تجاوز محسن نامجو

تعرض محسن نامجو به شاگردانش +فیلم واکنش تجاوز محسن نامجو

تعرض محسن نامجو به شاگردانش +فیلم واکنش تجاوز محسن نامجو را ببینید.

محسن نامجو، خواننده و نوازنده ایرانی، به بهانه‌ی اتهام تعرض جنسی که چندی قبل علیه او مطرح شد پیامی ویدئویی منتشر کرد.

آقای نامجو در بخشی از این پیام ویدئویی می‌گوید: «دوستان، خانم‌های محترم؛ بنده، محسن نامجو بابت هرگونه رفتار یا گفتاری که در سال‌های گذشته نسبت به شما اشتباه و یا آزاردهنده بوده صمیمانه، خالصانه و متواضعانه عذرخواهی می‌کنم؛ هم از شما و هم از خانواده‌ی نجیب و محترم‌تان و همچنین دوستان مشترک دلجویی می‌کنم. انتظاری هم ندارم که عذر من را الان بپذیرید. فقط امیدوارم با این پیام ویدئویی رنجتان کمی التیام پیدا کند و باور کنید رفتار یا گفتار نابهنجار من ناشی از شیطان‌صفتی یا خدای‌نکرده خودشیفتگی یا احساس قدرت نبوده و نیست، بلکه ناشی از عدم آموزش روابط صحیح در یک فرهنگ هزاران ساله‌ی مردسالار است».

خبرهای تعرض جنسی این روز ها بازار داغی به دست اورده است و برخی از افراد این روزها متهم به تعرض جنسی به دیگران شده اند.

تعرض محسن نامجو واقعیت دارد؟

چند روز پیش بود که خانم ساناز طاری ادعایی مبنی بر تجاوز یکی از کارگردانها به او را مطرح کرد و سپس خبرهای تجاوز آیدین آغداشلو به هنرجویانش بحث اول رسانه بود.

تعرض محسن نامجو واقعیت دارد؟ فیلم واکنش تجاوز محسن نامجو

چند روزی هم هست که نام محسن نامجو به این اتهام مورد توجه قرار گرفته است که مشخص نیست این اتهامات بر چه اساس و مدرکی بیان میشود! برخی از هنرجویان نیز مدعی شده اند که آقای نامجو به آنها تعرض کرده است.

اخیرا آقای محسن نامجو خواننده به این اتهامات واکنش نشان داده است و در یک ویدئو قویا این اتهامات را رد کرده است.

آقای محسن نامجو در این باره میگوید برخیها با اکانت جعلی حاشیه سازی میکنند و هیچ دادگاهی نیست که ما بتوانیم از خود دفاع کنیم و افکار عمومی با چند اکانت فیک علیه من موضع میگیرند.

فیلم صبحت های نامجو را در باره این اتهامات در زیر مشاهده نمایید.

محسن نامجو (زادهٔ ۱۴ اسفند ۱۳۵۴ در تربت جام) آهنگساز، خواننده، نوازندهٔ سه‌تار، دوتار، گیتار، و ترانه‌سرای ایرانی است. او هم‌اکنون در نیویورک زندگی می‌کند.

محسن نامجو آموزش موسیقی را از نوجوانی با نت‌خوانی و آواز آغاز کرد و سپس ردیف موسیقی ایرانی را ابتدا نزد رضا شاکری و سپس نصرالله ناصح‌پور آموخت. به گفتهٔ خودش، وی در هفده سالگی نواختن سه تار را نزد فرامرز شکرخواه فرا گرفته‌است، نامجو در دانشگاه تهران تحصیل کرده‌است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *