تغییر جنسیت علیرضا خمسه لو رفت +واقعیت ماجرا

تغییر جنسیت علیرضا خمسه لو رفت +عکس زن شدن علیرضا خمسه

تغییر جنسیت علیرضا خمسه لو رفت +واقعیت ماجرا را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تغییر جنسیت علیرضا خمسه لو رفت

خبر تغییر جنسیت علیرضا خمسه باعث شده که این بازیگر از رسانه هایی که این خبر را منتشر کرده اند شکایت کند.

روز گذشته خبر تغییر جنسیت علیرضا خمسه در برخی از رسانه های کشور منتشر شد خبری که ابتدا به شوخی مطرح شد اما برخی از رسانه ها آن را به صورت جدید منتشر کردند و حالا این بازیگر اعلام کرده است رسانه های کذاب شکایت خواهد کرد.

تغییر جنسیت علیرضا خمسه لو رفت +واقعیت ماجرا

علیرضا خمسه بازیگر سرشناس و مطرح کشورمان بوده که سال‌هاست در عرصه بازیگری فعالیت دارد ایشان دارای جایزه سیمرغ بلورین برای بازی در فیلم بیست می‌باشد که در سال ۱۳۸۷ به دست آورده است علیرضا خمسه در سال های دور به عنوان بازیگر در سینما و تلویزیون ایران فعالیت داشته است به عنوان یک بازیگر طنز و کمدی او را می شناسند ایشان فعالیت خود را در عرصه بازیگری در سال ۱۳۵۶ و یکسال قبل از انقلاب آغاز کرده است هم تاکنون موفق شده به صورت مستمر در سینما و تلویزیون ایران حضور داشته باشد اولین تجربه حرفه ای او در بازیگری در تلویزیون به سریال به ورزید و بخندید در سال ۱۳۶۱ برمی‌گردد که توسط بهروز خوش رزم کارگردانی شده است همچنین اولین تجربه بازیگری در سینما به فیلم مرگ یزدگرد به کارگردانی بهرام بیضایی در سال ۱۳۶۰ می باشد.

تغییر جنسیت علیرضا خمسه لو رفت +واقعیت ماجرا تغییر جنسیت علیرضا خمسه لو رفت +واقعیت ماجرا

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *