح می کند و یکی از مجریان جنجالی برنامه دیروز، امروز، فردا بعد از فتنه ۸۸ بوده است که برای همین از اجرا کنار گذاشته شد.
وی متاهل است و ازدواج کرده و دارای دو دختر می باشد

سازمان رسانه ای اوج و شبکه افق

این مجری سیاسی یکی از بنیانگذاران سازمان هنری رسانه‌ ای اوج و همچنین از مدیران اولیه شبکه افق بوده و اکنون نیز به عنوان مجری در این شبکه فعالیت دارد.

بیوگرافی وحید یامین‌ پور مجری و همسرش

ریاست هیئت مدیره موسسه طلوع حق

مجری شبکه افق علاوه بر سمت ها و مشاغل و فعالیت های ذکر شده در بخش های بالایی این مطلب، ریاست هیات مدیره موسسه طلوع حق نیز بوده و کتاب های چون هنر دینی و هنر مدرن و فرهنگ و سبک زندگی و جرم، درآمدی بر چیستی هنر مدرن، اینجا فتنه ای رخ داده است و ….. تالیف کرده است.بیوگرافی وحید یامین‌ پور

ماجرای ممنوع التصویری

در شبکه های مجازی و بعضی کانال ها خبر ممنوع التصویری وی اعلام شده و البته هنوز رسانه های خبری اعلام نکردند و مشخص نیست که این خبر صحت دارد یا نه

وی مجری شبکه افق است و بنا به گفته ها به علت اعتراض به کنار نرفتن برخی مدیران طبق قانون منع بکار گیری مدیران بازنشسته ممنوع التصویر شده است و البته هنوز واکنشی به این ماجرا نشده است.باربد بابایی

بیوگرافی وحید یامین‌ پور مجری سیاسی

نویسندگی کتاب

مجری جنجالی تلویزیون علاوه بر اجرای برنامه های سیاسی، در زمینه نویسندگی نیز فعالیت دارد و اولین رمان خود را به نام «نخل و نارنج» منتشر کرده که با استقبال مخاطبان در یک ماه به چاپ هفتم رسید.
نخل و نارنج زندگینامه داستانی خاتم الفقهاء شیخ مرتضی انصاری است.

در سال ۸۶ و ۸۷ نیز به عنوان معاون پژوهشی دانشکده خبر فعالیت کرد.

همچنین ببینید:

📌 سیدحسین حسینی مجری پیك بامدادی کیست

📌 بیوگرافی رضا رحمانی وزیر صنعت و همسرش 

مستندسازی و کارگردانی

او همچنین مستندساز و کارگردان برنامه‌های تلویزیونی (مانند: «ایران ۸۸» – «رو به فردا» – «دیروز، امروز، فردا» – «شاهد عینی» و…) است.

مجری برنامه دیروز امروز فردا

او در ماجراهای بعد از انتخابات سال ۸۸ یکی از جنجالی‌ترین مجری‌های مناظره‌های سیاسی در برنامه دیروز، امروز، فردا بود، اما پس از مدتی از اجرای این برنامه کنارگذاشته شد.

راه اندازی در نشریه ۹ دی

یامین پور پس از جدایی از برنامه دیروز امروز فردا با حمید رسایی نشریه ۹ دی را راه اندازی کرد

وحید یامین پور از مؤسسان سازمان هنری رسانه‌ای اوج و از مدیران اولیه شبکهٔ افق است که همچنان به عنوان یکی از سیاست گذاران این شبکه شناخته می‌شود و برنامه جهان آرا از اجراهای او در این شبکه است

فعالیتها و آثار تالیف وحید یامین‌ پور

مولف کتاب های:
هنردینی و هنر مدرن(گفتارهایی در فلسفه هنر – به همراه دکتر محمد رجبی)
فرهنگ، سبک زندگی و جرم
ماجرا فکر آوینی(گفتارهایی در مفاهیم بنیادین اندیشه شهید آوینی)
اینجا فتنه ای رخ داده است
هجوم پنهان (چیستی اثرگذاری تمدن غرب بر تمدن اسلامی)
نخل و نارنج

آثار مستندساز و کارگردان برنامه‌های تلویزیونی وحید یامین‌ پور

ایران ۸۸
رو به فردا
دیروز، امروز، فردا
برنامه شاهد عینی

معاون وزارت ورزش

در 17 مهر 1400 سید حمید سجادی در حکمی وحید یامین پور را به عنوان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد. پیش از این محمدمهدی تندگویان این سمت را برعهده داشت. وحید یامین‌پور متولد ۳ دی ۱۳۵۹ در دزفول است. او پژوهشگر حوزه هنر اسلامی، نویسنده و فعال رسانه‌ای است، که به عنوان چهره هنر انقلاب در سال ۱۳۹۹ برگزیده شد. یامین پور دانش‌آموخته کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم‌شناسی از دانشگاه امام صادق است و دارای دکترای همین رشته از دانشگاه علوم تحقیقات است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *