تجاوز آیدین آغداشلو به هنرجویان واقعیت دارد؟ تارا آغداشلو تکذیب کرد

آیا تجاوز آیدین آغداشلو به هنرجویان واقعیت دارد؟

جزئیات تجاوز آیدین آغداشلو به هنرجویان پس از ماجرای کیوان امام را در ادامه این بخش از ممجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای ادعای دروغ تجاوز آیدین آغداشلو به هنرجویان

خبری عجیب امروز در برخی از رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده که مدعی شده اند آیدین آغداشلو یکی از نقاشان زبر دست ایرانی به هنرجویان خود تعرض کرده است!

خبری که فقط در حد یک ادعا بوده و هیچ مدرک و سند و شواهدی در این رابطه وجود ندارد خبری که توسط  بهمن بابازاده مطرح شده است.

این خبر را آقای آیدین آغداشلو و دخترش تارا به شدت تکذیب و رد کرده اند

هنوز از جزئیات خبر در دسترس نیست و ادعای مطرح شده در شبکه های اجتماعی کاملا بدون سند و مدرک است و باید ببینیم واکنش های مراجع قضایی به این موضوع چیست.

تجاوز آیدین آغداشلو به هنرجویان واقعیت دارد؟ تارا آغداشلو تکذیب کرد

ماجرای خبر از کجا شروع شد؟

بهمن بابازاده مسئول سایت خبری انتخاب و خبرنگار مطرح کشورمان که چندی پیش با احمدی نژاد مصاحبه جنجالی داشته در تویتر نوشته است که «از ساعت ۸ امشب آیدین آغداشلو با ارسال ایمیلهایی به برخی دبیران خبرگزاری های ایران، در تلاش است بیانیه ای در تکذیب کلیه اتهامات تجاوز و جنسی که در روزهای گذشته در فضای مجازی علیه اش منتسب شده، منتشر کند. هیچ رسانه ای فعلا حاضر به انتشار آن بیانیه نشده است.»

واکنش تارا دختر آیدین آغداشلو

تجاوز آیدین آغداشلو به هنرجویان واقعیت دارد؟ تارا آغداشلو تکذیب کرد

پیشتر پایگاه خبری آفتاب نوشته بود : ایمیل‌های منتسب به «آیدین آغداشلو» نقاش سرشناس که در آنها مسایل خصوصی رابطه‌ی او با کسی منتشر شده، سوژه‌ی بحث‌هایی در شبکه‌های اجتماعی شده است. در فضای مجازی و به خصوص بین کاربران توئیتر، اتهام‌های علیه آغداشلو در رابطه با آزار زنان و دختران مطرح شده است.

آیدین آغداشلو (زاده ۸ آبان ۱۳۱۹ در رشت) نقاش، نویسنده، منتقد فیلم و طراح هنرمند معاصر ایران است. آثار هنری او به خاطر نمایش اندیشه مرگ و فنای تدریجی و نیز بازآفرینی کارهای مطرح کلاسیک در قالبی نوگرا و سورئال شناخته شده‌اند. دو مجموعه خاطرات انهدام و سال‌های آتش و برف وی از جمله مهم‌ترین مجموعه‌های هنر نوگرا در ایران به شمار می‌روند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی آیدین آغداشلو نقاش و همسر اول و دومشبیوگرافی کامل آیدین آغداشلو و دخترش تارا

-بحث تجاوز شد و نظرات کاربران رو که میخونم نسبت به دو سال پیش خیلی بهتر شده. یادمه اینجا شاهدان عینی و حقیقی با سند و مدرک از تجاوز های آیدین آغداشلو پرده برداری میکردند و حتی ایمیل هاش هم لو رفت ؛ یه عده میگفتن “حریم خصوصی آغداشلو به ما ربطی نداره.

تجاوز آیدین آغداشلو به هنرجویان و ماجرای تعرض جنسی آیدین آغداشلو

-شما تصور کن اگه توآمریکایکی یه نقاش‌مشهور رو به تعرض یا تجاوز متهم‌میکرد،شبکه‌های خبری  فاکس حتی‌پیش‌ازشکایت موضوع رو تو بوق وکرنامیکردن،اما درمورد آیدین آغداشلو و قیه کثافتهای شبیهش یه بار بی بی سی و ایران اینترنشنال  حتی سربسته هم چیزی بیان نمیکنند!تامتجاوز یه وقت اوف‌نشه!

ماجرای اینکه چه کسانی ادعای مطرح شده را بیان کرده اند و افرادی که کدعی هستند آیا شواهدی دارند که این اتهام را ثابت کنند سوالیست که باید آقای آغداشلو آن را از مراجع قضایی پیگیری کند.

روز گذشته مشرق نیوز نوشت که یکی از خبرنگاران نوشته است که ماجرای تعرض مربوط به ۱۴ سال پیش بوده است که بعد از ۱۴ سال و بعد از بازگو شدن ماجرای تعرض جنسی توسط یک خبرنگار در نهایت قربانیان دیگر اقدام به افشاگری کرده اند

بعد از انتشار این اخبار آقای آغداشلو در ایمیل های متعددی که برای برخی از رسانه‌های خبری ارسال کرده است بیانیه ایران مبنی بر رد این اتهامات ارسال کرده است که هیچکدام از این رسانه ها حاضر به انتشار آن نبودند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. ولی مدرک اگه بود دهنش سرویس بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *