بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر و همسرش کیست +عکس و فرزندان

بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر و همسرش

گیتی قاسمی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد ۱۶ مرداد ۱۳۵۵ در ملایر بوده و اصالتا لر است او با سریال زیرخاکی به شهرت رسید دارای لیسانس کارگردانی بوده و در سال 1375 با تئاتر وارد عرصه بازیگری شد و به صورت حرفه ای با سریال پیامک از دیار باقی در مقابل دوربین ظاهر شد او دارای دو فرزند پسر به نام‌های مهیار و پارسا میباشد پسر بزرگش، مهیار بازیگر و آهنگساز و نوازنده است.

بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر + اینستاگرام و عکس گیتی قاسمی

زندگی شخصی

بازیگر سینما و تلویزیون در سال ۱۳۵۵ در شهر ملایر به دنیا آمده و فارغ التحصیل کارگردانی می باشد.

بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر و همسرش کیست +عکس و فرزندان

گیتی قاسمی از بازیگران با سابقه و حرفه ای سینما وتلویزیون کشورمان بوده که سالهای زیادیست در عرصه بازیگری فعهالیت حرفه ای دارد او در چند سال اخیر توانسته در فیلم ها و سریالهای پر بیننده ای بازی کند او اصالتا ملایری بوده و در برخی از کارهای خود با لهجه لری دیالوگ گفته است خانم قاسمی در سریال زیرخاکی توانسته که به شهرت و محبوبیت زیادی دست پیدا کند او همچنی در نیسان آبی نقش پارمیدا را داشته است

بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و عکس گیتی قاسمی

شروع از نوجوانی و سوابق بازیگری

گیتی قاسمی بازیگری را از سنین نوجوانی در تئاتر شروع کرده و عاشق بازیگری و سینما بوده است.
وی بازیگری را در سن کم شروع کرده و اکنون یکی از بازیگران پرسابقه عرصه تئاتر بوده و کارنامه پرباری دارد.

اولین حضور و بازی رسمی وی در رسانه ملی و در تلویزیون در همکاری با سیروس مقدم در پیامک از دیار باقی بوده است.

همچنین وی در سریال رستگاران چک برگشتی بر پایتخت نیز همکاری داشته که بیشترین نقش آفرینی او در آثار فیلم و سریال با سیروس مقدم بوده است

بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و عکس گیتی قاسمی

عکس های گیتی قاسمی

بازیگر با سابقه و معروف عرصه تئاتر برای بازیگر فیلم سینمایی سد معبر و ویلایی ها نیز نامزد جایزه بهترین بازیگر زن شده است.

این بازیگر در جشنواره فجر 97 در اکران فیلم جاندار بسیار ناراحت بود و گله ای کرد و گفت که عوامل نامی از ما نبردند.

بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و عکس گیتی قاسمی

آثار سریال و فیلم گیتی قاسم

بیوگرافی گیتی قاسمی ،پیامک از دیار باقی
رستگاران
پایتخت
چک برگشتی
جراحت
سقوط آزاد
همراز
لبخند بی لهجه
ماجراهای من و آقا جون
با من حرف بزن
شاید برای شما هم اتفاق بیافتد
مخمصه
گاهی به پشت سر نگاه کن
در قصه‌ها زندگی می‌کنند
روزهای بهتر
فیلم سینمایی جاندار

فیلم سینمایی

آقای سانسور
سد معبر
سرطان
ویلایی‌ها
چهارشنبه
امروز

بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و عکس گیتی قاسمی

اسارت پدر

بیوگرافی گیتی قاسمی آمده است متولد ملایر می باشد و ما به همراه خانواده چندین سال در شهر اندیمشک زندگی کرده است.

فیلم سینمایی ویلایی ها را به نوعی زندگی مادر خود می داند و پدرش نیز یکی از اسرای جنگی بوده که در یکی از کمپ‌های عراقی اسیر شده بود و نامش در لیست اسرای جنگی در هلال احمر نبوده و به همین دلیل پدرش را مفقودالاثر می پنداشتند

گیتی قاسمی و پدر و مادرش +عکس و تصاویرعکس پدر و مادر گیتی قاسمی

عکس پدر خانم بازیگر را مشاهده می کنید که از آزادگان هستند

ازدواج و همسر و فرزندش

در بیوگرافی گیتی قاسمی آمده که وی متاهل می باشد و چندین سال است که ازدواج کرده است فاصله ازدواج یک پسر به نام مهیار حاتمی آذر است.
وی در صفحه شخصی خود درباره پسرش مهیار نوشته

همسر گیتی قاسمی کیست

آخ که چه لذتی داره یهو وقت عکس گرفتن بفهمی پسرت قدش از تو بلندتر شده عشق. خدا تمام بچه ها رو برای پدر و مادرشون حفظ کنه مهیار منم همینطور

بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و عکس گیتی قاسمی

اینستاگرام و صفحه شخصی

صفحه شخصی وی فعال است و تصاویر بیشتر و آشنایی با این بازیگر با سابقه تاتر سری به آن بزنید.

بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و عکس گیتی قاسمی

ابراهیم حاتمی کیا یک استاد است

گیتی قاسمی می گوید ، از نظر من ابراهیم حاتمی کیا یک استاد است ، او از معدود افرادی است که به اعتقادات خود پایبند مانده و راه خویش را بدون توقف ادامه می دهد ، من از نظر ایده ، افکار و اعتقاد احساس اشتراک بسیاری با حاتمی کیا دارم ، چون خود من هم بچه جنگ هستم و پدرم در این راه مشقتهای بسیاری کشیده است ، پدر من جانباز هشت سال دفاع مقدس است و به همین دلیل فضای ذهنی حاتمی کیا را به خوبی درک می کنم.

 گیتی قاسمی برنده 16 جایزه بازیگری از جشنواره های  میثاق، بانو، ماه، رضوی، فجر، مقاومت، فجردانشگاهی، نمایشهای کوتاه و دفاع مقدس  شده است  و در ضمن  دو سال قبل هم بازیگر منتخب جشن بازیگر خانه تئاتر برای نمایش عامدانه عاشقانه قاتلانه شد. بوق(فرهاد تجویدی)، قصیده شب نمناک(علی ثقفی)، عدالتخانه(حمید آذرنگ)، بی کس و کارها(علیرضا اولیایی)، حوالی تئاتر شهر(فرهاد تجویدی)، اتاق گریم( رویا کاکاخانی)، آفتاب ازمیلان طلوع می کند(آرش عباسی)، خون رقعه(رضا صابری)، گاهی به پشت سر نگاه کن، جراحت، چک برگشتی، نامه آخر(دانش اقبال شاوی) و دژهوش ربا(تاجبخش فناییان) از جمله کارهای مهم کارنامه بازیگری گیتی قاسمی هستند. با گیتی قاسمی در باره فعالیت های جدید بازیگریش گفت وگویی انجام داده ایم.

بیوگرافی و عکس گیتی قاسمی بازیگر و پسرش

گفتگویی با گیتی قاسمی

گیتی قاسمی بازیگر تئاتر و سینمای ایران که با دو فیلم ویلایی ها و سدمعبر در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، درباره حضورش در فیلم ویلایی ها گفت: بازی من در این فیلم سینمایی در واقع به نوعی قسمت بود چون من بیش از ۲۰۰ سال پیش در همان مکان و در اندیمشک با خانواده ام زندگی می کردم.

در واقع این فیلم به نوعی زندگی مادر من بود، چون پدرم در آن دوران اسیر شده بود و در یکی از کمپ های عراقی ها به سر می برد و چون نامش در لیست هلال احمر نبود، چند سال مفقود الاثر بود. بنابراین من فضایی را که در فیلم ویلایی ها به تصویر می کشد، کاملاً از نزدیک درک کردم و با آن مشکلات آشنا بودم.

بیوگرافی و عکس گیتی قاسمی بازیگر و پسرش

در این بخش از بیوگرافی گیتی قاسمی او ادامه داد: با وجودی که نقشم در این فیلم بسیار کمرنگ بود، اما بسیار دوست داشتم در آن بازی کنم و به همان فضای گذشته بازگردم. این اثر سینمایی شبیه دوران کودکی من بود و در واقع بازی من در این فیلم ادای دینی به زحمت ها و تلاش های مادرم در آن دوران بود.

باید بگویم که نقش من در این فیلم حتی کوتاه تر از چیزی که الان روی پرده است، بود و من از سکانسی که خانم ثریا قاسمی غش کرده بود و ما سعی می کردیم به او رسیدگی کنیم، نقشم پررنگ تر شد، چون کارگردان فیلم متوجه شد که من در صحنه های جمعی تلاش می کنم فضای مورد نظر را منتقل کنم، بنابراین به دیالوگ های من اضافه کرد.

بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و فرزندان و عکس

گیتی قاسمی بازیگر تئاتر یادآور شد: در فیلم ویلایی ها تنها کاری که من کردم این بود که تلاش کنم برای دوربین بازی نکنم و تنها کاری را که باید انجام دهم به ثمر برسانم و از لحظه لحظه پلان هایم استفاده کرده و بیشتر روی ریزه کاری های نقشم کار کنم.

بازی گیتی قاسمی در سریال سیاوش

به نظرم یکی از نقش‌های اصلی زن در این سریال است و برای من کاراکتر متفاوتی بود، به این دلیل که کاراکتر سیمین یک استحکام و قدرتی دارد که من کمتر در کارهای دیگر تجربه کرده بودم. در کنار این استحکام یک دلسوزی خواهرانه و مادرانه برای خانواده داشت و دغدغه اصلی‌اش خانواده‌اش بود. در طول کار بسیار لذت بردم هم از کارگردانی آقای محمدزاده و تهیه‌کنندگی آقای یاری و همچنین بودن در کنار مجید صالحی و میلاد کی‌مرام و بقیه بچه‌ها که واقعا خیلی دلی برای این سریال زحمت کشیدند. همچنین بودن در کنار رضا کیانیان کما اینکه ما متاسفانه هیچ سکانس مشترکی نداشتیم، اما بودنشان در کار یک اتفاق خوب است.

بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر و ژاله صامتی + اینستاگرام و عکس

بازی خانم گیتی قاسمی در سریال زیرخاکی 2

در مورد نقش اجازه ندارم خیلی صحبت کنم و احساس می‌کنم باید سریال پخش شود تا مخاطبان ببینند و خودشان با آن ارتباط برقرار کنند. «زیرخاکی» واقعا برای من جذاب بود و فکر می‌کنم یکی از بهترین سریال‌هایی بود که کار کردم با یک گروه خوب و یک کارگردان با ذوق و کارشناس در حوزه سریال طنز. یکی از خصوصیات جلیل سامان این بود که واقعا لحظات کمیک را می‌شناخت و ما را خیلی خوب هدایت کرد. ما اصلا در این کار دچار سردرگمی برای بازی کردن نبودیم چون جلیل سامان کاملا می‌دانست چه اتفاقاتی می‌افتد.

بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر و عکس

نکته مهمی که بتوانم از طرف خودم بگویم این است که من آنقدر سر این کار احساس خوبی داشتم و دستم باز بود که یک کاراکتر جذاب خلق کنم و آقای مقدم این موقعیت را به من دادند که هر آورده‌ای دارم را با خودم بیاورم و او نهایتا نظر نهایی را برای تایید یا رد آن بدهد که در نهایت به نظرم کار خیلی شیرینی شده و کاراکتر خودم را هم خیلی دوست دارم.

بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر و عکس مادرش

سعی کردم نقشم تکرار نشود

گیتی قاسمی میگوید این اتفاق برای من نیفتاده چون من تقریبا به تناوب کمدی و تراژدی کار می‌کنم که متفاوت باشد. دقیقا در اوج کار‌های ملودرام و تراژدی که همه فکر می‌کردند فقط نقش‌های غم‌انگیز بازی می‌کنم، فورا بعد از آن «سال‌های دور از خانه» را بازی کردم که بسیار مردم دوست داشتند و یک کمدی کاملا متفاوت بود. بعد از آن «سیاوش» را کار کردم و یک سینمایی به اسم «حکم تجدید نظر» که هردو در ژانر تراژدی بودند. بعد از «سیاوش» سریال «زیرخاکی» را روی آنتن دارم که یک کار کمدی است. خوشبختانه به تکرار نیفتادم حتی متوجه این خواهید شد که کاراکتر کمدی من در «زیرخاکی» ۱۸۰ درجه با کاراکتر کمدی من در «سال‌های دور از خانه» تفاوت دارد.

بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر و عکس همسرش این هجمه به طرف همه ما آمد ولی من یک بار در یک مصاحبه‌ای گفتم که خوشحالم که آدم‌ها را زود قضاوت نمی‌کنم. من برای این کار فیلمنامه را خواندم و برایم جذاب بود. رفتم سر تمرین و در تمرین متوجه شدم که خوب است و می‌شود کار کرد، سپس وارد کار شدم. با آن تیم حرفه‌ای و افرادی که واقعا کار بلد هستند و بی‌دلیل سر هر کاری نمی‌روند. محمدامین کریم‌پور نه برادر من است نه نسبتی با من دارد و نه قرار است به این زودی دوباره با هم کار کنیم، اما واقعا از آن چیزی که من فکر می‌کردم در کارگردانی بهتر بود و خیلی مستقل عمل کرد. حتی من فکر می‌کردم یک مشاور کارگردانی کنار او باشد که کمک کند ولی اصلا چنین چیزی نبود. خیلی خوب می‌دانست چه چیزی از بازیگر می‌خواهد. فکر می‌کنم قبلا فیلم کوتاه ساخته بود و پلان‌بندی بلد بود. از یک کارگردان چه انتظاری می‌رود، جز اینکه کارش را بلد باشد و یک فیلمنامه خوب را کار کند و اخلاق کاری داشته باشد. محمدامین کریم‌پور همه این‌ها را داشت و این فیلم برای من جزو کارهای خوبم بود. همکاری با آن تیم و آقای فرید سجادی حسینی و خانم صامتی و بقیه بسیار جذاب بود و من لحظه‌ای را به یاد ندارم که خاطره بد یا کدورتی از آن فیلم داشته باشم.منبع:ایلنا

بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر و عکس مادرش بازیگر نقش کشور در سریال زیرخاکیبیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر و عکس پسرش

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا