بیوگرافی کتایون خوانساری همسر دوم محمدرضا شجریان + سوابق و تصاویر

بیوگرافی کتایون خوانساری همسر محمدرضا شجریان

بیوگرافی کتایون خوانساری همسر دوم محمدرضا شجریان + سوابق و تصاویر او را به همراه جزئیات کامل در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی کتایون خوانساری

ایشان همسر محمدرضا شجریان اسطوره موسیقی ایران میباشد که در سال 1344 در تهران چشم به جهان گشوده است و از هواداران پر و پا قرص محمدرضا شجریان بوده که در نهایت در سال 1371 با وی ازدواج کرده است.

بیوگرافی کتایون خوانساری همسر محمدرضا شجریان + سوابق و تصاویر

خانواده

پدر کتایون خوانساری از بنیانگذاران هنر گرافیک ایران میباشد  و از نزدکیان دکتر مصدق است و در زمان قبل انقلاب دارای نشریه و روزنامه بوده است

مادربزرگ او اولین زن بازیگر تئاتر بوده است و سوابق زیادی در تئاتر دارد .

مادرش نیز از هنرپیشه های قدیمی و مطرح سینما و تلویزیون بوده که در فیلم های زیادی بازی کرده است فیلم هایی همچون ضربت ساخته ساموئل خاچکیان از جمله کارهایی بوده که مادر کتایون خوانساری در آن به ایفای نقش پرداخته است که موفق شده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کند

بیوگرافی کتایون خوانساری همسر محمدرضا شجریان (همسر دوم شجریان)

لازم به ذکر است که خواهر کتایون خوانساری همسر همایون شجریان است و در واقع محمدرضا شجریان با پسرش باجناق است.

تحصیلات

این خانم در رشته زبان فرانسه تحصیل کرده است و از دانشگاه سوربن فارغ التحصیل شده است وی در پاریس به كار طراحی جواهر مشغول بوده و یك مزون جواهرات فانتزی را اداره می كند.
و نیز علاقه زیادی به نقاشی دارد و آثار زیادی در زمینه نقاشی دارد

بیوگرافی کتایون خوانساری همسر محمدرضا شجریان (همسر دوم شجریان)

ازدواج ناموفق کتایون خوانساری

ایشان یک بار در سن 19 سالگی ازدواج کرده است و با یک مرد ایتالیایی ازدواج کرده بود اما بعد از چند سال از یکدیگر جدا شده اند. حاصل ازدواج اول ایشان یک فرزند دختر به نام استفانی است که در حال حاضر با پدرش در فرانسه زندگی میکند.

همسر کتایون خوانساری

او به دلیل علاقه به اسطوره موسیقی ایران با استاد شجریان آشنا شده و در نهایت با وی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان یک فرزند پسر به نام رایان میباشد.

بیوگرافی کتایون خوانساری همسر محمدرضا شجریان (همسر دوم شجریان)

نحوه آشنایی با استاد شجریان

کتایون خوانساری در میهمانی با شكوه بزرگداشت آقای نصرت الله كریمی با استاد شجریان آشنا شد. او در بیست و شش سالگی در سال۷۱ با استاد شجریان ازدواج كرد.

همچنین ببینید: بیوگرافی رایان شجریان پسر محمدرضا شجریان

ازدواج اول و دوم استاد محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان در سال ۱۳۴۰، در سن ۲۱ سالگی و زمانی که معلم بود با خانم فرخنده گل‌افشان که وی نیز معلم دبستان بود آشنا شد و آنها در شهر قوچان پای سفره عقد نشستند.
یک سال بعد یعنی در ۲۹ مرداد ۱۳۴۱ آنها جشن عروسی خود را در مشهد گرفتند و زندگی مشترک را آغاز کردند که حاصل آن سه دختر بود: راحله، افسانه (همسر سابق پرویز مشکاتیان) و مژگان (همسر محمدعلی رفیعی که نام او در اکثر کاست‌های شجریان به چشم می‌خورد.

بیوگرافی کتایون خوانساری همسر دوم محمدرضا شجریان + سوابق و تصاویر

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد گرافیک می‌باشد و به همراه همسرش که مهندس است به کارهای طراحی کامپیوتری کاست‌های پدر می‌پردازد)، و یک پسر (همایون).

در ایران به مدرسه سهیل رفت تا اینکه در روزهای نوجوانی به همراه پدر و مادر و خواهرش به فرانسه و شهر پاریس نقل مکان کردند و از آنجا وارد دانشگاه سوربن شد.

بیوگرافی فرخنده گل افشان همسر اول محمدرضا شجریان 

پسر ما فرزند عشق است. عشق پدری در سن 56 سالگی که در کمال شعور و درک و فهم از مسایل مختلف است. علم امروز ثابت کرده است که از نظر ژنتیکی بی تاثیر در فرزند نمی باشد. او از نظر خصوصیات اخلاقی به پدرش شبیه است و مطمئنا از هنر او بی نصیب نمی ماند. من شخصا معتقدم که هر هنرمند و متفکری بی مثال است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *