تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) چهارشنبه 13 آذر 98 +اسامی شهرها

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) یکشنبه 17 آذر 98

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) یکشنبه 17 آذر 98 +اسامی شهرها و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

وضعیت آلودگی هوا در آذر ماه 1398 باعث تعطیلی مدارس در روزهای متوالی در برخی از کلان شهرهای کشورمان شده است.

متاسفانه آلاینده های هوا به قدری افزایش یافته که در ارتفاع کمی از زمین ساکن شده است.

آخرین خبر از تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) 

این ذرات کشنده بوده و میتواند آسیب عمیقی به سلامتی افراد وارد کند این ذرات معلق در هوا از عناصر سمی بوده که برای بیماران و کودکان بسیار مضر خواهد بود.

با ورود سامانه بارشی به کشورمان در برخی از شهرهای الوده ایران همچون البرز و تهران بارندگی های خوبی صورت گرفت و از شدت آلودگی هوا کاسته شد.

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) یکشنبه 17 آذر 98 +اسامی شهرها

اما متاسفانه برخی از شهرهای دیگر کشور از جمله مشهد و همدان و اراک همچنان آلودگی پا برجا بوده و مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است.

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) یکشنبه 17 آذر 98

با توجه به بارش باران در روز سه شنبه 12 آذر آلودگی هوا به تهران و البرز به صورت چشمگیری کاهش پیدا کرده است.

با توجه از بین رفتن آلودگی هوا با بارش سه شنبه تعطیلی مدارس دیگر وجود نخواهد داشت مگر اینکه در روزهای آتی باز هم بابرودت هوا و همچنین عبور و مرور خودروها و فعال بودن کارخانه ها مجدد همان آش و همان کاسه در تهران و البرز به وجود آید.

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) یکشنبه 17 آذر 98 هنوز اعلام نشده است و در صورت اعلام شدن در این صفحه قرار خواهد گرفت.

به شهروندان تهرانی و کرجی توصیه میشود که در این روزهای آلوده سعی کنید از لبنیات همچون شیر تازه استفاده کنید تا ذره های سمی که به ریه ها  و دستگاه تنفسی شما چسبیده است از بین برود.

همچنین توصیه میشود که از روغن زیتون نیز استفاده کنید این دو خوراکی تاثیر بسیار زیادی در پاکسازی دستگاه تنفسی شما خواهد داشت و میتواند سموم را از قسمت های آلوده بدنتان دفع کنند.

حسین شهبازی – مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران- در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تشریح شرایط کیفیت هوای تهران اظهار کرد: طی دو سه روز گذشته وضعیت کیفی هوای تهران به لحاظ آلاینده ازن (ozone) ناسالم شده است البته افزایش غلظت ذرات معلق ناشی از ورود گرد و غبار به تهران هم در روند آلودگی هوای این شهر تاثیرگذار بود.

وی ضمن اشاره به افزایش غلظت ازن در هوای تهران در روزهای گذشته، در مورد منشاء تولیدی آن اظهار کرد: ازن یک آلاینده ثانویه و یکی از آلاینده‌های اصلی موجود در هوا است که به طور مستقیم در هوا منتشر نمی‌شود بلکه از طریق واکنش‌های شیمیایی بین برخی گازهای آلاینده انتشار یافته از منابع آلاینده از جمله هیدروکربن‌های فرّار و اکسیدهای نیتروژن با نور خورشید ایجاد می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *