بیوگرافی یکتا ناصر بازیگر و همسرش منوچهر هادی + عکس های جنجالی

بیوگرافی یکتا ناصر بازیگر و همسر اول و دوم و فرزندان +عکس جدید

بیوگرافی یکتا ناصر بازیگر و همسرش

یکتا ناصر بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در شهر تهران است. لیسانس مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد دارد یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خودش دارد.

او در سال 1390 با منوچهر هادی کارگردان سینما ازدواج کرد و مهیه اش 5 سکه بود حاصل ازدواجشان یک فرزند دختر در سال 1395 به نام سوفیا میباشد.

یکتا ناصر و منوچهره هادی در سال 1400 از هم طلاق گرفتند در زیر ویدیو اعتراف یکتا ناصر درباره طلاقش را میشنوید.

زندگی شخصی یکتا ناصر

در بیوگرافی یکتا ناصر آمده است او متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران از بهترین بازیگران زن کشورمان بوده که سالها در بازیگری فعالیت حرفه ای دارد و توانسته عملکرد قابل قبولی را در این زمینه داشته باشد.

بیوگرافی یکتا ناصر بازیگر و همسر اول و دوم و فرزندان +عکس جدید

پدرش از افسران ارتش جمهوری اسلامی بوده که در حال حاضر بازنشسته شده و مادرش نیز فرهنگی میباشد خانواده ای کامل تحصیلی کرده و سنتی که خانم یکتا ناصر در ان بزرگ شده است.

فارغ‌التحصیل رشته محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی استو

او در زمان دانش اموزی به بازیگری علاقه بسیاری داست و به همین دلیل موفق شد در چند کار تئاتر دانش اموزی به ایفای نقش بپردازد.

زودرنج است ولی به نظر خودش این زودرنجی به خاطر شغلش است که ناخوداگاه حساس و نکته سنج تر می کند. پرسپولیس است و دوست صمیمی اش آرام جعفری است. بعد از بارداری 22 کیلو بدون مراجعه به پزشک تغذیه وزن کم کرد. حسرت هیچ چیز در زندگی را نمی خورد و به تنها چیزی که غبطه می خور آدم هایی است که بیشتر کتاب می خوانند.

بیوگرافی یکتا ناصر بازیگر و همسرش منوچهر هادی + عکس های جنجالی

شروع بازیگری

در نهایت زمانی که 19 سال سن داشت فراخوان های بازیگری برای فیلم ها را پیگیری میکرد تا اینکه در نهایت موفق میشود در نظر آقای محمد نجف اوشانی را جلب کند و او برای فیلم گل های کاغذی انتخاب کند فیلمی جذاب که در سال 1376 تولد و اکران گردید این فیلم درباره رسول، کارگر چاپخانه بوده که به توصیهٔ دوستش صادق در کلاس شبانه درس می‌خواند. شبی دفتر خاطرات دختری به نام عسل را می‌یابد که در آن نوشته‌است پدر و مادرش فوت کرده‌اند و او با نامادری اش زندگی می‌کند و به دلیل لاابالی گری نامادری اش قصد خودکشی دارد. رسول دفتر خاطرات را به صادق می‌دهد. صادق نامه‌هایی می‌نویسد که به اسم رسول و توسط او به عسل می‌رسد و عسل را به زندگی امیدوار می‌کند. نامه پراکنی‌ها ادامه می‌یابد، تا این که رسول و عسل همدیگر را می‌بینند و به هم علاقمند می‌شوند.

خانم یکتا ناصر در اولین کار هنری خود در کنار مرتضی عقیلی به ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی یکتا ناصر بازیگر + عکس بد حجاب یکتا ناصر

اینن خانم هنرمند بازی را در تلویزیون ادامه داد و در سریال عید آن سال‌ها به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر هنرنمایی کرد سریالی که از شبکه دوم بر روی آنتن رفت و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

در این سریال بازیگران شناخته شده ای همچون آتنه فقیه‌نصیری، حمید لولایی، رضا توکلی و حمیرا ریاضی بازی میکردند.

سریال های یکتا ناصر

  • جاده قدیم(۱۳۹۴)
  • دختران حوا(۱۳۹۱)
  • اولین شب آرامش (۱۳۸۴)
  • لبه تاریکی(۱۳۸۳)
  • با من بمان (۱۳۷۹)
  • کاشانه (۱۳۷۸)
  • شب چراغ (۱۳۷۸)
  • پدرخوانده (۱۳۷۸)
  • عید آن سال‌ها (۱۳۷۷)
  • گل‌های کاغذی (۱۳۷۶)

خانم یکتا ناصر بازیگری در سینما را نیز در سال 1380 تجربه کرد و در فیلم سینمایی ساقی به کارگردانی محمدرضا اعلامی به ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی یکتا ناصر بازیگر و همسرش منوچهر هادی + عکس های جنجالی

او در سال 1381 دومین فیلم سینمایی خود را به نام فراری بازی کرد فیلمی که توسط آقای رضا جعفری  کارگردانی شده است.

او تا به حال فیلم های سینمایی زیادی بازی کرده است که مهمترین آنها عبارتند از:قتل آنلاین، نسکافه داغ داغ، من سالوادور نیستم، کارگر ساده نیازمندیم،مشکل گیتی،آینه بغل، رحمان ۱۴۰۰.

همسر اول منوچهر هادی

خانم یکتا ناصر در سال 1390 در فیلم سینمایی “یکی میخواد باهات حرف بزنه” بازی کرد و توانست اولین همکاری خود را با منوچهر هادی داشته باشد.

یکتا ناصر مانتو جلو باز و عکس پاهای یکتا ناصر

درخشش خانم یکتا ناصر در این فیلم باعث شد که به عنوان بهترین بازیگر نقش دوم انتخاب شد.

این فیلم برای این خام هنرمند بسیار مهم بود چون هم سیمرغ بلورین دریافت کرد و هم توانست با منوچهر هادی کارگردان این فیلم آشنا شود و سراغاز بازی های بعد او در کارهای این کارگردان باشد.

در نهایت آشنایی انها با یکدیگر بیشتر شد و با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند و سپس تصمیم گرفتند که با هم ازدواج کنند.

عکس بدون آرایش یکتا ناصر بازیگر

ازدواج انها در سال 1394 رخ داد و حاصل ازدواجشان یک فرزند دختر به نام سوفیا میباشد.

ماجرای طلاق

یکتا ناصر بازیگر سرشناس کشورمان در یک برنامه اینترنتی حضور پیدا کرد و اعتراف کرد که از منوچهر هادی به مدت یک سال و نیم است که طلاق گرفته است این اولین بار است که یکتا ناصر به طلاق خود از منوچهر هادی واکنش نشان می‌دهد.

ویژه برنامه دورهمی مهران مدیری با یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون گفتگو داشت.

در بخشی از گفتگو مدیری از یکتا ناصر سوال کرد که برای کلاس‌های بازیگری همسرش همکاری می‌کند، او پاسخ داد:همکاری با همسرم ندارم، به عنوان مهمان چندباری به کلاس‌ها رفتم، بیشتر شنونده بودم وکاری انجام ندادم چراکه اعتماد به نفس ندارم که در جمع صحبت کنم.

بیوگرافی یکتا ناصر بازیگر و همسرش منوچهر هادی + عکس های جنجالی

بازیگر سریال دل درباره ازدواجش با منوچهر هادی توضیح داد: فرآیند پیچیده‌ای داشت، آشنایی ما با دعوا آغاز شد. قرار بود برای کاری همکاری داشته باشیم، اما به خاطر بدقولی که چند نفر دیر به جلسه آمدند من از آن دفتر قهر کردم، حتی بعد‌ها شنیدم که به تهیه کننده گفته بودکه اگر این خانم باشد من کار نمی‌کنم و من هم این را گفته بودم. به هر حال این فیلم انجام شد و همکاری ادامه داشت.

وی ادامه داد: منوچهر خیلی با صداقت موضوع ازدواج را مطرح کرد، برای من عجیب وغریب بود که آدم‌هایی در دنیا باشند که اینقدر با صداقت صحبت کنند.

سوال بعدی مدیری این بود که مادر بودن سخت‌تر است یا بازیگری، ناصر پاسخ داد: مادر بودن سخت‌تر است، من فکر نمی‌کردم بتوانم چنین حسی راتجربه کنم. بازیگر پرکاری نبودم، اما بعد از به دنیا آمدن دخترم کار‌هایی که دوست داشتم را قبول نکردم، خوشحال هستم که بزرگ شدن بچه ام را دیدم.

منوچهر هادی 10 سال کتکم زد

یکتا ناصر در ساعتی قبل از سال تحویل عید نوروز 1403 ویدیویی در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و مدعی شد که منوچهر هادی به خانه او آمده و  دخترش را دزدیده است این بازیگر در حالی که گریه میکرد و ضجه میزد از اینکه منوچهر هادی دخترشان سوفیا را برده است حسابی شاکی بود و از کاربران فضای مجازی خواست که او را یاری کنند.

تیپ عجیب منوچهر هادی با شلوار سربازی و شبیه خلافکار ها در دادگاه

در نهایت بعد از چند روز منوچهره هادی سوفیا را برای او آورد.

منوچهر هادی در واکنش به صحبت‌های یکتا ناصر درباره جلسه با قاضی پرونده دخترشان در یک پست اینستاگرامی نوشت: خواهر ایشان ساعتی نیست که به قانون و من و خانواده ام توهین نکند ظاهرن کمپینی با مضمون صدای یکتا باشین هم تشکیل دادند لطفا جلوی اینهمه تشویش و بی‌آبرویی را بگیرید. دیگر چه اتفاقی باید بیفتد که یک نفر با سواستفاده از اسم مادر اینچنین پرده دری نکند. دروغ‌های پی‌در پی، تهمت‌های مکرر، یک ساعت تمام فحاشی و حمله مسلحانه با نیت قبلی به خانه مادر هشتاد ودو ساله من، اتهام دزدی دخترم به من.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *